Το νέο Arkana συνιστά την πιο πρόσφατη πρόταση της Renault στην απαιτητική “αρένα” των SUV. Σε αυτό το πλαίσιο, οι Γάλλοι έβαλαν τα δυνατά τους παρουσιάζοντας ένα κουπέ SUV, το οποίο ξεχωρίζει σχεδιαστικά και παράλληλα, εφοδιάζεται με υβριδική τεχνολογία E-Tech.
Το Renault Arkana προσφέρεται συνολικά σε 7 χρώματα, ένα από τα οποία (πορτοκαλί Valencia) συνδυάζεται αποκλειστικά με τη σπορ έκδοση R.S. Line, η οποία διατίθεται σε τρίτο μοντέλο της μάρκας, μετά τα Clio και Megane. Εκτός από το πιο σπορτίφ αμάξωμα, η έκδοση R.S. Line διαθέτει και περιποιήσεις στο εσωτερικό, όπως φινίρισμα από κάρμπον και προσθήκη κόκκινης γραμμής στο ταμπλό ή την οροφή. Επιστρέφοντας στο εσωτερικό του “απλού” Arkana, η ψηφιοποίηση είναι φανερή. Ο έγχρωμος πίνακας οργάνων προσφέρεται σε εκδοχές 4,2 , 7 ή 10,2 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη έχει διαστάσεις 7 ή 9,3 ιντσών. Η κεντρική κονσόλα διαθέτει έναν ευμεγέθη χώρο αποθήκευσης αντικειμένων και προσφέρει ασύρματη φόρτιση για smartphone, τη στιγμή που το Arkana εφοδιάζεται συνολικά με 4 θύρες USB (δύο εμπρός και δύο πίσω). Από πλευράς ευρυχωρίας, ο χώρος για τα πόδια και τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι 305 και 211 χιλιοστά αντίστοιχα -ο μεγαλύτερος στην κατηγορία σύμφωνα με τη Renault.- Η χωρητικότητα αποσκευών είναι 513 λίτρα και μειώνεται στα 438 λίτρα, στην περίπτωση της έκδοσης E-Tech.
Μια και η αναφορά στην έκδοση E-Tech, το Renault Arkana εφοδιάζεται με το εν λόγω υβριδικό σύστημα, απότοκο και της τεχνογνωσίας της γαλλικής μάρκας από την εμπλοκή στη Formula 1. Το υβριδικό E-Tech, μπορεί σύμφωνα με τις μετρήσεις της Renault να προσφέρει έως και 80% των αστικών μετακινήσεων μέσω του ηλεκτρικού συστήματος, μειώνοντας την κατανάλωση εντός πόλης έως και 40%. Παράλληλα, στη βέλτιστη απόδοση συνεισφέρουν το προηγμένο τεχνολογικά αυτόματο κιβώτιο multi-mode, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και το αυτόματο σύστημα φόρτισης της μπαταρίας. Επιπλέον, μέσω του συστήματος που Multi-Sense, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προφίλ οδήγησης Eco, My Sense και Sport. Η πρώτη περίπτωση αφορά στην ελάχιστη κατανάλωση, η δεύτερη για καθημερινή μετακίνηση και η τρίτη, για πιο σπορ επιδόσεις συνδυάζοντας τα δύο κινητήρια σύνολα.
Όσον αφορά στους κινητήρες, το Renault Arkana θα προσφέρεται με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.3 TCe, σε εκδόσεις ισχύος αρχικά 140 και αργότερα, 160 ίππων, συνδυαζόμενες με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC. Όσον αφορά το υβριδικό E-Tech, στο σύνολο προστίθεται και ένα σύστημα γεννήτριας-μίζας με μπαταρία ιόντων λιθίου 12V, τοποθετημένο κάτω από το κάθισμα των επιβατών. Το Arkana TCe 140 ίππων διαθέτει προφανώς σύστημα Start&Stop και η ροπή του, είναι 260 Nm από τις 1600 στροφές.
Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο κουπέ SUV της Renault εφοδιάζεται με πλειάδα τεχνολογικών συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης όπως: Highway&Traffic Jam Companion, Adaptive Cruise Control, Αυτόματη εναλλαγή φώτων, Active Emergency Braking, Blind Spot Warning, Lane Departure Warning και Lane Guard System, Traffic Sign Recognition με προειδοποίηση υπέρβασης ορίου, Rear Cross Traffic, κάμερα 360 μοιρών, Easy Park Assist και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω.