Σε έναν αγώνα με καύσωνα και ακραία σκληρές χωμάτινες ειδικές, ο Tänak επικράτησε του Sébastien Ogier της Toyota με διαφορά 32,8 δευτερολέπτων, παρά πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων στην τελευταία ειδική. Η Hyundai πέτυχε διπλό βάθρο, με τον Adrien Fourmaux στην τρίτη θέση, 3 λεπτά και 9,8 δευτερόλεπτα πίσω.
Η νίκη αυτή σταμάτησε το απόλυτο σερί νικών της Toyota στη φετινή σεζόν, που μετρούσε έξι στα έξι.
Οι συνθήκες ήταν εξαντλητικές, με θερμοκρασίες στην καμπίνα να αγγίζουν τους 70°C και τα εδάφη τόσο σκληρά που οι οδηγοί υπέφεραν από διαδοχικά σκασίματα με τα ελαστικά της Hankook. Ο Tänak ήταν από τους λίγους που κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό χωρίς σοβαρή ζημιά σε ελαστικά ή μηχανικά προβλήματα.
Αρχικά μοιράστηκε την πρωτοπορία με τον Ogier στην υπερειδική της Αθήνας την Πέμπτη, αλλά βρέθηκε 6,1 δευτερόλεπτα πίσω μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής.
Ωστόσο, μέχρι την έκτη ειδική ο Tänak είχε ανακτήσει το προβάδισμα, ενώ ο Ogier δυσκολευόταν καθαρίζοντας το δρόμο — ένα από τα μειονεκτήματα της δεύτερης θέσης εκκίνησης. Ο Tänak, παρά προβλήματα στην ισορροπία του i20 N, έκλεισε την Παρασκευή στην κορυφή, με προβάδισμα τριών δευτερολέπτων από τον Fourmaux, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την καλή σειρά εκκίνησης και την ταχύτητά του.
Ο Fourmaux πήρε τρεις ειδικές την Παρασκευή, αλλά ένα χτύπημα σε ανάχωμα το Σάββατο το πρωί έφερε πρόβλημα στην ανάρτηση και του κόστισε πάνω από ένα λεπτό, ρίχνοντάς τον στην τρίτη θέση.
Το Σάββατο εξελίχθηκε σε ακόμα μία μάχη Tänak–Ogier — η τρίτη συνεχόμενη. Ο Tänak επικράτησε κερδίζοντας πέντε από τις έξι ειδικές της ημέρας και απέκτησε διαφορά 43,6 δευτερολέπτων.
Η Κυριακή ήταν πιο μεγάλη (99 χιλιόμετρα αγωνιστικής δράσης), με τον Tänak να διατηρεί τον ρυθμό του, παρά το πρόβλημα στο κιβώτιο στο Power Stage. Ο Ogier του στέρησε τους 10 βαθμούς του Super Sunday με μία δυνατή προσπάθεια στην τελευταία ειδική.
Παρά ένα σκασμένο ελαστικό το Σάββατο, ο Fourmaux κατέκτησε το δεύτερο του βάθρο για φέτος (μετά το Monte Carlo), βάζοντας τέλος σε μια σειρά άτυχων αγώνων.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Elfyn Evans, άνοιξε το δρόμο την Παρασκευή — τη χειρότερη δυνατή θέση. Παρ’ όλα αυτά, απέφυγε σοβαρά προβλήματα και τερμάτισε τέταρτος, αποκομίζοντας 17 βαθμούς και διατηρώντας την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα με 9 βαθμούς διαφορά από τον Ogier και 12 από τον Tänak.
Thierry Neuville ξεκίνησε δυνατά και βρέθηκε πρώτος μετά την τρίτη ειδική, αλλά δύο συνεχόμενα σκασίματα σε stages 4 και 5 και ένα τρίτο το Σάββατο, μαζί με προβλήματα στην ανάρτηση και τον κινητήρα, τον κράτησαν στην πέμπτη θέση (+6m09.5s).
Oliver Solberg ήταν από τους λίγους που ολοκλήρωσαν όλους τους 17 αγώνες χωρίς σκασίματα, κερδίζοντας ιδανικά στην κατηγορία WRC2 και τερματίζοντας έκτος συνολικά, εκμεταλλευόμενος προβλήματα των οδηγών Rally1.
Ο Grégoire Munster της M-Sport πήγαινε για την έκτη θέση, αλλά αποσύρθηκε το Σάββατο βράδυ λόγω προβλήματος καυσίμου. Οι Sami Pajari και Martins Sesks αποσύρθηκαν επίσης για παρόμοιο λόγο, με τη FIA να ξεκινά έρευνα για το ζήτημα, καθώς όλα τα Rally1 αυτοκίνητα παρακολουθούσαν στενά το συγκεκριμένο θέμα.
Ο Kalle Rovanperä δεν βρήκε ποτέ ρυθμό, υπέστη δύο σκασίματα και αποσύρθηκε το Σάββατο λόγω βλάβης στον άξονα μετάδοσης. Επανήλθε την Κυριακή και πήρε τέσσερις βαθμούς από το Power Stage.
Ο Takamoto Katsuta είχε δύο σκασίματα, ενώ ένα λάθος ενώ ήταν πέμπτος το Σάββατο του κόστισε σημαντικούς βαθμούς. Ο Josh McErlean της M-Sport έμεινε εκτός βαθμολογούμενων θέσεων λόγω καθυστερήσεων από σκασμένο ελαστικό και πρόβλημα στον άξονα.