
Acropolis Rally – Η Hyundai επιβιώνει στην "Κόλαση" της Παρασκευής

Ο Ott Tanak βγήκε νικητής από μια εξουθενωτική Παρασκευή στο Ράλι Ακρόπολις, παίρνοντας το προβάδισμα μέσα από τις κακουχίες και τις «καυτές» ειδικές, σε έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες της φετινής σεζόν.
Με θερμοκρασίες μέσα στα αγωνιστικά που άγγιξαν τους 70°C, οι οδηγοί βρέθηκαν αντιμέτωποι με μια απόλυτα βασανιστική ημέρα. Οι σκληρές επιφάνειες προκάλεσαν αμέτρητα προβλήματα – σκασμένα ελαστικά, ζημιές σε αναρτήσεις και ψυχολογική εξουθένωση.
Tanak: Σταθερότητα και επιβίωση
Ο Tanak μπορεί να μην κατέγραψε ταχύτερο χρόνο σε καμία ειδική, αλλά η συνέπεια και η προσοχή του έφεραν καρπούς. Ξεκίνησε πίσω από τον Ogier, αλλά πέρασε μπροστά στην SS6 και έκλεισε τη μέρα με διαφορά 3.0s από τον team-mate του, Adrien Fourmaux.
Αν και είχε πρόβλημα με σκασμένο ελαστικό και πάλευε με την ισορροπία του i20, κατάφερε να μείνει μακριά από σοβαρά προβλήματα – κάτι που δεν ισχύει για τους περισσότερους.
Fourmaux: Ο μοναδικός χωρίς σκασμένο λάστιχο
Ο Fourmaux ήταν ο μόνος από τους Rally1 που δεν έπαθε καμία ζημιά σε ελαστικά, κάτι που του επέτρεψε να ανέβει από την 3η στη 2η θέση. Έκανε την πιο έξυπνη διαχείριση και πήρε τρεις ταχύτερους χρόνους σε ειδικές, περνώντας τον Ogier και εξασφαλίζοντας 1-2 για τη Hyundai.
Ogier: Από την κορυφή στην 3η θέση
Ο Sebastien Ogier ξεκίνησε δυναμικά, ακόμα κι αν είχε κακή σειρά εκκίνησης. Οδήγησε το πρωί, πήρε την πρωτοπορία στο SS2 και ανέκτησε τη θέση του στη SS4, αλλά δύο σκασμένα λάστιχα – ένα κοντά στον τερματισμό – του κόστισαν.
“Έκανα το μέγιστο, το κενό θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερο”, δήλωσε. Αλλά ο Tanak δεν άφησε το σχόλιο αναπάντητο: “Πολύ χαζή δήλωση. Υπάρχει πολλή δουλειά για την ομάδα και δεν είναι αυτός τρόπος σκέψης.”
Evans: Επιβίωση χωρίς ταχύτητα
Ο Elfyn Evans, πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, ξεκίνησε πρώτος και πλήρωσε το τίμημα: τραχιά επιφάνεια, σκόνη, λάστιχα, και πρόβλημα στο τιμόνι. Ωστόσο, χωρίς μεγάλες απώλειες, βρέθηκε στην 4η θέση, 1m21.5s πίσω από τον Tanak.
Μάχη πίσω από την 5άδα
-
Gregoire Munster (5ος): Δύο σκασμένα, αλλά δεν σταμάτησε για αλλαγή και κράτησε θέση.
-
Takamoto Katsuta (6ος): Πλήρωσε ακριβά σκασμένο από την πρώτη ειδική.
-
Kalle Rovanpera (7ος): Κακή ισορροπία στην αρχή, λύγισε σύστημα διεύθυνσης, μετά έχασε 2 λεπτά με σκασμένο λάστιχο.
-
Thierry Neuville (8ος): Από την κορυφή στο χάος – δύο σκασμένα, μεγάλο ρίσκο να μη σταματήσει για αλλαγή, το πλήρωσε.
-
Oliver Solberg (9ος): Πρώτος από τους WRC2, αλάνθαστος.
Εκτός μάχης
-
Sami Pajari (Toyota): Έτρεχε στην 3η θέση αλλά εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα.
-
Martins Sesks (M-Sport): Εγκατάλειψη λόγω προβλήματος καυσίμου.
Κατάταξη μετά την Παρασκευή
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Διαφορά από την κορυφή |
---|---|---|---|
1 | Ott Tanak | Hyundai | – |
2 | Adrien Fourmaux | Hyundai | +3.0s |
3 | Sebastien Ogier | Toyota | +16.9s |
4 | Elfyn Evans | Toyota | +1m21.5s |
5 | Gregoire Munster | M-Sport | +1m35.0s (περίπου) |
6 | T. Katsuta | Toyota | +2m00s |
7 | K. Rovanpera | Toyota | +2m10s |
8 | Thierry Neuville | Hyundai | +2m20s |
9 | Oliver Solberg | Skoda (WRC2) | +2m40s |
Διαβάστε ακόμη: Ακρόπολις: Ημέρα επιβίωσης – Ο ήλιος "λύγισε" οδηγούς και ομάδες