
Ο πωλητής ρομπότ που δεν δέχεται ‘όχι’ για απάντηση

Μην του πεις “θα το σκεφτώ”. Έχει αλγόριθμο γι’ αυτό. Και δεν του αρέσει η αναποφασιστικότητα.
Ξεχάστε τον πωλητή αυτοκινήτων με την γραβάτα, την κοστουμαρία, την υπερβολικά δυνατή κολόνια και τις «προσφορές μόνο για σήμερα». Η Omoda και η Jaecoo –οι δύο κινεζικές μάρκες που ετοιμάζουν δυναμική είσοδο στην Ευρώπη– επιστρατεύουν το… μέλλον: μια ανθρωπόμορφη ρομποτική πωλήτρια με το αξιολάτρευτο (ή τρομακτικό;) όνομα Mornine.
Αναπτύχθηκε από την Chery International και παρουσιάζεται ως ο πρώτος «ενσώματος ευφυής πωλητής» στο οικοσύστημα των brands. Με λίγα λόγια: βλέπει, ακούει, μιλάει, καταλαβαίνει χειρονομίες, σας εξηγεί την υβριδική τεχνολογία, κι αν το ζητήσετε, μπορεί να σας φέρει και καφέ. Σχεδόν σαν άνθρωπος – με τη διαφορά ότι η Mornine δεν κουράζεται, δεν βαριέται, και δεν σας λέει «να το δούμε με τον διευθυντή».
Το ρομπότ κάνει ήδη... υπερωρίες στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης και έχει δοκιμαστεί σε αντιπροσωπεία στην Κουάλα Λουμπούρ, μαθαίνοντας πώς να ξεχωρίζει ανάμεσα σε πελάτη και –πιθανώς– αμήχανη γιαγιά που πέρασε μέσα για να ρωτήσει πού είναι το λεωφορείο.
Για κάποιους είναι το μέλλον των πωλήσεων. Για άλλους, είναι το μέλλον των εφιαλτών. Θα του δώσετε το χέρι ή θα τρέξετε προς την έξοδο;
Ο Oscar δεν υψώνει τη φωνή -μόνο τον πήχη | SpeedΖone Podcast EP73