
Μια Lotus Elise που δεν... περίμενες να δεις

Αν νομίζατε ότι το Lotus Elise είναι μόνο για πίστες, σκεφτείτε το ξανά! Το Project Safari είναι έτοιμο να κατακτήσει κάθε δύσβατο μονοπάτι με ακραία στιλ και χωρίς συμβιβασμούς
Το off-roading και το Lotus Elise δεν είναι ακριβώς οι φυσικοί σύντροφοι, κάτι που καθιστά το Project Safari ακόμη πιο συναρπαστικό.
Το νέο "Get Lost: Project Safari" είναι μια επαναστατική εκδοχή του Lotus S1 Elise, επηρεασμένη από το rally-raid στυλ, από τη νέα μάρκα Get Lost που ιδρύθηκε από τον φωτογράφο αυτοκινήτων GF Williams. Η καλή είδηση είναι ότι το μοντέλο αυτό θα περάσει σε περιορισμένη παραγωγή αργότερα φέτος.
Η μεταμόρφωση του μοναδικού Project Safari έχει σχεδιαστεί για να συνδυάζει τις δυνατότητες ενός rally-inspired οχήματος, την πρακτικότητα ενός road-trip και την καινοτομία στο σχεδιασμό σε ένα δίθεσιο πακέτο. Παρόλο που το βασικό αμάξωμα του Elise παραμένει σχεδόν αμετάβλητο, το αυτοκίνητο είναι σημαντικά ψηλότερο από το έδαφος και φοράει πολύ μεγαλύτερους τροχούς rally και off-road ελαστικά.
Για να τοποθετηθούν οι νέοι τροχοί και ελαστικά, η ομάδα του Get Lost έχει προσθέσει μαύρες επεκτάσεις στους θόλους των τροχών, ενώ προστέθηκαν νέα φώτα οδήγησης σε ψηλότερη τοποθέτηση, ειδικά εξωτερικά καθρέπτες και νέοι LED προβολείς. Η ανάρτηση είναι επίσης εντελώς νέα, προσφέροντας τη ζητούμενη αύξηση στο ύψος της ανάρτησης, καθώς και μεγαλύτερο πλάτος.
Όπως και στο Lamborghini Huracan Sterrato, η εισαγωγή αέρα έχει μεταφερθεί από το πλευρό του αμαξώματος σε μια ροφή σχεδίαση πάνω από την καμπίνα του Elise, που κάθεται πάνω στο πίσω roll hoop, σε συνδυασμό με μια γλυπτή επιφάνεια στην πίσω πλευρά για το ρεζέρβο.
Δεν υπάρχουν θεμελιώδεις αλλαγές στον κινητήρα, σύμφωνα με την Get Lost, οπότε το αυτοκίνητο παραμένει με την κλασική K-Series τετρακύλινδρη βενζινομηχανή, συνοδευόμενη από ένα πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτός ο κινητήρας παραμένει στα πίσω τροχούς, ενώ νέα προσθήκη είναι το περιορισμένο διαφορικό ολίσθησης και ο υδραυλικός χειρόφρενος rally.
Πέρα από το εξαιρετικό εξωτερικό χρώμα, το εσωτερικό έχει επενδυθεί με καφέ Alcantara, δίνοντας στην καμπίνα μια πιο πολυτελή και άνετη αίσθηση.
Το Project Safari πιθανότατα δεν θα αντικαταστήσει το οικογενειακό Toyota RAV4, όμως είναι σίγουρα ένα από τα λίγα off-road Lotus Elise που υπάρχουν και ενδεχομένως να θεωρηθεί πιο πειστικό 4x4 από το 2,6 τόνων Lotus Eletre.