
Piastri ταχύτερος στην Ιαπωνία, σφοδρό ατύχημα για τον Doohan

Τέσσερις κόκκινες σημαίες περιόρισαν σημαντικά τον χρόνο δοκιμών στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Ιαπωνικού Grand Prix.
Ο Oscar Piastri ήταν ο ταχύτερος στη δεύτερη περίοδο δοκιμών στην Ιαπωνία, καθώς οι πολλές διακοπές με κόκκινες σημαίες οδήγησαν σε μια περιορισμένη σε διάρκεια συνεδρία.
Αφού ο Lando Norris ήταν ο ταχύτερος το πρωί, το απόγευμα ο Piastri πήρε το προβάδισμα με χρόνο 1:28.114, μόλις 0.048 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Norris.
Η πρώτη κόκκινη σημαία προκλήθηκε από το μεγάλο ατύχημα του Jack Doohan με την Alpine.
Ενώ υπήρχε έντονη φημολογία για πιθανές αλλαγές στους πιλότους της Red Bull, ο Isack Hadjar της Racing Bulls πλησίασε περισσότερο τους οδηγούς της McLaren, αν και αρκετοί πιλότοι δεν έγραψαν ανταγωνιστικούς χρόνους με τη μαλακή γόμα.
Μετά το ατύχημα του Doohan στη στροφή 1, όταν ξεκίνησε ξανά η περίοδος, ένας τετ-α-κε του Fernando Alonso οδήγησε σε μια ακόμη κόκκινη σημαία. Οι δοκιμές διακόπηκαν άλλες δύο φορές λόγω πυρκαγιών στο γρασίδι δίπλα στην πίστα.
Ο Carlos Sainz ανέφερε ένα πρόβλημα στην αρχή της διαδικασίας, αλλά λίγα λεπτά αργότερα, η κατάσταση ήταν πολύ χειρότερη για τον Doohan.
Έχοντας παραχωρήσει τη θέση του στο FP1 στον δοκιμαστή της Alpine Ryo Hirakawa, ο Doohan κατάφερε να ολοκληρώσει μόλις τέσσερις γύρους πριν συγκρουστεί σφοδρά στις μπαριέρες της στροφής 1. Ο Αυστραλός βγήκε σώος από το διαλυμένο μονοθέσιό του.
Με μόλις 30 λεπτά να απομένουν, το FP2 συνεχίστηκε, αλλά η έξοδος του Alonso στην αμμοπαγίδα προκάλεσε ακόμη μία διακοπή. Στο τέλος της συνεδρίας, άλλες δύο κόκκινες σημαίες χρειάστηκαν λόγω φλεγόμενων περιοχών γρασιδιού.
Ο Piastri παρέμεινε ο ταχύτερος, ενώ ο τοπικός ήρωας Yuki Tsunoda εντυπωσίασε στο FP1, καθώς βρέθηκε πολύ κοντά στον νέο του teammate Max Verstappen. Ωστόσο, στο FP2, δεν κατάφερε να γράψει ανταγωνιστικό χρόνο στη μαλακή γόμα.
Ο Lewis Hamilton ήταν τέταρτος για τη Ferrari, μπροστά από τον Lawson, ενώ οι Russell, Leclerc, Verstappen, Gasly και Sainz έκλεισαν τη δεκάδα.
Αποτελέσματα FP2 - Ιαπωνικό GP F1
Θέση | Πιλότος | Ομάδα | Μονοθέσιο | Γύροι | Χρόνος | Διαφορά | Ελαστικά |
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | O. Piastri | McLaren | MCL39 | 13 | 1:28.114 | - | S | 237.251 |
2 | L. Norris | McLaren | MCL39 | 12 | 1:28.163 | +0.049 | S | 237.119 |
3 | I. Hadjar | Racing Bulls | RB-Honda RBPT VCARB 02 | 12 | 1:28.518 | +0.404 | S | 236.168 |
4 | L. Hamilton | Ferrari | SF-25 | 14 | 1:28.544 | +0.430 | S | 236.099 |
5 | L. Lawson | Racing Bulls | RB-Honda RBPT VCARB 02 | 13 | 1:28.559 | +0.445 | S | 236.059 |
6 | G. Russell | Mercedes | FW47 | 13 | 1:28.567 | +0.453 | S | 236.038 |
7 | C. Leclerc | Ferrari | SF-25 | 14 | 1:28.586 | +0.472 | S | 235.987 |
8 | M. Verstappen | Red Bull Racing | RB21 | 9 | 1:28.670 | +0.556 | S | 235.764 |
9 | P. Gasly | Alpine | A525 | 13 | 1:28.757 | +0.643 | S | 235.532 |
10 | C. Sainz | Williams | FW47 | 9 | 1:28.832 | +0.718 | S | 235.334 |
11 | A. Albon | Williams | FW47 | 11 | 1:29.023 | +0.909 | S | 234.829 |
12 | N. Hulkenberg | Sauber | C45 | 12 | 1:29.062 | +0.948 | S | 234.726 |
13 | G. Bortoleto | Sauber | C45 | 13 | 1:29.335 | +1.221 | S | 234.009 |
14 | E. Ocon | Haas F1 Team | VF-25 | 13 | 1:29.507 | +1.393 | S | 233.559 |
15 | O. Bearman | Haas F1 Team | VF-25 | 10 | 1:29.654 | +1.540 | M | 233.176 |
16 | A. Antonelli | Mercedes | FW47 | 13 | 1:29.733 | +1.619 | S | 232.971 |
17 | F. Alonso | Aston Martin Racing | AMR25 | 5 | 1:29.978 | +1.864 | M | 232.336 |
18 | Y. Tsunoda | Red Bull Racing | RB21 | 12 | 1:30.625 | +2.511 | M | 230.678 |
19 | L. Stroll | Aston Martin Racing | AMR25 | 12 | 1:30.845 | +2.731 | M | 230.119 |
20 | J. Doohan | Alpine | A525 | 4 | 1:31.659 | +3.545 | H |
Διαβάστε ακόμη: Όταν η Suzuka δάκρυσε από περηφάνια
Παρακολουθήστε εδώ: Στο κλουβί με το λιοντάρι παρά ομόσταβλος του Max - SpeedZone EP70
Μάθε πόσο πραγματικά καίει το αυτοκίνητό σου
Κάμερες και Χρονοδιακόπτες: Πολιτική σαπουνόπερα και υποκρισία