Renault Austral: Με ανανεωμένη σχεδίαση και βελτιωμένη άνεση

Το Renault Austral έρχεται με αλλαγές στην αισθητική του, περισσότερη άνεση, αλλά και την υβριδική αποδοτικότητά του να ανανεώσει το ραντεβού του με το κοινό.

Έκανε πρεμιέρα το 2022 και τρία χρόνια μετά το Renault Austral περνάει στην επόμενη φάση της ζωής του. Με compact διαστάσεις, το γαλλικό C-SUV, διακρίνεται για την ευρυχωρία που προσφέρει το ευέλικτο εσωτερικό του. Τοποθετείται δίπλα στα Espace και Rafale και ενσωματώνεται στη γκάμα των υβριδικών SUV της γαλλικής φίρμας υποστηρίζοντας το πλάνο της στρατηγικής Renaulution.

RENAULT AUSTRAL E-TECH HYBRID

Αισθητικά το νέο Austral έχει δεχθεί αλλαγές που ακολουθούν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault. Πιο αναλυτικά το εμπρός μέρος μοιάζει εντελώς νέο, χάρη στην πλήρως ανασχεδιασμένη μάσκα, με τα «διαμαντάκια» που περικλείουν το κεντρικά τοποθετημένο σήμα της μάρκας. Νέο είναι το καπό, όπως και τα φωτιστικά σώματα, που δημιουργούν μια νέα φωτεινή υπογραφή.

RENAULT AUSTRAL E-TECH HYBRID

Η τεχνολογία που υιοθετούν είναι Adaptive LED Vision στη βασική έκδοση του μοντέλου, ενώ διαθέσιμα είναι και τα Matrix Vision με μεγαλύτερη συστοιχία LED, που παρέχουν διαφορετική αισθητική, αλλά και περισσότερο φως, χωρίς να τυφλώνουν τους οδηγούς των οχημάτων που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.

RENAULT AUSTRAL E-TECH HYBRID

Από την άλλη πλευρά, τα πίσω φώτα διαθέτουν μια κομμένη σε τετράγωνο σχεδίαση επτά τμημάτων, που είναι εμπνευσμένη από το κινεζικό παζλ Tangram. Όπως τονίζει χαρακτηριστικά η Renault, όταν τα πίσω φώτα είναι σβηστά, μοιάζουν με «αιωρούμενα παγάκια», που είναι μια σύγχρονη τάση της εποχής.

Λεπτομέρειες σε γυαλιστερό μαύρο, στους θόλους και τα προστατευτικά του αμαξώματος, συμπληρώνουν την εικόνα των αισθητικών αλλαγών. Επιπλέον, το ανανεωμένο Austral είναι διαθέσιμο σε δυο νέες εξωτερικές αποχρώσεις, μπλε (Ultramarine Blue) και λευκό (Satin Pearl White).

RENAULT AUSTRAL E-TECH HYBRID

Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι σχετικά γνώριμα, καθώς δεν έχουν γίνει ριζικές αλλαγές. Μια κάμερα τοποθετημένη στην πρώτη αριστερή κολώνα, «διαβάζει» τον οδηγό που μπαίνει στο αυτοκίνητο. Για την ενεργοποίηση αυτής της λειτουργίας πρέπει πρώτα ο οδηγός να διαμορφώσει ένα προφίλ στο infotainment του αυτοκινήτου. Ακολούθως, προσαρμόζει τις επιμέρους λειτουργίες, όπως το σύστημα πολυμέσων, τους προεπιλεγμένους σταθμούς στο ραδιόφωνο, τη θέση του καθίσματος και των εξωτερικών καθρεπτών, σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού.

Αναβαθμισμένη είναι η ηχομόνωση της καμπίνας, με διαφορετικά υλικά σε καπό και πόρτες, αλλά και πιο παχιά κρύσταλλα, που κρατούν εκτός κάθε ενοχλητικό θόρυβο. Επιπλέον, τα καθίσματα έχουν νέες επενδύσεις, από υλικά που είναι κατά 98% ανακυκλωμένα. Επίσης, καλύτερη είναι η στήριξη που προσφέρουν, με διαφορετικής σχεδίασης πλαϊνά τμήματα.

Οι δίδυμες οθόνες OpenR δίνουν το «παρών» με μία 12 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μια ακόμα δίπλα της, 9 ή 12,3 ιντσών ανάλογα με την έκδοση, για το σύστημα πολυμέσων, με νέα γραφικά. Ένα μεγάλο head-up display 9,3 ιντσών φροντίζει να προβάλει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού, αναβαθμίζοντας την προσφερόμενη ασφάλεια. Σε αυτόν τον τομέα η Renault προσφέρει για το Austral 32 συστήματα ADAS, καθιστώντας το C-SUV της ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Σε επίπεδο πρακτικότητας, το Austral διαθέτει πίσω καθίσματα που μετακινούνται κατά τον διαμήκη άξονα και σε ράγες 16 εκατοστών. Έτσι διαμορφώνεται αντιστρόφως ανάλογα χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών ή για τις αποσκευές. Οι πλάτες των πίσω καθισμάτων πέφτουν 60:40, ενώ έχουν και δυνατότητα ανάκλησης σε τρεις θέσεις 25, 27 και 29 μοίρες. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο από 555 έως 1.761 λίτρα στις mild hybrid εκδόσεις και 527 έως 1.736 στις full hybrid.

RENAULT AUSTRAL E-TECH HYBRID

Το ανανεωμένο Renault Austral θα έχει ως εισαγωγική έκδοση την Mild Hybrid 160 PS, με 4κύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού βενζίνης 1,3 λίτρων, με τη βοήθεια μιας μίζας-γεννήτριας και μια 12V μπαταρία ιόντων λιθίου. Για τη μετάδοση που περνάει στους εμπρός τροχούς φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τύπου CVT, με μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 140 γρ./χλμ.

Η πλήρως υβριδική έκδοση E-TECH 200 PS εφοδιάζεται με έναν 3κύλινδρο 1.200άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και 205 Nm ροπής και συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το βασικό, που δίνει και κίνηση, αποδίδει 50 kW (70 ίππους και 205 Nm ροπής) και αντλεί δύναμη από μια μπαταρία 2 kWh. Το δευτερεύων ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί ως μίζα-γεννήτρια και αποδίδει 25 ίππους και 50 Nm ροπής. Αυτό φροντίζει να εκκινεί τον θερμικό κινητήρα και να αλλάζει σχέσεις στο αυτόματο κιβώτιο multi-mode. Η μέση κατανάλωση αυτής της έκδοσης είναι 4,7 λτ./100 χλμ. με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 106 γρ./χλμ. 

Διαβάστε ακόμη: Όταν η Suzuka δάκρυσε από περηφάνια

Παρακολουθήστε εδώ: Στο κλουβί με το λιοντάρι παρά ομόσταβλος του Max - SpeedZone EP70 

Μάθε πόσο πραγματικά καίει το αυτοκίνητό σου

Κάμερες και Χρονοδιακόπτες: Πολιτική σαπουνόπερα και υποκρισία