Η Toyota ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2020

Με έσοδα που άγγιξαν τα 220 δις ευρώ, η Toyota είδε την κερδοφορία της στο οικονομικό έτος 2020 να διαμορφώνεται στα 18,1 δις ευρώ.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα, η Toyota κατέγραψε 7,646 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του περσινού περσινού οικονομικού έτους που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου, επίδοση μειωμένη κατά 1,3 εκατ. μονάδες σε σχέση με την αντίστοιχη του 2019.

Στην Ευρώπη, η εταιρεία ανακοίνωσε πωλήσεις που έφτασαν τις 1.009.000 μονάδες, καταγράφοντας πτώση της τάξης του 7% σε μια αγορά όμως που ποσοστιαία μειώθηκε κατά 14%.

Τα έσοδα του ιαπωνικού γίγαντα σε παγκόσμιο επίπεδο το περασμένο οικονομικό έτος μειώθηκαν κατά περίπου 10% και ανήλθαν σε απόλυτους αριθμούς στα 219,5 δις ευρώ. 

Ωστόσο, η κερδοφορία της εταιρείας για την ίδια περίοδο βελτιώθηκε, με το ιαπωνικό εργοστάσιο να καταγράφει καθαρά κέρδη στο σύνολο του οικονομικού έτους 2020 ύψους 18,1 δις ευρώ.

Το μέλλον της Toyota στην Ευρώπη

Η ιαπωνική εταιρεία προβλέπει ότι τα επόμενα 10 χρόνια θα πωληθούν πάνω από 200 εκατομμύρια νέα αυτοκίνητα στην Ευρώπη, εκ των οποίων περίπου 45 εκατομμύρια θα είναι οχήματα μηδενικών εκπομπών.

«Η Toyota εργάζεται σκληρά για τον εκδημοκρατισμό των οχημάτων μηδενικών εκπομπών ενώ την ίδια ώρα εντείνει τις προσπάθειές της για την ελαχιστοποίηση των εκπομπών CO2 για τα άλλα 155 εκατομμύρια οχήματα που αναμένεται να πωληθούν», δηλώνουν χαρακτηριστικά οι ιθύνοντες της εταιρείας.

Μέχρι το 2025 η μάρκα θα προσφέρει περισσότερα από 55 εξηλεκτρισμένα μοντέλα στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 10 με μηδενικές εκπομπές.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η Toyota ανακοινώνει σήμερα την φιλοδοξία της να αυξήσει τόσο τις συνολικές πωλήσεις νέων οχημάτων στη γηραιά ήπειρο, όσο και το μερίδιο της έως το 2025, σε 1,5 εκατομμύρια μονάδες και 7% αντίστοιχα.

Μέχρι τότε, τουλάχιστον τα 150.000 (10%) οχήματα που θα διατίθενταιι σε ετήσια βάση θα είναι μηδενικών εκπομπών, χρησιμοποιώντας μπαταρίες ή/και κυψέλες καυσίμου. Από εκεί και πέρα, σχεδόν 1,2 εκατ. οχήματα (80%) προβλέπεται να είναι υβριδικά ή plug-in υβριδικά – κάτι που σημαίνει ότι μόλις το 10% (150.000 μονάδες) θα είναι αυτοκίνητα που θα τροφοδοτούνται με θερμικούς κινητήρες.

Tags: