Το νέο Citroen C3 σπάει το φράγμα των 1.000.000 μονάδων
Η νεότερη γενιά του Citroen C3 κατακτά ένα ακόμα σημαντικό εμπορικό ορόσημο.
Η τρίτη γενιά του Citroen C3 ξεπέρασε το άτυπο εμπορικό φράγμα του 1 εκατομμύριων μονάδων σε σχέση με τα οχήματα που παράγονται στο εργοστάσιο της γαλλικής εταιρείας στο Trnava της Σλοβακίας.
Το C3 ξεκίνησε την καριέρα του στην υπάρχουσα γενιά του τον Νοέμβριο του 2016 δίνοντας μια νέα ώθηση στην μάρκα χάρη στη νέα στιλιστική ταυτότητά που πλέον είναι άμεσα αναγνωρίσιμη και σε πολλές ακόμα προτάσεις της εταιρείας.
Χάρη στην εμπορική αυτή επίδοσή του, το Citroen C3 κατατάσσεται ανάμεσα στους επτά κορυφαίους «παίχτες» της ευρωπαϊκής αγοράς για το 2020. Μάλιστα, σε χώρες, όπως η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία, το Βέλγιο, η Πορτογαλία, η Δανία, η Σλοβακία και η Βουλγαρία, το γαλλικό «μικρό» συναντάται σε μια από τις τρεις πρώτες θέσεις σε πωλήσεις στην κατηγορία του.
Θυμίζουμε ότι το 2020 η γαλλική εταιρεία ανανέωσε το μοντέλο που την εκπροσωπεί στο segment B προσφέροντας μεταξύ άλλων επιπλέον επιλογές εξατομίκευσης – χαρακτηριστικό εδώ είναι το γεγονός ότι οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 97 διαφορετικές διαμορφώσεις στις εξωτερικές επιφάνειες.
Συνολικά, το Citroen C3 είναι το μοντέλο στην κατηγορία των σούπερ μίνι οχημάτων με τις περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης προσφέροντας 7 εξωτερικά χρώματα, 4 Colour Packs, αλλά και 4 χρωματισμούς οροφής που συνδυάζονται με 3 διαφορετικά ντεκόρ/γραφικά.
Σύμφωνα με την γαλλική εταιρεία, το 41% των αγοραστών του μοντέλου έχουν επιλέξει τις πλούσιες εκδόσεις Shine και Shine Pack. Την ίδια στιγμή, 6 στους 10 ιδιοκτήτες έχουν αποκτήσει το νέο Citroen C3 με αμάξωμα που κοσμείται με διχρωμία, ενώ 680.000 οχήματα εφοδιάζονται με τις γνωστούς αεροθαλάμους Airbump στο πλάι.