Συγκρίνουμε: smart #3 – MINI Countryman SE ALL4 – Volvo EX30 Single Motor Extended Range
Το ηλεκτρικό smart καλείται να κερδίσει την πιο δύσκολη παρτίδα πόκερ στην 25ετή ιστορία του, επιχειρώντας με μια εντελώς νέα γενιά οχημάτων να βρει τη δική της θέση στη δύσκολη όσο και πολυσύχναστη πλέον αρένα των «e-SUV».
Κάποτε, όχι και τόσο παλιά, κατασκευαστές οχημάτων όπως η smart και η MINI κατάφεραν να αναδειχτούν και εν συνεχεία να καταξιώσουν το όνομά τους ανά τον κόσμο για το γεγονός ότι κατασκεύαζαν μικρά αυτοκίνητα. Πλέον, αυτό δεν ισχύει. Και αυτό γιατί οι σύγχρονες γενιές μοντέλων των δύο εταιρειών έχουν αλλάξει ρότα, φλερτάροντας ανοιχτά και δίχως… τύψεις με τα ανώτερα και πιο κερδοφόρα κλιμάκια μεγέθους της σύγχρονης αυτοκινητικής σκακιέρας – στο πλαίσιο της οποίας μάλιστα τα πάσης λογής SUV διεκδικούν πρωταγωνιστικό ρόλο μεταξύ των προτάσεων των δύο κατασκευαστών.
Και αν σήμερα ο Sir Άλεκ Ισιγόνης δικαίως θα απορούσε (sic) με το πόσο μεγάλο είναι πλέον ένα σύγχρονο ΜINI, όπως για παράδειγμα το 5θυρο και ηλεκτρικό για την περίσταση Countryman των σχεδόν 4,5 μ., το ίδιο ξαφνιασμένοι θα μείνουν πλέον και οι παραδοσιακοί φίλοι της smart. Μιας εταιρείας που από τα λιλιπούτεια fortwo που πάρκαραν με τη… σκέψη στους στενούς δρόμους των πόλεων και το δόγμα «Reduce to the Max» των περασμένων δύο δεκαετιών όσον αφορά το μέγεθος, έφτασε σήμερα να παράγει και να προσφέρει κατ’ αποκλειστικότητα μεγάλα (και ηλεκτρικά για την περίσταση) SUV. Όπως το νέο smart #3.
Συνεχίζοντας να κλείνει το μάτι στα «μεγάλα» οχήματα «ελεύθερου χρόνου», η Volvo ακολούθησε για την περίσταση τον αντίστροφο δρόμο, σε μια προφανή προσπάθεια των Σουηδών να προσελκύσουν στις εκθέσεις τους ένα διαφορετικό και πρωτίστως πιο νεανικό αγοραστικό κοινό. Έτσι, αποφάσισαν (σοφά, κατά την άποψή μας) να κατέβουν για πρώτη φορά από τα ψηλά στα χαμηλά, φέρνοντας στο προσκήνιο το «μικρό» και ηλεκτρικό επίσης EX30. Που, διόλου τυχαία, διατηρεί ουκ ολίγους δεσμούς με το κατά τι μεγαλύτερο σε διαστάσεις #3 της smart. Και αν αναρωτιέστε από πού προκύπτει η συγγένεια ανάμεσα στα δύο, η απάντηση έρχεται από την όχι και τόσο μακρινή πλέον Κίνα. Και συγκεκριμένα από την Geely, η οποία ελέγχει τη Volvo και παράλληλα «συμμετέχει» στην επιχειρηματική υπόσταση της νέας εποχής Smart, σε ποσοστό 50%, μέσω της κοινοπραξίας Smart Automobile Co. Ltd, που έχει συνάψει η κινεζική εταιρεία-κολοσσός από το 2020 με τη Mercedes, η οποία και παραμένει ο θεματοφύλακάς της.
Το νέο smart #3 και οι άλλοι
Το νέο #3, όπως και το μικρότερο #1 που σύντομα θα πλαισιωθεί στην προϊοντική ατζέντα της smart από το μεγαλύτερο #5, βασίζεται στην αρθρωτή ηλεκτρική αρχιτεκτονική με την ονομασία «Sustainable Architecture» (SEA), που υπογράφει με καμάρι η Geely. Η διαφορά «απέναντι» στον μικρότερο αδελφό της νεοσύστατης γκάμας smart είναι ασφαλώς το μέγεθος – και φυσικά το περιτύλιγμα. Και ενώ το πιο ψηλό και «τετράγωνο» #1 είναι ένα τυπικό σε αμφίεση SUV με μήκος 4,27 μ., το #3 των 4,4 μ. είναι ένα μεγαλύτερο… κουπέ SUV με μικρότερο κατά 80 χλστ. ύψος, εμφανώς πιο κεκλιμένη γραμμή οροφής και συνολικά πιο σφηνοειδή σχεδίαση – που για την περίσταση αποτελεί προϊόν της στυλιστικής ομάδας των Γερμανών της Mercedes.
Απέναντί του, το MINI Countryman των 4,43 μ. αξιοποιεί με τη σειρά του την εγνωσμένης αξίας πλατφόρμα UKL2 της BMW, ακολουθώντας μια μινιμαλιστική σχεδιαστική προσέγγιση, αλλά με πιο «οριζόντια» χαρακτηριστικά, και ψαγμένες, θα έλεγε κανείς, στυλιστικές λεπτομέρειες (όπως το χαρακτηριστικό τρικ στην κολόνα C, που δεν ακουμπά στη βάση των παραθύρων και μοιάζει σαν να αποτελεί προέκταση της οροφής), οι οποίες προσδίδουν ένα κομψό και πιο περιπετειώδες ύφος στην όλη κατασκευή. Με τη σειρά του, το πιο συμπαγές EX30 των 4,23 μ., το οποίο «πατά» σε μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας που επιστρατεύει η smart, ακολουθεί έναν δικό του «ενδιάμεσο» δρόμο, πάντοτε πιστό στη σκανδιναβική σχεδιαστική σχολή. Χωρίς να αντιγράφει τα μεγαλύτερα αδέλφια του και με την ιδιάζουσα γραμμή του προφίλ του να ακολουθεί μια ανοδική πορεία προκειμένου να συναντήσει τη μεγάλη πίσω κολόνα του αμαξώματος, καταφέρνει να αναδείξει τον δικό του χαρακτήρα σε επίπεδο αισθητικής.
Περνώντας στα ενδότερα, και οι τρεις κατασκευαστές προσπάθησαν και πέτυχαν να εστιάσουν… ισοβαρώς στην ποιότητα – αλλά ταυτόχρονα και σε ό,τι είναι απαραίτητο στην καθημερινότητα των επιβατών σε ένα σύγχρονο και έξυπνα διασυνδεδεμένο EV. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν διαφορές. Για παράδειγμα, στον χωροταξικό τομέα, το smart #3 είναι αυτό που παίρνει κεφάλι στη μάχη των χώρων στο πίσω κάθισμα, καθώς οι δύο ή και τρεις επιβάτες του θα έχουν στη διάθεσή τους τον περισσότερο «αέρα» για τα πόδια τους, χωρίς μάλιστα η κλίση της οροφής με την μεγάλη γυάλινη επιφάνεια να δημιουργεί περιορισμούς για το κεφάλι τους. Στην «κόντρα» του χώρου αποσκευών, εξίσου ξεκάθαρη είναι η επικράτηση του MINI Countryman, το οποίο προσφέρει ένα πλατύ και εύκολο στη φόρτωση πορτ μπαγκάζ με χωρητικότητα 460 λίτρα, έναντι των μόλις 318 λίτρων του EX30 και των 370 λίτρων για το #3.
Από εκεί και πέρα, θετική εντύπωση προκαλεί στην περίπτωση του Countryman η στρογγυλή OLED οθόνη με διάμετρο 240 χλστ. ως κεντρική διεπαφή -αλλά και ως σχεδιαστικό στοιχείο που παραπέμπει νοερά στο παρελθόν-, ψηλά στο μέσον του ταμπλό. Εδώ, εξίσου σημαδιακή (και σημαντική, θα προσθέταμε) είναι τόσο η παρουσία αρκετών φυσικών χειριστηρίων, με έμφαση στη γνώριμη πλέον μπάρα εναλλάξιμων διακοπτών που βρίσκεται χαμηλά στον κονσόλα, όσο και εκείνη των πλεκτών υφασμάτινων επενδύσεων στο ταμπλό και στις πόρτες (αλλά και στην τρίτη ακτίνα του τιμονιού!), που δημιουργούν μια premium αύρα στο ηλεκτρικό SUV της MINI. Από τη μεριά του, το εσωτερικό του EX30 είναι αυτό που προχωρά ένα βήμα παραπάνω στον τομέα της ψηφιοποίησης, με τη μοναδική για την περίσταση οθόνη αφής των 12,3 ιντσών με τον κατακόρυφο προσανατολισμό να «εμπεριέχει» ό,τι χρειάζεται ο οδηγός για τον έλεγχο σχεδόν όλων των λειτουργιών του οχήματος. Εκεί θα βρείτε, για παράδειγμα, τα εικονίδια για τη ρύθμιση των εξωτερικών καθρεφτών, ακόμα και εκείνο προκειμένου να ανοίξει το κεντρικό ντουλαπάκι, που έχει «μετακομίσει» κάτω από την οθόνη.
Κάπου στο… ενδιάμεσο τοποθετείται το #3, με την κεντρική «οριζόντια» οθόνη των 12,8 ιντσών (που χρησιμοποιεί ως avatar ένα τσιτάχ ή μια αλεπού), τη μικρότερη των 9,2 ιντσών πίσω από το τιμόνι και τη μεγάλη κονσόλα τύπου γέφυρας ανάμεσα στους εμπρός επιβάτες να δίνουν σε συνδυασμό το δικό τους στίγμα. Κάτι που ισχύει και για την προσλαμβάνουσα αίσθηση ποιότητας του συνόλου του εσωτερικού του νέου #3, που με αντικειμενικά κριτήρια δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα εκείνη που προτάσσουν τα στρατόπεδα των Volvo και MINI.
Ηλεκτρικά και άλλα
Η smart αξιοποιεί για το #3 δύο διατάξεις όσον αφορά το σύστημα κίνησης. Οι εκδόσεις Pro, Pro+ και Premium, όπως η «δική» μας, διαθέτουν έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη εγκατεστημένο στον πίσω άξονα με ονομαστική ισχύ 272 ίππων και ροπή 343 Nm, ενώ το «παρών» δίνουν και οι τετρακίνητες Pulse και Brabus, με δύο ηλεκτροκινητήρες και απόδοση, αντίστοιχα, 368 και 428 ίππους. Η «εισαγωγική» έκδοση Pro είναι η μόνη που φιλοξενεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 49 kWh, καθώς όλες οι υπόλοιπες διαθέτουν τη μεγαλύτερη παραλλαγή της, η οποία έχει ενεργειακό περιεχόμενο 66 kWh. Σε παροχή DC, ο «μικρός» συσσωρευτής μπορεί να φορτίσει με μέγιστη ισχύ 130 kW και ο μεγαλύτερος με 150 kW.
Για το EΧ30, η Volvo (ή, για να ακριβολογούμε, η Geely) επέλεξε ομοίως τη διάθεση δύο εκδόσεων σε ό,τι αφορά την μπαταρία (Standard και Extended Range, με συσσωρευτή ιόντων λιθίου μικτής χωρητικότητας 51 και 69 kWh), με έναν ηλεκτροκινητήρα η καθεμιά, που αποδίδει 272 ίππους και 343 Nm και μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, ενώ το «παρών» δίνει και μία τετρακίνητη παραλλαγή (Extended Range), που τροφοδοτείται από δύο για την περίσταση ηλεκτρικές μονάδες με απόδοση 428 ίππους. Για τη βασική μπαταρία LFP η μέγιστη ισχύς φόρτισης DC ανέρχεται σε 134 kW και για τη μεγαλύτερη NMC σε 153 kW.
Η MINI (ή για να ακριβολογούμε και εδώ, το BMW Group) προσφέρει το νέο ηλεκτρικό Countryman επίσης σε εκδόσεις με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη διαφορά ότι, σε αντίθεση με τα «μονοκινητήρια» smart #3 και Volvo EX30, η πρώτη είναι προσθιοκίνητη. Σε αυτή την περίπτωση η παρεχόμενη ισχύς φτάνει τους 204 ίππους, ενώ στην τετρακίνητη με τη διακριτική ονομασία «SE ALL4», που επιλέξαμε για λόγους άμεσης… ισορροπίας στη συγκεκριμένη τριπλή αντιπαράθεση, ανέρχεται στους 313 ίππους και η ροπή στα 494 Nm. Όπως και στα άλλα δύο EV, η ηλεκτρική πλατφόρμα των 400V του Countryman, η οποία υποστηρίζεται από μια «ενιαία» για την περίσταση μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 66,45 kWh, εξασφαλίζει μια απόλυτα ικανοποιητική -αν και μικρότερη συγκριτικά με τις extended range εκδόσεις των άλλων δύο e-SUV- μέγιστη ισχύ φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC, που για την περίσταση ανέρχεται σε 130 kW.
Οδηγώντας, καθένας από τους πρωταγωνιστές μας ξεδιπλώνει τον δικό του χαρακτήρα, αλλά πάντα με κοινό παρονομαστή ότι και τα τρία θα ικανοποιήσουν πλήρως όλους τους οδηγούς, με την άμεση απόκριση και τα υψηλά αποθέματα ισχύος που «κρύβονται» κάτω από το δεξί πεντάλ. Τα οποία, παρά το αυξημένο βάρος (smart #3: 1.810 κιλά, EX30: 1.850 κιλά με οδηγό, Countryman SE ALL4: 2.075 κιλά), προσφέρουν επιδόσεις που μέχρι πριν από λίγα χρόνια θα ήταν αδιανόητες για οποιοδήποτε συμβατικό, μικρομεσαίο οικογενειακό SUV. Όπως ο χρόνος στα επίπεδα των 5,3 έως 5,8 δλ. για το τυπικό «0-100»…
Από εκεί και πέρα, στο δρόμο το #3 επιχειρεί να ξεδιπλώσει έναν διακριτικά σπορ χαρακτήρα, με το σφιχτό και αρκούντως «δεμένο» set-up της ανάρτησης να περιορίζει στο ελάχιστο δυνατό τις κλίσεις, και το άκαμπτο πλαίσιο να προσφέρει την απόκριση στις αλλαγές πορείας που αναμένει κανείς. Ωστόσο, η… περίεργη λειτουργία του συστήματος αναγεννητικής πέδησης, αλλά πρωτίστως το «αόριστο» τιμόνι, στερούν αρκετούς πόντους από το #3, σε συνδυασμό με την τάση της ανάρτησης να μετριάζει εντός πόλης τα επίπεδα άνεσης, αντιδρώντας νευρικά στις ουκ ολίγες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Στον αντίποδα, ωστόσο, η πολύ καλή διαχείριση της ενέργειας «φαίνεται» ξεκάθαρα στην αυτονομία, καθώς με μέσες απαιτήσεις κοντά στις 16 kWh για κάθε 100 χλμ. η πραγματική απόσταση που μπορεί να διανύσει κανείς έχει μπροστά τον αριθμό «4».
Όπως και στην περίπτωση του αντίστοιχα ολιγαρκούς EX30, που απαιτεί κατά μέσο όρο όχι περισσότερες από 17 kWh για κάθε 100 χλμ. Αυτές οι τιμές είναι δύσκολα εφικτές με το «βαρύ» MINI Countryman SE ALL4, που απαιτεί με τη σειρά του όχι λιγότερες από 19 kWh για κάθε 100 μικτά χιλιόμετρα – τιμή που περιορίζει συγκριτικά την αυτονομία με μία πλήρη φόρτιση «πέριξ» του φάσματος των 350 πραγματικών χιλιομέτρων. Από εκεί και πέρα, παρά τους ισχυρισμούς των δημιουργών του για αίσθηση «go-kart», το ηλεκτρικό SUV της MINI προτάσσει έναν σαφώς πιο αγχολυτικό χαρακτήρα, με την ανάρτηση να απορροφά τις όποιες ταλαντώσεις και να περιορίζει σε μεγάλο βαθμό τις κλίσεις του αμαξώματος. Ωστόσο, παρά την τετρακίνηση και το κοφτερό τιμόνι -το καλύτερο σε αίσθηση ανάμεσα στα τρία-, σε πιο γρήγορους ρυθμούς στα «σφιχτά» του επαρχιακού δικτύου το βάρος του αμαξώματος δεν κρύβεται.
Και κάπου εδώ, το Volvo EX30 ξεπροβάλλει ως η χρυσή τομή ανάμεσα στα δύο στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Και ο λόγος είναι απλός, καθώς η πιο «ψαγμένη» ρύθμιση της ανάρτησής του καταφέρνει να σταθεί ο καλύτερος συγκριτικά αρωγός του οδηγού – ελέγχοντας πολύ καλά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου υπό πίεση, αλλά και διατηρώντας συγχρόνως ξεκούραστους τους επιβάτες του σχεδόν σε κάθε είδους επιφάνεια. Και ενώ θα περίμενε κανείς υπό πίεση το πιο κοντό αμάξωμα του σουηδικού SUV να αντιδρά πιο νευρικά σε σχέση με τα μακρύτερα #3 και Countryman, εντούτοις αποδεικνύεται σύμμαχος του οδηγού όταν αυτός αναζητήσει το κάτι παραπάνω, κάθε φορά που οι ευθείες δίνουν τη θέση τους στις στροφές.
Στο τέλος της ημέρας
Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό smart #3 έρχεται να ενταχθεί σε μια δύσκολη και αμείλικτη από πλευράς ανταγωνισμού αρένα, προτάσσοντας μια εμφάνιση με μπόλικη αύρα Mercedes, που έχει τον τρόπο να τραβά το βλέμμα, σε συνδυασμό με ένα καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο για τους επιβάτες εσωτερικό, στο οποίο χαίρεσαι να «ζεις». Και όλα αυτά έχοντας ήδη στη φαρέτρα του υψηλά επίπεδα αποδοτικότητας για τα δεδομένα των σημερινών μεσαίων e-SUV, χάρη στην ιδανική αξιοποίηση του ισχυρού και «μονοκινητήριου» για την περίσταση συστήματος κίνησης στην έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία.
Από τη μεριά του, το MINI Countryman SE ALL4 ποντάρει στο στοιχείο της ισορροπημένης απόδοσης και παρουσίας, στον μεγάλο χώρο φόρτωσης, ασφαλώς στις εξόχως ανταγωνιστικές επιδόσεις του, και φυσικά στο διαφορετικό εσωτερικό του, που σίγουρα θα κάνει αμέσως «κλικ» σε ουκ ολίγους αγοραστές. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με το μινιμαλιστικό κόκπιτ του Σκανδιναβού της παρέας, ο οποίος, παρά το χωροταξικό του μειονέκτημα σε σχέση με τα άλλα δύο EV, καταφέρνει να κερδίσει την άτυπη μάχη του «ευ οδηγείν». Τουλάχιστον στα μάτια εκείνων που, εκτός από επιδόσεις και οικονομία, αναζητούν να προσθέσουν -σε λελογισμένες πάντα δόσεις- το απαραίτητο αλατοπίπερο στην καθημερινή (και όχι μόνο) οδήγηση ενός ηλεκτρικού SUV.
smart #3
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 1 ηλεκτροκινητήρας > ΙΣΧΥΣ: 272 ίπποι > ΡΟΠΗ: 343 Nm > ΚΙΝΗΣΗ: Στους πίσω τροχούς > KΙΒΩΤΙΟ: Μονής σχέσης > ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 66 kWh > ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.400×1.844×1.556 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.785 χλστ. > ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 370 λίτρα + 15 λίτρα frunk > ΒΑΡΟΣ: 1.810 κιλά > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 5,8 δλ. > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 180 χλμ./ώρα > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 16,1 kWh/100 χλμ. > AYTONOMIA (ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑ WLTP): 434-455 χλμ. > ΦΟΡΤΙΣΗ 10%-80% (AC): 3 ώρες (22 kW) > ΦΟΡΤΙΣΗ 10%-80% (DC): 30 λεπτά (150 kW)
MINI COUNTRYMAN SE ALL4
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 2 ηλεκτροκινητήρες > ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΗ ΙΣΧΥΣ: 313 ίπποι > ΡΟΠΗ: 494 Nm > ΚΙΝΗΣΗ: Και στους τέσσερις τροχούς > KΙΒΩΤΙΟ: Μονής σχέσης > ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 66,45 kWh > ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.433×1.843×1.635 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.692 χλστ. > ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 460 λίτρα > ΒΑΡΟΣ: 2.075 κιλά > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 5,6 δλ. > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 180 χλμ./ώρα > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 19 kWh/100 χλμ. > ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑ WLTP): 433 χλμ. > ΦΟΡΤΙΣΗ: 0%-100% (AC): – ώρες > ΦΟΡΤΙΣΗ 10%-80% (DC): 29 λεπτά (130 kW)
VOLVO EX30 SINGLE MOTOR EXTENDED RANGE
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 1 ηλεκτροκινητήρας > ΙΣΧΥΣ: 272 ίπποι > ΡΟΠΗ: 343 Nm > ΚΙΝΗΣΗ: Στους πίσω τροχούς > KΙΒΩΤΙΟ: Μονής σχέσης > ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 69 kWh > ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.223×1.837×1.555 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.650 χλστ. > ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 318 λίτρα+7 λίτρα frunk > ΒΑΡΟΣ: 1.850 κιλά (με οδηγό) > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 5,3 δλ. > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 180 χλμ./ώρα > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 17 kWh/100 χλμ. > ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑ WLTP): 476 χλμ. > ΦΟΡΤΙΣΗ: 0%-100% (AC): 8 ώρες (11 kW) > ΦΟΡΤΙΣΗ 10%-80% (DC): 26 λεπτά (150 kW)
smart #3
ΥΠΕΡ Χώροι πίσω επιβατών, Κλίσεις αμαξώματος
ΚΑΤΑ Άνεση ανάρτησης
MINI COUNTRYMAN SE ALL4
ΥΠΕΡ Πρακτικότητα, Χώρος αποσκευών
ΚΑΤΑ Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας
VOLVO EX30 SINGLE MOTOR EXTENDED RANGE
ΥΠΕΡ Οδική συμπεριφορά, Εικόνα εσωτερικού
ΚΑΤΑ Χώρος αποσκευών/πίσω επιβατών
Όταν η ψυχή του πιο παράτολμου ακροβάτη έγραφε ποίηση στην πίστα
!!! Πως να μάθετε αν το όχημα σας φέρει αερόσακο Takata !!!
Διαβάστε ακόμη: Αυτός ήταν ο πρώτος αυτοκινητόδρομος της Κύπρου
Δείτε εδώ: Το τροχαίο που σόκαρε την Κύπρο
Διαβάστε εδώ: Οι μισθοί των πιλότων της Formula 1 για το 2025
Κρυμμένα βαν: Πρόστιμα παντού, ασφάλεια πουθενά