Ηλεκτρική Lancia Delta Integrale. Ιεροσυλία;

Η GCK Motorsport, έχοντας στο πλευρό της τον Didier Auriol, θα κατασκευάσει 47 στο σύνολο restomod αντίτυπα της εμβληματικής Lancia Delta Integrale που θα μπαίνουν στην πρίζα.

Η GCΚ Motorsport, γνωστή από τη συμμετοχή της στο Ντακάρ και το World Rallycross, αποκάλυψε πρόσφατα μια restomod εκδοχή της θρυλικής Lancia Delta Integrale, η οποία θα είναι για την περίσταση ηλεκτροκίνητη.

Η προσπάθεια του παραρτήματος Exclusiv-e της GCΚ Motorsport «χωρίζεται» σε δύο σκέλη με την κατασκευή 36 πολιτικών και 11 αγωνιστικών αντιτύπων του ιταλικού χάτσμπακ που θα μπαίνουν στην πρίζα και θα διαθέτουν τις χαρακτηριστικές ονομασίες Evo-e και Evo-e Rallye.

Όπως είναι αναμενόμενο, το αμάξωμα «γδύνεται» πλήρως, ώστε να προστεθούν σε αυτό οι απαραίτητες ενισχύσεις, ενώ βελτιώσεις με γνώμονα την αξιοπιστία έχουν γίνει σε διάφορα άλλα μέρη της κατασκευής. Από εκεί και πέρα και το εσωτερικό περνά από μια διαδικασία… εκσυγχρονισμού για να ενσωματώσει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Μολαταύτα, η σημαντικότερη αλλαγή έγκειται στην κινητήρια μονάδα, με το θερμικό μοτέρ της εμβληματικής Lancia Delta Integrale να αντικαθίσταται από ένα ηλεκτρικό, με ισχύ κοντά στους 200 ίππους, για το οποίο η εταιρεία δεν ανακοινώνει περαιτέρω στοιχεία – το ίδιο ισχύει και για την μπαταρία του.

Μολαταύτα, η GCΚ Motorsport δηλώνει ότι η ηλεκτρική restomod εκδοχή του μοντέλου παραμένει τετρακίνητη διατηρώντας μάλιστα το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων του original μοντέλου.

«Επιλέξαμε την Lancia Delta Integrale για να ξεκινήσουμε αυτό το εγχείρημα, επειδή πρόκειται ένα όχημα που μας έκανε όλους να ονειρευόμαστε», δήλωσε το αφεντικό της GCK Motorsport, Guerlain Chicherit. «Χωρίς αμφιβολία πρόκειται για το πιο φανταστικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της εποχής του, και παραμένει εξαιρετικά δημοφιλές στους λάτρεις του ράλλυ.»

Ο Didier Auriol, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC το 1994 και 11 φορές νικητής σε αγώνα πίσω από το τιμόνι της Lancia Delta τη δεκαετία του ’90, συμμετείχε στο νέο εγχείρημα της GCK Motorsport οδηγώντας την ηλεκτρική εκδοχή του ιταλικού μοντέλου, ως επίσημος πλέον πρεσβευτής του, στο Circuit de Charade της Γαλλίας.

«Είμαι χαρούμενος που η GCK επέλεξε την Delta ως το πρώτο μοντέλο της GCK Exclusiv-e. Με αυτό το αυτοκίνητο έχω πολλές αναμνήσεις. Ήμουν αρκετά δύσπιστος πριν δοκιμάσω το Evo-e, αλλά τώρα μπορώ να σας εγγυηθώ ότι η αίσθησή του στο δρόμο είναι εξαιρετική», δήλωσε ο Didier Oriol.

Δείτε το σχετικό βίντεο στη συνέχεια: