Νέος επικεφαλής marketing και επικοινωνίας για την Alfa Romeo
Με πολυετή εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου και βαθιά γνώση της αγοράς των premium αυτοκινήτων, ο Francesco Calcara ανέλαβε τη θέση του επικεφαλής Marketing και Communications της Alfa Romeo σε παγκόσμιο επίπεδο.
Με μεταπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Luiss Guido Carli της Ρώμης, ο Francesco Calcara αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στο χώρο του αυτοκινήτου, αναπτύσσοντας πλούσια εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και του Marketing, ενώ ανέπτυξε ιδιαίτερη γνώση στο premium κομμάτι της αγοράς.
Σε πρώτη φάση, η καριέρα του αφιερώθηκε εξολοκλήρου στις πωλήσεις, αναλαμβάνοντας θέσεις στην παγκόσμια αγορά, αρχικά το 2004 ως υπεύθυνος πωλήσεων της Mazda στην Ιταλία και στη συνέχεια ως επικεφαλής της ανάπτυξης εταιρικών πωλήσεων.
Το 2007 εντάχθηκε στο δυναμικό του BMW Group Ιταλίας, όπου για σχεδόν 10 χρόνια ανέλαβε θέσεις ευθύνης στο κομμάτι των πωλήσεων, ενώ το 2013 ανέλαβε τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων της MINI. Το 2016, από τη θέση του Luxury Marketing Manager της BMW σχεδίασε τη στρατηγική του ομίλου στην Ιταλία.
Το 2017 ο Francesco Calcara εντάχθηκε στο Groupe PSA, αρχικά αναλαμβάνοντας της θέση του Brand Director της DS, ενώ ένα χρόνο αργότερα, ως Διευθύνων Σύμβουλος της DS και Αντιπρόεδρος Sales & Marketing διαχειρίστηκε την επιτυχημένη πορεία της DS στην Ιταλική αγορά.
Από τη νέα θέση του στην Alfa Romeo o ο Francesco Calcara θα αναφέρεται απευθείας στον CEO της Alfa Romeo, Jean-Philipe Imparato.