Με Hyundai i20 Coupe WRC στη Σαρδηνία ο Oliver Solberg
O Oliver Solberg θα οδηγήσει το Hyundai i20 Coupe WRC στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας.
Το Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, πέμπτος γύρος του φετινού WRC στις 3-6 Ιουνίου, θα αποτελέσει τον δεύτερο αγώνα του Oliver Solberg με Hyundai i20 Coupe WRC. Ο 19χρονος Σουηδός, εντυπωσίασε με την ταχύτητά του κατά το ντεμπούτο στην κορυφαία κατηγορία, τερματίζοντας στην 7η θέση του Ράλλυ Arctic Φινλανδίας.
O Oliver Solberg, που αποτελεί οδηγό της Hyundai στο WRC2 και δοκιμαστή του νέου i20 N Rally2, ετοιμάζεται για τη συμμετοχή στο επερχόμενο Ράλλυ Πορτογαλίας (20-23 Μαΐου) με i20 R5. Λίγες ημέρες αργότερα, θα επιστρέψει στο i20 Coupe WRC της 2C Competition, το οποίο θα μοιραστεί με τον Aaron Johnston στο Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας.
Οι Solberg-Johnston έχουν σχετική εμπειρία από τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του ιταλικού νησιού, αφού έλαβαν μέρος στον αγώνα του 2020, με Skoda Fabia Rally2 evo. Μάλιστα, υπήρξαν για μεγάλο χρονικό διάστημα το ταχύτερο πλήρωμα με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2, προτού εγκαταλείψουν προσωρινά από μικρής έκτασης έξοδο.
“Γνωρίζω λίγο τους δρόμους στη Σαρδηνία”, δήλωσε στο DirtFish ο Oliver Solberg. “Υπάρχουν νέες ειδικές διαδρομές φέτος, ίσως οδηγοί όπως οι Ogier και Tanak τις γνωρίζουν, όμως νομίζω ότι θα είναι η πρώτη φορά για τους περισσότερους. Αυτό είναι καλό.
“Υπάρχουν πλευρές της Σαρδηνίας που θα είναι σκληρότερες από το Arctic. Όταν ήμασταν στο Rovaniemi, γνωρίζαμε τις συνθήκες και τι να περιμένουμε. Όμως σε αυτόν τον αγώνα, μπορεί να υπάρχει ζέστη και την ίδια στιγμή, περιστασιακά, καταιγίδες – αυτό δε συμβαίνει συχνά αλλά αν γίνει, η έλλειψη εμπειρίας θα φανεί. Δεν έχω ιδέα για την πρόσφυση στη Σαρδηνία, αν υπάρχει πολλή βροχή”.
Παρά την καλή εμφάνιση στη χιονισμένη Φινλανδία, ο Solberg τόνισε ότι δε σκέφτεται το τελικό αποτέλεσμα: “Τίποτα δεν έχει αλλάξει. Θα βρεθώ σε αυτόν τον αγώνα αναζητώντας εμπειρία και την ευκαιρία να καταλάβω πώς λειτουργεί το αυτοκίνητο σε αυτή την επιφάνεια. Η θέση εκκίνησης θα είναι αρκετά καλή την πρώτη ημέρα, όμως δε σκέφτομαι το αποτέλεσμα.
“Η Σαρδηνία μπορεί να είναι πιο σκληρή από το Arctic, όμως το θετικό είναι πως είχα χρόνο με το αυτοκίνητο στη Φινλανδία και πως έχω μια ιδέα από τις ειδικές διαδρομές στη Σαρδηνία. Ευελπιστώ, ότι αυτό σημαίνει πως θα έχω μια καλή κατεύθυνση για το στήσιμο”.
Για την περσινή του εμπειρία στη Σαρδηνία, ο Oliver Solberg πρόσθεσε: “Πραγματικά διασκέδασα με τη Σαρδηνία πέρυσι. Οι δρόμοι ήταν διασκεδαστικοί και ξεπεράσαμε τον Thierry (Neuville) στην πρώτη ειδική διαδρομή με το R5! Είναι ένα φανταστικό μέρος με εκπληκτικούς δρόμους και ωραία ατμόσφαιρα.
“Πρόκειται για την Ιταλία, όπου οι άνθρωποι είναι παθιασμένοι και γνωρίζουν το σπορ μας – απλά κοιτάξτε τον επικεφαλής μας στην Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, είναι ένας άνθρωπος με τα ράλλυ στην καρδιά του. Το ίδιο ισχύει για την οικογένειά μου”.
Στην Ιταλία, η τριάδα των εργοστασιακών πληρωμάτων της Hyundai Motorsport θα περιλαμβάνει τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe, Ott Tanak-Martin Jarveoja και Dani Sordo-Borja Rozada. Στο WRC2, η ομάδα του Andrea Adamo θα παραταχθεί με τους Ole Christian Veiby-Jonas Andersson και Jari Huttunen-Mikko Lukka, στα πηδάλια των Hyundai i20 R5.
Teammate του Oliver Solberg στην 2C Competition θα είναι λογικά ο Pierre Louis Loubet, που ακολουθεί πλήρες πρόγραμμα τη φετινή χρονιά και πρόσφατα, ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας με τον συνοδηγό του, Vincent Landais.
Photos: Hyundai Motorsport