Ξεκινούν οι δοκιμές του ηλεκτρικού Ford E-Transit
Με την επίσημη διάθεσή του να ξεκινά σε ένα περίπου χρόνο από σήμερα, η Ford ξεκίνησε τις δοκιμές στην Ευρώπη σε πραγματικές συνθήκες του νέου, αμιγώς ηλεκτροκίνητου E-Transit.
Με την ηλεκτροκίνηση να αποτελεί πλέον πραγματικότητα και στον κόσμο των επαγγελματικών οχημάτων, η Ford προετοιμάζεται με πυρετώδεις ρυθμούς για την επέκτασή της στη δημοφιλή αυτή «αρένα» με την επικείμενη πρεμιέρα του ηλεκτρικού E-Transit, το οποίο θα είναι εμπορικά διαθέσιμο στη γηραιά ήπειρο την άνοιξη του 2022.
Σήμερα, όπως επισήμως ανακοινώθηκε από την μπλε οβάλ εταιρεία, το νέο Ford E-Transit εντάσσεται σε πρωτότυπη προς το παρόν μορφή στο στόλο αρκετών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα των ταχυμεταφορών σε Μ. Βρετανία, Γερμανία και Νορβηγία, προκειμένου οι ιθύνοντες της εταιρείας να συλλέξουν πολύτιμες πληροφορίες για τις δυνατότητές του σε πραγματικές συνθήκες.
«Οι δοκιμές στον πραγματικό κόσμο αποτελούν ένα σημαντικό βήμα στο ταξίδι μας για την προετοιμασία του ηλεκτρικού E-Transit. Οι δοκιμές αυτές θα μας δώσουν τη δυνατότητα να κατανοήσουμε καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο θα βοηθήσουμε τους πελάτες μας να βελτιώσουν την παραγωγικότητα των επιχειρήσεών τους χρησιμοποιώντας ένα όχημα μηδενικών εκπομπών», δήλωσε ο Andrew Mottram, επικεφαλής του προγράμματος μηχανολογικής εξέλιξης του E-Transit στην Ford Ευρώπης.
Σύμφωνα με την Ford, ο χώρος φόρτωσης του E-Transit δεν θα διαφοροποιείται σε σχέση με εκείνο των πετρελαιοκίνητων εκδοχών του μοντέλου, χάρη στην έξυπνη εγκατάσταση της μπαταρίας χαμηλά στο δάπεδο.
Το νέο Ford E-Transit θα είναι εφοδιασμένο με ένα ενσωματωμένο σύστημα για φόρτιση σε κοινή παροχή με ισχύ 2,3 kW.
Χωρίς να ανακοινώνει προς ώρας τη χωρητικότητα της μπαταρίας, η Ford δηλώνει πεπεισμένη ότι το νέο E-Transit θα εξασφαλίζει αυτονομία με μία πλήρη φόρτιση που θα φτάνει τα 350 χλμ, βάσει των υπολογισμών που έχουν γίνει σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η πλήρως ηλεκτρική μονάδα κίνησης του νέου Ford E-Tranist θα αποδίδει ισχύ 200 kW, ήτοι περί τους 272 ίππους.
Όπως διαρρέει η ίδια η Ford, το νέο E-Transit θα έχει ωφέλιμο φορτίο 1.616 κιλών στην έκδοση van και 1.967 κιλά στην chassic cab.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της εταιρείας, το κόστος χρήσης και συντήρησης του νέου Ford E-Transit θα είναι μειωμένο κατά 40% σε σχέση με ένα αντίστοιχο επαγγελματικό μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.