Toyota: Θετική για την επιστροφή του Ακρόπολις – θα προτιμούσε τη Χιλή φέτος
Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Tom Fowler, ανέφερε πως αν και η ομάδα του είναι θετική στην επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις, ειδικά φέτος θα προτιμούσε τη διεξαγωγή του Ράλλυ Χιλής.
Μιλώντας στο DirtFish, ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing, Tom Fowler, αναφέρθηκε σε δύο ενδιαφέροντα ζητήματα. Αφενός, μίλησε και για το Ράλλυ Ακρόπολις, την επιστροφή του οποίου θεωρεί καλό νέο για το WRC, έστω και αν αυτό δεν εξυπηρετεί 100% την ομάδα του, φέτος. Αφετέρου, εστίασε στην ανάγκη ισορροπίας όσον αφορά στην εξέλιξη του φετινού Toyota Yaris WRC, καθώς και του Yaris Rally1 ενόψει 2022.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Επειδή το Ράλλυ Χιλής, θυμίζει περισσότερο το Ράλλυ Φινλανδίας, χωμάτινο αγώνα που ταιριάζει στη φύση του Toyota Yaris WRC. Αντίθετα, σκληροί χωμάτινοι αγώνες με υψηλές θερμοκρασίες, όπως το Ράλλυ Ακρόπολις δεν βολεύουν στον ίδιο βαθμό το ιαπωνικό αυτοκίνητο.
“Προσωπικά, θεωρώ πως είναι καλό να έχουμε το Ακρόπολις πίσω, από πλευράς πρωταθλήματος”, δήλωσε ο Fowler. “Όμως για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος, νομίζω πως φέτος θα ήταν προτιμότερο να μην επιστρέψουμε στην Ελλάδα – από την πλευρά της εξέλιξης που έχει κάνει η Hyundai και στοχεύαμε εμείς.
“Η Χιλή θυμίζει όσον αφορά στις ανάγκες των αυτοκινήτων, τη Φινλανδία. Έχουμε καλές εμφανίσεις εκεί στο παρελθόν και έχω εμπιστοσύνη ως προς το απαιτούμενο στήσιμο σε εκείνους τους γρήγορους αγώνες. Το σκληρό χώμα είναι παράξενο για εμάς – έχουμε κερδίσει ορισμένους αγώνες επειδή το αυτοκίνητο είναι ανθεκτικό, αλλά χάσαμε όταν οι άλλοι έκαναν τα αυτοκίνητά τους πιο ανθεκτικά.
“Όταν το αυτοκίνητό μας ήταν δυνατό από πλευράς αντοχής, χρειαζόμασταν καλύτερη απόδοση – δεν αντιδράσαμε γρήγορα επ’ αυτού. Για αυτό λέω ότι θα προτιμούσα να πάω στη Χιλή έναντι της Ελλάδας, από πλευράς απόδοσης”.
Σχετικά με την ανάγκη εύρεσης ισορροπίας ανάμεσα στην εξέλιξη του φετινού αυτοκινήτου, καθώς και εκείνου για το 2022, ο Fowler, πρόσθεσε: “Ως εταιρεία ισορροπούμε διαρκώς ανάμεσα στην εξέλιξη του αυτοκινήτου για το 2021 και εκείνου για το 2022”.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην κύρια αντίπαλο Hyundai, η οποία εξελίσσει διαρκώς το i20 Coupe WRC: “Μπορούμε να κάνουμε περισσότερα για το παρόν αυτοκίνητο, όμως πρέπει να δουλέψουμε και για την επόμενη σεζόν. Η εύρεση της ισορροπίας είναι δύσκολη και με ανησυχεί το γεγονός ότι η Hyundai δίνει μεγάλη έμφαση στο τρέχον αυτοκίνητο. Η προσπάθεια εύρεσης της σωστής αναλογίας, πόση ενέργεια πρέπει να καταναλωθεί σε κάθε ζήτημα, είναι το πιο δύσκολο πράγμα”.
Θυμίζουμε, ότι μετά από 3 αγώνες στο φετινό WRC, η Toyota προηγείται στη βαθμολογία Κατασκευαστών με 138 βαθμών, έναντι 111 της Hyundai. Επίσης, ο Sebastien Ogier βρίσκεται επικεφαλής της βαθμολογίας Οδηγών με 61 βαθμών, ακολουθούμενος από τους Thierry Neuville και Elfyn Evans με 53 και 51 βαθμούς, αντίστοιχα.
Φωτογραφίες: Θάνος Ηλιόπουλος, Toyota Gazoo Racing