Αποκαλύφθηκε το νέο Jeep Avenger North Face Edition
Προϊόν της συνεργασίας των Jeep και North Face είναι αυτή η νέα ειδική, περιπετειώδης έκδοση του Avenger 4xe.
Μετά από δύο χρόνια στενής συνεργασίας μεταξύ των Jeep και North Face προέκυψε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, η ειδική έκδοση Avenger 4xe North Face Edition. Η έκδοση αυτή έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του B-SUV της αμερικανικής εταιρείας. Αυτό είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, υβριδικά σύνολα, κίνηση στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς, αλλά και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, που το καθιστά ένα μοντέλο ολοκληρωμένο.
Η παρουσίαση του μοντέλου έγινε στο Mont Blanc, με την εταιρεία να κάνει ένα συμβολισμό. Θα προσφέρει το Jeep Avenger 4xe North Face Edition σε 4.806 αυτοκίνητα, όσα ακριβώς είναι και τα μέτρα της κορυφής του Mont Blanc, αποκτώντας έτσι και συλλεκτικό χαρακτήρα. Η ειδική αυτή έκδοση θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία στην Ελλάδα μετά το τέλος του 2024.
Αυτή θα είναι η κορυφαία έκδοση του μοντέλου, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε τρεις χρωματισμούς, του λευκού, του μαύρου και του γκρι, με μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, που θα διαθέτουν χρυσαφί λεπτομέρειες. Αισθητικά θα ξεχωρίζει επίσης για τα γραφικά που αποτυπώνουν τις ισοϋψείς γραμμές του Mont Blanc, καθώς και αυτοκόλλητα στο καπό, που ενισχύουν το στιλ, αλλά περιορίζουν και τις αντανακλάσεις του ήλιου.
Ανάλογα στο εσωτερικό, συναντάμε επίσης κάποιες λεπτομέρειες που παραπέμπουν στο Mont Blanc, ενώ υπάρχει και ο αριθμός της σειράς αυτοκινήτου της ειδικής έκδοσης. Τα πατάκια και τα καθίσματα διαθέτουν ειδικές, ανθεκτικές επενδύσεις, με λογότυπο North Face. Στις ιδιαίτερες λεπτομέρειες που συνοδεύουν την έκδοση περιλαμβάνονται, η σκηνή, με τον αδιάβροχο σάκο και το παγουράκι για νερό.
Δείτε επίσης: Jeep Avenger e-Hybrid: Οδοιπορικό στη Μύκονο
Το Jeep Avenger 4xe North Face Edition διαθέτει σύστημα τετρακίνησης 4xe. Εφοδιάζεται με τον κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων απόδοσης 136 ίππων, με τον ηλεκτρικό κινητήρα 21 kW (29 ίπποι) να είναι προσαρμοσμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, παρέχοντας τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά με έως και 30 χλμ./ώρα για έως και 1 χιλιόμετρο απόστασης.
Δείτε επίσης: Συγκρίνουμε: Jeep Avenger vs Hyundai Kona vs Peugeot 2008 vs Toyota Yaris Cross
Πίσω η ανάρτηση αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους, που προσφέρουν καλύτερη ποιότητα κύλισης και άνεση σε εκτός δρόμου αποδράσεις. Ανάμεσα στους τροχούς βρίσκεται τοποθετημένος ένας νέος ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύ 21 kW (29 ίπποι) και ροπή 88 Nm, ο οποίος τους κινεί μέσω μειωτήρα με λόγο μετάδοσης 22,7:1.
Έτσι η ροπή φτάνει πολλαπλασιασμένη στους τροχούς και επαρκεί για να εξασφαλίζει στο Avenger 4xe το 20% της συνολικής πρόωσης ακόμα κι εάν οι εμπρός τροχοί έχουν μηδενική πρόσφυση. Με τη συνδρομή όλων το κινητήρων του, το τετρακίνητο Avenger μπορεί να σκαρφαλώνει σε κλίση έως και 40%, ακόμα και σε ολισθηρά εδάφη, ενώ ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί να τροφοδοτείται αδιάκοπα με ενέργεια, οπότε η τετρακίνηση λειτουργεί χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό.
Δείτε επίσης: Οδηγούμε το νέο Jeep Avenger e-Hybrid
Όσον αφορά το καθαρό ύψος του Jeep Avenger 4xe North Face Edition, είναι 210 χλστ., δηλαδή 10 χλστ. μεγαλύτερο από του Avenger e-Hybrid. Παράλληλα οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι 22, 21 και 35 μοίρες αντίστοιχα. Επίσης, το Avenger 4xe μπορεί να περάσει υδάτινο κόλλημα βάθους 40 εκατοστών. Τα ελαστικά με τα οποία εξοπλίζεται είναι M+S, ενώ προαιρετικά υπάρχουν και ακόμα πιο ειδικά, για καλύτερη πρόσφυση σε δύσκολες επιφάνειες.
Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το σύστημα Selec-Terrain μέσω του οποίου αλλάζουν τα οδηγικά προφίλ. Το βασικό είναι το Auto που ενεργοποιεί την τετρακίνηση όταν χρειάζεται και ισορροπεί μεταξύ υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης, ενώ το Snow θέτει σε προτεραιότητα τη μέγιστη πρόσφυση και ευστάθεια.
Η επιλογή Sand & Mud ενδείκνυται για κακοτράχαλα εδάφη αλλάζοντας την λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων και του ελέγχου της ευστάθειας, ενώ η Sport απελευθερώνει την πλήρη δυναμική του συστήματος 4xe. Σε αυτό βοηθάει και η λειτουργία e-Boost που ενεργοποιεί τη συνεχή συνδρομή του πίσω ηλεκτροκινητήρα στις επιταχύνσεις.