Κάμερα που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να βλέπει στο απόλυτο σκοτάδι
Η Magna εξέλιξε κάμερες, που κάνουν τη νύχτα μέρα, με στόχο να ενισχύσουν την ασφάλεια που προσφέρουν τα αυτοκίνητα.
Σε αυτό το αντικείμενο, που αφορά νυχτερινή όραση, ο στρατός είναι πρωτοπόρος, σε σχέση και με τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ωστόσο, τα βήματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια να ενισχυθεί η «φτωχή» ανθρώπινη όραση με τεχνολογία που επιτρέπει να βλέπει ακόμα και στο απόλυτο σκοτάδι, είναι μεγάλα.
Το πρώτο σύστημα του «είδους» που εξέλιξε η Magna ήταν περίπου πριν 20 χρόνια, το 2003. Το ονόμαζε «Night Vision» και παρουσιάστηκε στην BMW Σειρά 7, δύο χρόνια αργότερα. Από τότε έχει βρει εφαρμογή σε αρκετά μοντέλα, πολλών κατασκευαστών.
Η σημερινή εκδοχή του είναι εξελιγμένη, που παρέχει καλύτερες εικόνες στο σκοτάδι με υψηλότερη ευκρίνεια, αλλά και βελτιωμένη εν γένει ανίχνευση. Στόχος είναι η μείωση των ατυχημάτων, τα οποία τη νύχτα είναι, σύμφωνα με τα στοιχεία, πολλά.
Σίγουρα δεν οφείλονται όλα στη μειωμένη ορατότητα που υπάρχει, αλλά αναμφίβολα ένα τέτοιο σύστημα θα βοηθήσει επί της ουσίας στη μείωση των ατυχημάτων, καθώς και επιστημονικά, η όραση μας μειώνεται σταδιακά με το πέρασμα των ετών, όπως επίσης και η αντίδραση που έχουν τα μάτια μας.
Όσον αφορά το σύστημα και την εξέλιξή του, η νέα κάμερα της Magna έχει σημαντικά μικρότερο μέγεθος, καθώς είναι περίπου όση μια μπάλα του γκολφ, ενώ στις αρχές του 2000 ήταν τόσο μεγάλη όσο ένα πιάτο φαγητού.
Βρίσκεται τοποθετημένη στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και είναι συνδεδεμένη με την ηλεκτρονική διαχείριση του αυτοκινήτου, η οποία στέλνει τις απαραίτητες ειδοποιήσεις στον οδηγό μέσω του πίνακα οργάνων.
Απώτερος στόχος της Magna είναι να μειώσει περαιτέρω το μέγεθος της κάμερας και να βελτιώσει τη δυνατότητα ανίχνευσης, όπως και την ευκρίνεια της εικόνας. Επιπλέον, δουλεύει πάνω σε ένα σύστημα 360 μοιρών για τη μείωση και των ατυχημάτων που προκαλούνται κατά τη διάρκεια που κάνει οπισθοπορεία ένα όχημα.
Το νέο σύστημα «βλέπει» σε μήκος ίσο με αυτό τριών γηπέδων ποδοσφαίρου, που σημαίνει ότι ο οδηγός έχει περισσότερο χρόνια για να αντιδράσει και ακόμα να σταματήσει το αυτοκίνητο, αν αυτό είναι απαραίτητο.