WRC – Ράλλυ Χιλής: Τοπίο στην ομίχλη
Επηρεάζονται και οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές και το λάθος-εγκατάλειψη του Sebastien Ogier νωρίς το πρωί του Σαββάτου, συνδυάζεται, αλλά δεν συνδέεται με την ομίχλη στις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές της ημέρας.
Ο 8άκις εκτός και δεν θα εξασφαλίσει φέτος τον ένατο τίτλο του ο Γάλλος που τώρα ξέρει πολύ καλά το πως θα βοηθήσει την ομάδα του στη συνέχεια για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών που πρωτίστως ενδιαφέρει την Toyota.
Γεγονός πως για τον Latvala είναι λεπτομέρεια το ποιος από τους Rovanpera και Evans θα κερδίσει στη Χιλή. Σημαντικό να κάνουν το 1-2 και δεν απέχουν από το στόχο τους, παρά το χαμένο χρόνο στην ενδέκατη και προτελευταία ε.δ. της ημέρας όπου η ομίχλη ευνόησε τον Neuville, επηρέασε τον επικεφαλής Rovanpera και προβλημάτισε τον Evans που οδηγούσε τον αγώνα.
Ο Tanak σταθερά στην τρίτη θέση του βάθρου τους ακολουθεί, με τον Neuville να κάνει ξανά όλη τη δουλειά πιστοποιώντας κλάση Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Σε κάθε περίπτωση, διαψεύδεται η πληροφορία ότι στη Hyundai η κ. Μαρία Μαργαρίτη θα φορέσει κράνος και μέσω ενδοσυνεννόησης ώστε να είναι ασφαλής, θα ζητήσει από τον Tanak να αλλάξει θέση με τον Neuville. Κάτι που άλλωστε δεν είναι απαραίτητο όπως εξελίσσεται ο αγώνας με τον Ogier στα βράχια και τον Pajari χαμένος στα προβλήματα του, ανάμεσα στα Puma Rally1 Hybrid. Την ώρα που ο Tanak είναι και σε απόσταση βολής από τον Evans οπότε και αναμένεται μια Κυριακή με υψηλές αγωνιστικές θερμοκρασίες.
Προβλήματα αντιμετώπισε και ο Sesks που επέστρεψε και προσπαθεί να ανέβει από το βάθος της κατάταξης, όντας σε καθεστώς SR.
Προσπάθεια ανόδου και βαθμών αύριο από τον Lappi που δεν έχει βρει το ρυθμό, οπότε πρέπει να αποδεδειχθεί χρήσιμος για τη Hyundai στον επίλογο.
Επίλογος
Την Κυριακή η πρώτη ειδική της ημέρας στις 14:30 και η SS των 8.8 χλμ. στις 19:15 δική μας ώρα, ακριβώς πριν το ντέρμπι ποδοσφαίρου που θα μπορούσε να είναι και αγώνας, μεταξύ Τζίγγερ vs Mario.
Καμία σχέση τη σημερινή εποχή και στη Χιλή το ενδιαφέρον, όπως και σε όλους τους αγώνες του WRC, επικεντρώνεται στη μάχη της League 2, με τα «Σε Τρουά» να έχουν βάλει δύσκολα στα Skoda, ενώ και ο Solans είναι στη μάχη με το GR Yaris.
Το Σάββατο, ο Oliver Solberg βρήκε το ρυθμό αλλά ότι έχτισε όλη την ήμερα και προηγήθηκε, γκρεμίστηκε όταν άλλαξε τροχό και έχασε σχεδόν δύο λεπτά, οπότε φαίνεται αδύνατο να επιστρέψει αύριο και να κερδίσει αγώνα και τίτλο καλύπτοντας τη διαφορά του ενός λεπτού από τον Gryazin, Ανάμεσα τους, οι Greensmith και Rossel, σε τέσσερις ε.δ. με συνολικό μήκος 55 χλμ.
Σημειώστε, δύο κατασκευαστές με πληρώματα από τέσσερις διαφορετικές εθνικότητες, και δικαιολογημένα σχολιάζεται ότι το μέλλον είναι εδώ, σε αυτοκίνητα τύπου Rally2, όντας πρόκληση και για άλλους κατασκευαστές. _ Σ.Χ.
Παρουσιάζουμε τις «φτερωτές» μπότες του Ricciardo ενώ συζητάμε περί F1 | Speedzone Podcast EP61