Σκεπτικισμός και για την «επόμενη ημέρα» της Ford στο WRC
Με τις φήμες να θέλουν την Hyundai να αποχωρεί ως εργοστασιακή συμμετοχή από το WRC στα τέλη του 2025 παραδίδοντας από εκεί και μετά την σκυτάλη σε μια ιδιωτική ομάδα, εξίσου… μετέωρη φαντάζει επί του παρόντος και η παρουσία της Ford, μέσω της Μ-Sport, στην κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Η M-Sport, η οποία χρόνια τώρα «τρέχει» το πρόγραμμα της Ford στο WRC, είναι η μόνη από τις τρεις ομάδες στην κορυφαία κατηγορία του θεσμού χωρίς πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη. Ενώ τα αντίστοιχα προγράμματα της Toyota και της Hyundai χρηματοδοτούνται απευθείας από τους κατασκευαστές, η M-Sport λαμβάνει κυρίως τεχνική υποστήριξη από τη Ford.
Αποτελώντας παραδοσιακά το αουτσάιντερ απέναντι στις Toyota και Hyundai, οι οποίες διαθέτουν σημαντικά μεγαλύτερους πόρους στο WRC, φέτος ο Adrien Fourmaux κατάφερε να απειλήσει, ως ένα βαθμό, τους κορυφαίους οδηγούς του θεσμού έχοντας εξασφαλίσει πίσω από το τιμόνι του Puma Hybrid Rally1 τέσσερις τερματισμούς στο βάθρο -με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να βρίσκεται στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.
Οι σχετικές φήμες αναφέρουν ότι ο Γάλλος οδηγός βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Hyundai προκειμένου να αποτελέσει τον τρίτο οδηγό της για το 2025, δίπλα στους Thierry Neuville –ο οποίος ανανέωσε το συμβόλαιό του με την ομάδα από το Alzenau μόνο για το 2025– και Ott Tanak. Ωστόσο, η M-Sport επιθυμεί να εξασφαλίσει την επέκταση συμβολαίου της με τον Adrien Fourmaux υπό την προϋπόθεση πάντα ότι θα συνεχίσει να δίνει το «παρών» στο WRC μετά το πέρας της φετινής αγωνιστικής σεζόν.
«Ας είμαστε ειλικρινείς: θα ήμουν απογοητευμένος αν ο Adrian δεν μιλούσε με τη Hyundai και την Toyota. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν ξέρουμε ακόμα τι ακριβώς θα κάνουμε», είπε ο Malcolm Wilson μιλώντας στο dirtfish.com.
«Αν θα είμαστε ακόμα εδώ, τότε είμαι αρκετά σίγουρος ότι ο Adrien θα είναι ακόμα εδώ».
Και προσέθεσε: «Δυστυχώς, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε όπως ήμασταν. Ας περιμένουμε όμως να δούμε τι θα γίνει. Όπως γνωρίζετε, το τελευταίο πράγμα που θέλω να κάνω είναι να φύγω από το WRC. Είναι η ζωή μου», είπε ο Malcolm Wilson, προσθέτοντας ότι η Ford έχει επίσης την επιθυμία να συνεχίσει να συμμετέχει στο WRC.
«[Η Ford είναι] ακριβώς όπως εγώ, θέλουν να παραμείνουν στα ράλλυ. Υπάρχει μια μεγάλη δέσμευση αυτή τη στιγμή στο Ντακάρ. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Ford κινείται περισσότερο προς τους αγώνες off-road. Οπότε, ναι, υπάρχει σίγουρα η επιθυμία. Αλλά στο τέλος της ημέρας, όλα έχουν να κάνουν με την απόδοση της επένδυσης, και αυτός είναι ο μεγάλος στόχος αυτή τη στιγμή.
«Αλλά πρέπει να είμαι ειλικρινής: η ξεκάθαρη φιλοδοξία μου είναι να κάνω τον Adrien παγκόσμιο πρωταθλητή. Και νομίζω, από την πλευρά μου, ότι θα είναι έτοιμος να το κάνει αυτό το 2026».