Η αναβίωση του Renault 17 είναι ένα ηλεκτρικό 270 ίππων
Το R17 είναι ένα μοντέλο που προέκυψε από την αναβίωση του θρυλικού Renault 17, σε μοντέρνα μορφή με vintage στοιχεία και τεχνολογία αιχμής.
Το Renault 17 έκανε πρεμιέρα το 1971 και άφησε ιστορία, με την προχωρημένη για τα δεδομένα της εποχής σχεδίασή του, με τα κουπέ στοιχεία. Τη θέση του κινητήρα των 1,6 λίτρων, με τον οποίον εφοδιάζονταν τότε το γαλλικό μοντέλο, έχει πάρει τώρα ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 270 ίππους και στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Η Renault με τη συνεργασία του Ora Ito που βάζει και την υπογραφή του στην όμορφη αυτή δημιουργία, παρουσιάζει το R17 Electric Restomod x Ora Ito. Ένα μοντέλο που αντλεί έμπνευση από το πρότυπο, διατηρώντας τις κομψές γραμμές του που το κατέστησαν τόσο αγαπητό στην αγορά.
Το αμάξωμα είναι από ανθρακονήματα για να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Σχεδιαστικά η κουπέ αισθητική παραπέμπει ευθέως στο μοντέλο της δεκαετίας του 1970, ενώ οι ορθογώνιοι προβολείς προσθέτουν μια σύγχρονη νότα.
Η κλειστή μάσκα, με τα φουσκωμένα φτερά δημιουργούν ένα δυναμικό εμπρός μέρος, ενώ το πιο εντυπωσιακό είναι το προφίλ του, με τους μεγάλους κλειστούς αεροδυναμικούς τροχούς και τις διακριτικές γρίλιες στην πίσω κολώνα να ενισχύουν τη δυναμική του πρωτότυπου μοντέλου.
Στο εσωτερικό έχει γίνει μια σαφή σύνδεση του παλιού με το νέο. Τα υφάσματα αισθητικά παραπέμπουν σε προηγούμενες δεκαετίες. Το τετράγωνο χρησιμοποιείται πολύ ως μοτίβο, καθώς το βλέπουμε τόσο στις οθόνες, που είναι τέσσερις στον αριθμό, όσο και στο τιμόνι.
Η θεωρητική αυτονομία του Renault R17 με μια μόνο φόρτιση, είναι 435 χιλιόμετρα. Ωστόσο, παρά τις αξιόλογες προδιαγραφές του, αλλά κυρίως και την ελκυστική του εμφάνιση, το όμορφο γαλλικό κουπέ θα παραμείνει ένα concept, καθώς η Renault δεν σκοπεύει να το βγάλει στην παραγωγή. Ωστόσο, θα το παρουσιάσει στο κοινό της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο.