H VW αποκαλύπτει το νέο ID.4 GTX
Το VW ID.4 GTX εγκαινιάζει μια καινούργια ονομασία για το γερμανικό εργοστάσιο – αλλά και μια νέα «συλλογή» ηλεκτρικών μοντέλων με σπορ χαρακτήρα.
Η γερμανική εταιρία αποκάλυψε σήμερα το νέο VW ID.4 GTX, το οποίο αποτελεί την πλέον σπορτίφ εκδοχή του δεύτερου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της μητρικής εταιρείας του VW Group που βασίζεται, μετά το ID.3, στο δάπεδο MEB.
«Τα γράμματα GT αντιπροσωπεύουν την οδηγική απόλαυση. Τώρα, το γράμμα X έρχεται να χτίσει μία γέφυρα για την κινητικότητα του μέλλοντος. O συνδυασμός της αειφορίας και ο σπορ χαρακτήρας δεν αποκλείονται καθώς αλληλοσυμπληρώνονται έξυπνα», δηλώνει ο Klaus Zellmer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και αρμόδιος για θέματα μάρκετινγκ και πωλήσεων της VW.
Το νέο VW ID.4 GTX διαθέτει από έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός και πίσω άξονα που συνδυαστικά παρέχουν μέγιστη ισχύ 299 ίππων παρέχοντας κίνηση σε όλους τους τροχούς – σε αντίθεση με ένα συμβατικό σύστημα τετρακίνησης, δεν υπάρχει μηχανική διασύνδεση μεταξύ των αξόνων, γι’ αυτό και δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ στο εσωτερικό του οχήματος.
Χωρίς ακόμα να προσδιορίζει τη μέγιστη ροπή του συστήματος κίνησης, η VW αναφέρει στις επίσημες ανακοινώσεις της ότι το νέο ID.4 GTX μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 60 και 100 χλμ./ώρα σε 3,2 και 6,2 δευτερόλεπτα εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Το κινητήριο σύστημα δίνει έμφαση στη σπορ φύση του ID.4 GTX, με τον οδηγό να επεμβαίνει στον τρόπο με τον οποίο οι ηλεκτρικοί κινητήρες, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (προαιρετικός εξοπλισμός) και το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνονται μέσω των διαθέσιμων προφίλ Eco, Comfort, Sport, Individual και Traction.
Με τον επιλογέα που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και πάνω στην κολώνα του, ο οδηγός είναι σε θέση να αποφασίσει εάν το νέο ID.4 GTX θα ρολάρει ελεύθερα ή θα ανακτά ενέργεια κάθε φορά που ο χειριστής του σηκώσει το πόδι του από το γκάζι. Στην περίπτωση που η θέση D (Drive) είναι ενεργοποιημένη, το αυτοκίνητο θα ρολάρει στις περισσότερες περιπτώσεις όσο οι ηλεκτροκινητήρες περιστρέφονται με σχεδόν μηδενικό φορτίο, ενώ στη θέση Β (Brake), οι τελευταίοι λειτουργούν ως γεννήτριες, τροφοδοτώντας ξανά με ενέργεια την μπαταρία.
Η τελευταία έχει αξιοποιήσιμη ενεργειακή χωρητικότητα 77 kWh, ζυγίζει 486 κιλά και επιτυγχάνει αυτονομία με μία πλήρη φόρτιση έως και 480 χλμ., σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συσσωρευτής ενέργειας εδράζεται ανάμεσα στους άξονες, κάτω από το θάλαμο των επιβατών, και χαμηλώνει το κέντρο βάρους του οχήματος εξασφαλίζοντας παράλληλα ίση κατανομή των μαζών.
Το νέο VW ID.4 GTX των 4,48 μέτρων ξεχωρίζει για την υψηλή αεροδυναμική του απόδοση, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι μόλις 0,29. Από εκεί και πέρα, εξωτερικά ξεχωρίζουν οι σπορ πινελιές και τα ιδιαίτερα χρώματα που χρησιμοποιούνται για την περίσταση προκειμένου να τονιστεί ο avant-guard χαρακτήρα του. Το νέο VW ID.4 GTX διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του προβολείς LED matrix, ενώ αντίστοιχης τεχνολογίας είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία συνδέονται από φωτιζόμενες μπάρες που στο σκοτάδι δημιουργούν ιδιαίτερες φωτιστικές υπογραφές.
Το νέο VW ID.4 GTX θα κάνει την εμφάνισή του στους ευρωπαϊκούς δρόμους το ερχόμενο καλοκαίρι.
Δείτε το σχετικό βίντεο στη συνέχεια: