Αυτή είναι η νέα BMW M5 Touring
Η BMW M5 Touring επιστρέφει για τρίτη φορά. Kαι πλέον με ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με απόδοση 727 ίππων.
Η νέα BMW M5 Touring που αποκαλύφθηκε χθες στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού έρχεται να πλαισιώσει στην ολοένα και πιο πολυπληθή γκάμα της BMW M την αντίστοιχη 5θυρη παραλλαγή του μοντέλου.
Όπως και η τελευταία, το super-estate μοντέλο της BMW Μ είναι αρκετά βαρύ, καθώς ζυγίζει περίπου 2,5 τόνους. «Αντίβαρο» απέναντι σε αυτό έρχεται να σταθεί ένα νέο για την οικογένεια M5 plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυτή η μονάδα, γνωστή και από την plug-in υβριδική ΧΜ, έχει συνδυαστική απόδοση 727 ίππων και 1.000 Nm και έχει στον πυρήνα της και στη νέα M5 Touring έναν βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 4,4 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo, cross-bank πολλαπλή εξαγωγής και βελτιστοποιημένο σύστημα διαχωρισμού λαδιού, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 585 ίππους και ροπή 750 Nm. Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic είναι 197 ίπποι – και έχει ονομαστική ροπή 280 Nm, αλλά ένα σύστημα pre-gearing επιτρέπει την αύξηση της πραγματικής ροπής στην είσοδο του κιβωτίου στα 450 Nm.
Για το «0-100» η νέα M5 χρειάζεται κάτι περισσότερο από 3,5 δλ., ενώ η τελική της ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα ή εναλλακτικά με το πακέτο M Driver’s Package 305 χλμ./ώρα (επίσης ηλεκτρονικά περιορισμένη). Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η νέα BMW M5 Touring μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης που βρίσκεται χαμηλά στο κάτω μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 61-67 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.
Από εκεί και πέρα, το σύστημα τετρακίνησης M xDrive, όπως και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενεργό διαφορικό Active M Differential στον πίσω άξονα, είναι ειδικά προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά απόδοσης του συστήματος κίνησης M Hybrid. Πέραν της στάνταρ ρύθμισης 4WD, οι οδηγοί μπορούν μέσω του μενού M Setup να επιλέξουν τη λειτουργία 4WD Sport, στην οποία το σύστημα M xDrive στέλνει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς. Επίσης, με την επιλογή της λειτουργίας 2WD με απενεργοποιημένο το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control), οι έμπειροι οδηγοί θα απολαύσουν μία απολύτως καθαρόαιμη εμπειρία οδήγησης.
Η προηγμένη τεχνολογία πλαισίου της νέας BMW M5 Touring περιλαμβάνει έναν εμπρός άξονα με διπλά ψαλίδια και μια διάταξη πέντε συνδέσμων πίσω με ειδική για το μοντέλο κινηματική και ελαστοκινηματική. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης η προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και Integral Active Steering. Ταυτόχρονα, η πρόσφυση, η ευελιξία και η κατευθυντική ευστάθεια επωφελούνται από την τεχνολογία περιορισμού της ολίσθησης των τροχών near-actuator wheel slip limitation και τη δικτύωση όλων των συστημάτων ελέγχου στο σύστημα διαχείρισης των δυναμικών χαρακτηριστικών κατά τον εγκάρσιο άξονα.
Επίσης. τα στάνταρ φρένα M Compound παρέχουν στην νέα BMW M5 Touring την απαιτούμενη ισχύ ακινητοποίησης. Όπως και τα προαιρετικά κεραμικά φρένα M Carbon, συνδυάζονται με ένα ενσωματωμένο σύστημα πέδησης που προσφέρει στον οδηγό δύο ρυθμίσεις αίσθησης του πεντάλ. Οι ζάντες ελαφρού κράματος M με διάμετρο 20 ίντσες στον εμπρός άξονα και 21 ίντσες στον πίσω είναι στάνταρ και συνδυάζονται με ελαστικά υψηλών επιδόσεων.
Η νέα BMW M5 Touring εκ των έσω
Το οδηγοκεντρικό εσωτερικό της νέας BMW M5 Touring αποπνέει μια γνώριμη και αρκετά… διεγερτική ατμόσφαιρα με το νέας σχεδίασης δερμάτινο τιμόνι M, τα καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M, τις ειδικές ενδείξεις M στο BMW Curved Display και το στάνταρ BMW Head-Up Display να κλέβουν τις εντυπώσεις.
Στη δημιουργία μιας premium ατμόσφαιρας στο εσωτερικό συμβάλλουν και οι δερμάτινες επενδύσεις Merino, το BMW Interaction Bar, ο αυτόματος κλιματισμός τεσσάρων ζωνών, ο ειδικός εσωτερικός φωτισμός M με animation υποδοχής και το ηχοσύστημα Bowers ; Wilkins Surround Sound System. Ανάμεσα στα στοιχεία της λίστας επιλογών είναι το θερμαινόμενο τιμόνι, ο ενεργός εξαερισμός των καθισμάτων και η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή.
Ο όγκος του χώρου αποσκευών της νέας BMW M5 Touring μπορεί να αυξηθεί από 500 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην όρθια θέση σε έως και 1.630 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωσή τους. Ταυτόχρονα, το στάνταρ Comfort Access και η αυτόματη λειτουργία της πίσω πόρτας επιτρέπουν την εύκολη φόρτωση και εκφόρτωση.