Παρουσιάστηκε το σκληροπυρηνικό Rimac Nevera R με τους 2.107 ίππους
Το Rimac Nevera R με την ασύλληπτη απόδοση που φτάνει τους 2.107 ίππους, εστιάζει πέρα από τις επιδόσεις, στην οδική συμπεριφορά.
Η Rimac Automobili παρουσίασε ένα νέο μέλος της οικογένειας Nevera. Πρόκειται για το Nevera R το alter ego το Nevera, που ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη, τόσο στον τομέα των επιδόσεων, όσο και της οδικής συμπεριφοράς, καθώς έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις στις στροφές.
Το θηρίο των 2.107 ίππων επιταχύνει από στάση μέχρι τα 300 χλμ./ώρα σε μόλις 8,66 δευτερόλεπτα! Ενδεικτικά και όσον αφορά μια πιο γήινη επιτάχυνση, το 0-100 χλμ./ώρα, το Nevera R, απαιτεί μόλις σε 1,81 δλ., με το 0-200 χλμ./ώρα να έρχεται σε 4,38 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 412 χλμ./ώρα!
Ωστόσο, αν αυτό σας έχει εντυπωσιάσει (απόλυτα λογικό) δεν είναι αυτό στο οποίο έχει εστιάσει η Rimac Automobili η οποία τονίζει ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό όταν στρίβει. Η οδική συμπεριφορά του Nevera R είναι ακόμα καλύτερη από του αδελφού ομώνυμου μοντέλου, ενώ είναι και πιο ευέλικτο.
Ο ανασχεδιασμός αφορά τόσο το εμπρός, όσο και το πίσω μέρος του Nevera R, με πιο κομψές, αλλά παράλληλα και δυναμικές γραμμές, που δίνουν έμφαση στην αεροδυναμική, μέρος της οποίας είναι η νέα μεγάλη σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος, αλλά και οι ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα, όπως και το μεγάλο εμπρός βοήθημα χαμηλά.
Τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται είναι Michelin Cup 2 και ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου και βελτιώνουν σημαντικά το χρόνο πίστας. Ενδεικτικά, το Rimac Nevera R είναι ταχύτερο κατά 3,8 δευτερόλεπτα στο Nardo. Εμπρός οι ζάντες είναι 20 ιντσών, ενώ πίσω είναι 21 ιντσών. Οι τροχοί έχουν νέα σχεδίαση, με μεγαλύτερα μπράτσα και μεγαλύτερο αρνητικό κάμπερ, που βελτιώνει την πρόσφυση στις στροφές.
Ανασχεδιασμένο είναι και το σύστημα διεύθυνση, με το τιμόνι να παρέχει καλύτερη πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού. Το πρόγραμμα All-Wheel Torque Vectoring έχει ρυθμιστεί εκ νέου για να αξιοποιεί καλύτερα την επιπλέον μηχανική και αεροδυναμική πρόσφυση. Επίσης, έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να αποδίδει καλύτερα σε βροχή, ενώ έχει και drift mode, για περισσότερη διασκέδαση. Επιπλέον, μια νέα γενιά κεραμικών φρένων διαθέτει νέα επίστρωση για βελτίωση στη συνολική απόδοση.