WRC – Ράλλυ Φινλανδίας: Ποτέ μη λες ποτέ…
Συμβαίνει και στους καλύτερους και στη Φινλανδία «Rovanpera Out-Ogier In» με ό,τι αυτό σημαίνει για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος.
Θα γράφαμε «νίκη με στιλ Rovanpera», αλλάζουμε σε κεφαλαία και γράφουμε SEB ΟGIER – VINCENT LANDAIS, Toyota GR Yaris Rally 1, οι νικητές στη Φινλανδία.
Δράμα στην προτελευταία ε.δ. όπου μια πέτρα έθεσε εκτός τον Rovanpera που διαχειριζόταν τον αγώνα, με τον δικό του ανεπανάληπτο τρόπο. Κερδίζοντας ειδικές και βαθμούς, χτίζοντας και τη διαφορά με το μαρτύριο της σταγόνας. Ο Ravanpera, σε συνδυασμό και με την εγκατάλειψη του Evans, έφερε σε περίπου ισορροπία για την Toyota το σχεδόν βατερλό της Hyundai που έχασε νωρίς τον Tanak, με τον Lappi εκτός αξιόπιστου ρυθμού.
Ακριβώς ότι χαρακτηρίζει τον αγώνα των Ogier και Neuville στο 1-2 για Τοyota-Hyundai, με τον Fourmaux στο βάθρο να αξιοποιεί τις εγκαταλείψεις και να σώζει τα προσχήματα για τη Ford, που στη Φινλανδία έχει γράψει ιστορία. Για τους λάτρεις των στατιστικών, ήταν η δεύτερη νίκη του σπουδαίου Γάλλου, μετά το 2013 που είχε κερδίσει εκεί, με το VW Polo. O Γάλλος, με τρείς νίκες σε εννέα αγώνες φέτος, όντας και η τελευταία προσωπικότητα ενός θεσμού που εξελίσσεται σε θολό τοπίο, ευθύνη και των επικεφαλείς στις σχεδόν τρεις ομάδες που συμμετέχουν στο WRC.
Στην κατάταξη, ο Pajari με λίγα λάθη και έξυπνο ρυθμό, αξιοποίησε την ευκαιρία και τοποθέτησε το GR Yaris Rally1, εμπρός από τα WRC2. Με την ευκαιρία, αν αναρωτιέστε για το αν θα κέρδιζε και με το Rally2 τους Solbrrg Jr και Latvala (1-2 στο WRC2), το αφεντικό του που με τις επιλογές του αδικεί το ρόλο του επικεφαλής της Toyota, η απάντηση είναι ότι ακόμα και έτσι, σε επίπεδο ευχαρίστησης και εμπειρίας, δεν προκύπτει σύγκριση.
Η συνέχεια, στα μέρη μας στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 5-8 Σεπτεμβρίου.