Porsche Cayenne: Έρχεται η ηλεκτρική τέταρτη γενιά
Η Porsche ανακοίνωσε ότι θα διατηρήσει στη ζωή την θερμική Cayenne τρίτης γενιάς τουλάχιστον έως και το 2030 παράλληλα με την έλευση της… τέταρτης αμιγώς ηλεκτρικής εκδοχής της.
Για περισσότερα από 20 χρόνια, η Cayenne χαρακτηρίζεται από την ικανότητά της να παρέχει ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών επιδόσεων εντός και εκτός δρόμου και της εξαιρετικής άνεσης στην καθημερινή οδήγηση. Τα μελλοντικά μοντέλα του γερμανικού SUV θα συνεχίσουν να προσφέρουν όλα τα παραπάνω, διατηρώντας όλα τα γνωστά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
«Στα μέσα της δεκαετίας, η τέταρτη γενιά θα θέσει νέα πρότυπα στην κατηγορία ως ηλεκτρικό SUV», δήλωσε ο CEO της Porsche και επικεφαλής του VW Group, Oliver Blume. «Ταυτόχρονα, την επόμενη δεκαετία οι πελάτες μας θα εξακολουθούν να μπορούν να επιλέγουν μέσα από μια μεγάλη γκάμα ισχυρών και αποδοτικών μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικούς.»
Όπως ανακοίνωσε η Porsche, η τρέχουσα, τρίτη γενιά της Cayenne θα αναβαθμιστεί περαιτέρω και θα συνεχίσει να προσφέρεται παράλληλα με την τέταρτη, πλήρως ηλεκτρική γενιά.
Η τρέχουσα γενιά Cayenne, η οποία αναβαθμίστηκε πέρσι, θα εξελιχθεί περαιτέρω με σημαντικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις, με τους μηχανικούς της Porsche να εστιάζουν στα κινητήρια σύνολα. Και ιδιαίτερα στη βελτίωση της αποδοτικότητας του 8κύλινδρου σε διάταξη V συνόλου που αναπτύχθηκε από την Porsche και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο κινητήρων του Zuffenhausen. «Αυτές οι αναβαθμίσεις θα διασφαλίσουν ότι ο κινητήρας με τα δύο τούρμπο θα είναι έτοιμος να συμμορφωθεί με τις μελλοντικές νομοθετικές απαιτήσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά η Porsche.
Η αμιγώς ηλεκτρική Cayenne θα βασίζεται σε μια περαιτέρω εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας Premium Platform Electric (PPE) η οποία θα διαθέτει ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 800 volt, «Η ευελιξία της αρχιτεκτονικής PPE μας επιτρέπει να ενσωματώσουμε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους τομείς των συστημάτων υψηλής τάσης. στα συστήματα μετάδοσης κίνησης και στο πλαίσιο», δηλώνει ο Michael Steiner, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Έρευνας και Ανάπτυξης της Porsche AG.
Μετά από μια εκτεταμένη φάση ψηφιακής ανάπτυξης, αλλά και τις πρώτες δοκιμές στους χώρους δοκιμών του Κέντρου Ανάπτυξης στο Weissach, τα πρώτα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της αμιγώς ηλεκτρικής Cayenne έχουν ήδη εγκαταλείψει το εργοστάσιο της Porsche. «Οι δοκιμές στον πραγματικό κόσμο έχουν ξεκινήσει και αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά ορόσημα της διαδικασίας ανάπτυξης», προσθέτουν οι ιθύνοντες της Porsche Cayenne.
Μέχρι και το λανσάρισμα της νέας Cayenne EV, τα πρωτότυπα θα έχουν ολοκληρώσει αρκετά εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών σε όλο τον κόσμο κάτω από ακραίες κλιματολογικές και τοπογραφικές συνθήκες. «Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζουμε την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου, του λογισμικού και όλων των λειτουργιών του οχήματος σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα ποιότητας της Porsche», αναφέρει χαρακτηριστικά η Porsche.
Porsche: Με προσήλωση στην ηλεκτροκίνηση
«Η στρατηγική όσον αφορά τα προϊόντα μας θα μπορούσε να μας επιτρέψει να παραδίδουμε ηλεκτρικά μοντέλα το 2030 σε ποσοστό άνω του 80% των συνολικών μας πωλήσεων – ανάλογα με τη ζήτηση των πελατών και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στις περιοχές του κόσμου», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Oliver Blume.