WRC – Ράλλυ Λετονίας: Shakedown για τη Φινλανδία;
Ή μήπως όχι, αφού πολλοί πιστεύουν ότι το Tet Rally Latvia, όπως είναι η ονομασία ενός ακόμα αγώνα στην ευρύτερη περιοχή, ήρθε για να μείνει.
Σημαντικό για το WRC ότι ο πρώην αγώνας του ERC έχει προσαρμοστεί υποδειγματικά στον κορυφαίο θεσμό που αφορά στα Ράλλυ, με τη μετακίνηση του στην πρωτεύουσα Ρήγα, όπου και η σχετική SS το βράδυ της Πέμπτης. σε συνδυασμό με την πανηγυρική εκκίνηση που αναμένεται να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο σε παρουσία θεατών.
Οι Λετονοί βλέπετε, χαιρέτησαν αποδεδειγμένα την αναβάθμιση. ενώ είναι σίγουρο ότι θα απολαύσουν και την παρουσία τους στο Service Park, ακριβώς δίπλα στη Βαλτική θάλασσα στη Liepāja, χώρος κοντά στο Liepāja-Northern Breakwater. Το service park, που καλύπτει συνολική έκταση 70.000 τετραγωνικών μέτρων.
Το ενδιαφέρον τους όμως αφορά και στις ειδικές διαδρομές και στα αποτελέσματα με τον αγώνα να εξελίσσεται με το γνωστό μοτίβο, ενώ δεν προβλέπεται SP ενδιάμεσα στο σκέλος της Παρασκευής. Τυχεροί, δεν θα ασχοληθούν μόνο για το ποιος θα κερδίσει, από τους Rovanpera ή Ogier με τα GR Yaris, χωρίς να υποτιμούμε τους Evans και Katsuta, με τον Pajari σε αναμονή για το Rally1, ξανά με Rally2, όντας πονοκέφαλος για την ταξιαρχία των Skoda και για το C3 του Cryazin. Υποψήφιοι για τη νίκη στη Λετονία και οι «Κορεάτες» Neuville και Tanak, με τον Lappi στο τρίτο i20 N, ως Ντ’ Αρτανιαν στη μάχη για τον τίτλο των Κατασκευαστών. Των οδηγών; Neuville vs Tanak κακά τα ψέματα και ουδείς θέλει τη θέση του Cyril Abideboul που ίσως κληθεί να δώσει οδηγίες, με γεγονός πως προτεραιότητα του Κορεάτη και του Ιάπωνα, διαχρονικά άλλωστε, είναι το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Επιστρέφοντας στον Λετονό θεατή. δεν θα επικεντρωθεί στη Ford για να ζητήσει αυτόγραφο από τον Fourmaux που εντυπωσιάζει τηρουμένων των αναλογιών, αλλά για τον Martin Sesks, που ήταν εξαιρετικός στην Πολωνία. Με ένα Puma Rally1 χωρίς όμως την υποστήριξη του υβριδικού συστήματος και με την προσθήκη έρματος να αντισταθμίσει το βάρος που αντιστοιχεί σε εκείνο του plug-in υβριδικού συστήματος, λεπτομέρεια (;) που δεν τον προβλημάτισε ώστε να ανταγωνιστεί στα ίσια τους επαγγελματίες με τα Rally1.
Ο τοπικός ήρωας, ετών 24 παρακαλώ, δεν θα έχει χάντικαπ απο αύριο Πέμπτη στο shakedown αλλά απο την επόμενη πλεονέκτημα, στις διαδρομές που γνωρίζει καλά και είναι άγνωστες για τους συναδέλφου του. Με καλό αυτοκίνητο, το Ford Puma Rally Hybrid, γνώση δρόμου και περγαμηνές από την παρουσία του στο ERC και όντας με καλά δουλεμένο το ταλέντο του και τη σωστή υποστήριξη θα πολεμήσει στα ίσια. Αδιαφορώντας για την μεταξύ των Λετονών κατάταξη, άλλοθι για τις μέτριες προσπάθειες που κρύβονται πίσω απο την καρό σημαία του τερματισμού, σε θεσμό με SR, αγνοώντας την ουσία της συμμετοχής σε αγώνα του WRC στην πατρίδα σου. Πεμπτουσία για το τεστ δυνατοτήτων του πραγματικού Πρωταθλητή, ότι στη χώρα μας στη νεότερη ιστορία υποστήριξαν οι Άρης Βωββός, Λάμπρος Αθανασούλας και Αλέξανδρος Τσουλόφτας.
Στη Λετονία, οι συμμετοχές έφτασαν τις σαράντα, αφού δεν προκύπτει έντονο τοπικό στοιχείο, ενώ χωρίς JWRC είναι αδύνατον οι συμμετοχές να ξεπεράσουν τις πενήντα. Λόγω κόστους και με γεγονός ότι η παρουσία εκεί, σε έναν ιδιαίτερα γρήγορο αγώνα με εξαιρετικό χωμάτινο τερέν δεν γοητεύει την καλή, υψηλού επιπέδου ερασιτεχνική συμμετοχή. Όπως για παράδειγμα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις όπου αναμένεται κοσμοσυρροή. Θα προκύψει μάλιστα πονοκέφαλος, με επιλογή συμμετοχών σε σχέση με τους εβδομήντα που έχουν προβλεφθεί για την ασφαλή εξέλιξη του ελληνικού αγώνα.
Μέχρι τότε, σημειώστε για το Tet Rally Latvia: αφετηρία την Πέμπτη στις 18.15 με την SS στις 20.00. Η PS κλασικά την Κυριακή από τις 14.15 και αξίζει με το παραπάνω, ακόμα και στην παραλία, έτσι όπως εξελίσσεται το πρωτάθλημα. Με την τράπουλα να ανακατεύεται και να αναδιανέμεται μέσα απο ένα τρελό βαθμολογικό σύστημα για δυνατούς λύτες. Μείνετε συντονισμένοι. _ Σ.Χ.
Διαβάστε ακόμη εδώ: Ο πιλότος με την έκτη αίσθηση και το ασύλληπτα λαμπρό πνεύμα