Ρεκόρ από τη νέα Porsche Panamera στο Nurbugring
Η νέα Porsche Panamera, λίγο πριν το ντεμπούτο της, κατεβάζει χρόνους στην «Πράσινη Κόλαση».
Την περασμένη Παρασκευή, ο οδηγός δοκιμών της Porsche, Lars Kern, σημείωσε έναν νέο, βελτιωμένο χρόνο πίσω από το τιμόνι της νέας Panamera στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης ή υβριδικό σύστημα κίνησης στην «Πράσινη Κόλαση» του μεγάλου Nurbugring σταματώντας τα χρονόμετρα στο 7:24,17.
Ο Lars Kern είχε ήδη σημειώσει το αντίστοιχο ρεκόρ στη εν λόγω κατηγορία στο Nordschleife το 2016 και το 2020 πίσω από το τιμόνι της Panamera – την τελευταία φορά με μια Panamera Turbo S και χρόνο 7:29,81 λεπτά.
«Η νέα Panamera έχει σημειώσει σημαντικά κέρδη στον τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς. Ειδικά σε τεχνικά απαιτητικές στροφές, όπως εκείνες μεταξύ των τμημάτων «Hohe Acht» και «Brünnchen» της πίστας», είπε o Lars Kern.
Χωρίς να αποκαλύπτει τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης της νέας Panamera που «έγραψε» το νέο αυτό ρεκόρ, η Porsche αναφέρει ότι εξοπλίζεται από ένα 8κύλινδρο κινητήρα με ηλεκτρική υποβοήθηση.
«Το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η αεροδυναμική, το πλαίσιο, τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Michelin και πολλά άλλα συνέβαλαν στον καλύτερο χρόνο», προσθέτει ο Lars Kern.
Σύμφωνα με την Porsche σημαντική ήταν η συνεισφορά του νέου πλασίου Porsche Active Ride, το οποίο διατηρεί το «σώμα» της Panamera παράλληλο με το έδαφο ανά πάσα στιγμή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για την προστασία του οδηγού, η εικονιζόμενη Panamera ήταν εξοπλισμένη με κάθισμα αγωνιστικών προδιαγραφών καθώς και κλωβό ασφαλείας -κατά τα άλλα δεν διέφερε από το μοντέλο παραγωγής. Τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 με διαστάσεις 275/35 ZR 21 μπροστά και 325/30 ZR 21 πίσω αναπτύχθηκαν ειδικά για την Panamera. Για βελτιστοποιημένη απόδοση, το προαιρετικό Carbon Aerokit μειώνει τα φαινόμενα ανύψωσης στον εμπρός άξονα, ενώ την ίδια ώρα η πίσω αεροτομή 4 κατευθύνσεων αυξάνει την κάθετη δύναμη ενισχύοντας την αεροδυναμική ισορροπία.