Αυτό είναι το ηλεκτρικό σκάφος της Maserati
Η Maserati διευρύνει τους ορίζοντές της και στην θάλασσα παρουσιάζοντας σήμερα ένα πολυτελές σκάφος που κινείται αποκλειστικά με την αρωγή ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών. Η τρίαινα του Ποσειδώνα είναι έτοιμη να ταράξει και πάλι τις θάλασσες.
Η ηλεκτρική κινητικότητα δεν αποτελεί πλέον προνόμιο της… στεριάς καθώς ουκ ολίγοι κατασκευαστές πολυτελών -και όχι μόνο- σκαφών έχουν αξιοποιήσει τα προνόμια των συγκεκριμένων συστημάτων κίνησης και στο νερό. Μια από αυτές είναι και η Vita Power, η οποία περιγράφει τον εαυτό της ως και εταιρεία «τεχνολογίας που ιδρύθηκε για να μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις στο θαλάσσιο περιβάλλον αναπτύσσοντας ένα ηλεκτρικό και ολοκληρωμένο οικοσύστημα ηλεκτρικών συστημάτων πρόωσης υψηλής απόδοσης και πλήρως ηλεκτρικών σκαφών για ψυχαγωγικές και εμπορικές εφαρμογές, που υποστηρίζονται από μια αποκλειστική υποδομή γρήγορης φόρτισης.»
Έτσι, σε αγαστή συνεργασία με την ιταλική Maserati, η Vita Power δημιούργησε το Tridente, ένα πολυτελές αμιγώς ηλεκτρικό σκάφος.
Με ονομασία που παραπέμπει στο γνωστό λογότυπo-τρίαινα της Maserati, το Tridente είναι ένα σκάφος μηδενικών εκπομπών με μήκος 10,5 μέτρων, το οποίo είναι κατασκευασμένο για ημερήσια κρουαζιέρες σε λίμνες και ακτές. Η μέγιστη ηλεκτρική ισχύ του είναι 600 ίπποι, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας του φτάνει τις 252 kWh.
Σύμφωνα με τις Vita Power και Maserati, το Tridente προσφέρει ταχύτητα πλεύσης 25 κόμβων, ενώ η τελική του ταχύτητα μπορεί να φτάσει έως και τους 40 κόμβους. Αξιοσημείωτο είναι ότι η επαναφόρτιση της μπαταρίας μπορεί να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από μία ώρα, όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του πολυτελούς σκάφους.
Το Tridente μπορεί να φιλοξενήσει έως και 10 άτομα σε ένα κόκπιτ, το οποίο μπορεί να διαμορφωθεί σε διάφορες διατάξεις. Οι επιβάτες μπορούν να χαλαρώσουν στον ειδικό χώρο που προβλέπεται κάνοντας ηλιοθεραπεία. Επίσης, η κλειστή καμπίνα που βρίσκεται στο εμπρός μέρος του σκάφους περιλαμβάνει κουκέτες και WC.
Το σώμα του σκάφους είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και είναι φινιρισμένο από τους τεχνίτες της Hodgdon Yachts, μια εταιρία που ναυπηγεί σκάφη από το Maine των ΗΠΑ με ιστορία πάνω από 200 χρόνια.