WRC: Δεν αλλάζει τίποτα στους τεχνικούς κανονισμούς μέχρι και τα τέλη του 2026
Σε μια στροφή 180 μοιρών, οι ιθύνοντες του WRC αποφάσισαν να μην προβούν τελικά σε αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς που θα διέπουν τα αυτοκίνητα των κατηγοριών Rally1 και Rally2 έως και τα τέλη του 2026.
Ύστερα από πολλές συζητήσεις, ζυμώσεις και αντιδράσεις, το WRC αποφάσισε να μην προχωρήσει τελικά σε αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμύς των αυτοκινήτων στις κατηγορίες Rally1 και Rally1 έως και τα τέλη του 2026.
«Η σταθερότητα έχει συμφωνηθεί μεταξύ όλων των ενδιαφερομένων για τις σεζόν 2025 και 2026. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο επιβεβαίωσε ότι, μετά από εκτενείς συζητήσεις, οι Τεχνικοί Κανονισμοί του WRC για τα αυτοκίνητα Rally1/2 θα παραμείνουν αμετάβλητοι για τα επόμενα δύο χρόνια», αναφέρει χαρακτηριστικά στις επίσημε ανακοινώσεις της η FIA.
Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί για το 2027 και μετά θα παρουσιαστούν για έγκριση στη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου τον Δεκέμβριο.
Και οι τρεις κατασκευαστές του WRC χαιρέτησαν με τον τρόπο τους την απόφαση μη αλλαγής των τεχνικών κανονισμών για τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο Jari-Matti Latvala, Διευθυντής της Toyota Gazoo Racing World Rally Team, είπε: «Έχουμε μια πολύ σταθερή δέσμευση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και υποστηρίζουμε πραγματικά μια συνεχή, συνεργατική προσέγγιση για τη διασφάλιση του ισχυρότερου ανταγωνισμού για όλους μας».
Ο Πρόεδρος και Διευθυντής της Hyundai Motorsport, Cyril Abiteboul, δήλωσε: «Έχουμε συνεργαστεί πολύ στενά με τη FIA τους τελευταίους μήνες και όλοι πιστεύουμε ότι η σταθερότητα των τεχνικών κανονισμών για το 2025 και το 2026 είναι το σωστό».
Ο Malcolm Wilson, επικεφαλής της M-Sport Ford World Rally Team, πρόσθεσε: «Αυτό είναι ένα πραγματικά θετικό βήμα για εμάς τα επόμενα χρόνια. Έχουμε δει μερικές καλές προτάσεις σε θέματα προώθησης, μάρκετινγκ και διοργάνωσης των αγώνων, και τώρα πρέπει να ξεκινήσει η δουλειά για να πραγματοποιηθούν αυτά τα πράγματα. Με μια συνεπή πρόταση στον τεχνικό τομέα, νομίζω ότι μπορούμε να πετύχουμε τους φιλόδοξους στόχους μας για το WRC».