Honda: Τέλος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2040
Η Honda γνωστοποίησε το πλάνο εξηλεκτρισμού της σύμφωνα με το οποίο το σύνολο της γκάμας της θα απαρτίζεται από αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα το 2040.
Με την ευκαιρία της καθιερωμένης συνέντευξης Τύπου που πραγματοποίησε και φέτος η Honda, ο πρόεδρος της εταιρείας Toshihiro Mibe εξειδίκευσε τα πλάνα εξηλεκτρισμού της μάρκας σε ορίζοντα 20 ετών.
«Η Honda θα εργαστεί μεθοδικά για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις στους τομείς του περιβάλλοντος και της ασφάλειας. Ταυτόχρονα, η Honda θα προσπαθήσει στο μέλλον να ηγηθεί των εξελίξεων που θα λάβουν χώρα στους τομείς της κινητικότητας, των μονάδων ισχύος, της ενέργειας και της ρομποτικής», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Toshihiro Mibe.
Συνολικά, η Honda δηλώνει ότι το 2050 το σύνολο των δραστηριοτήτων κα προϊόντων της θα έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στο φλέγον θέμα της ηλεκτροκίνησης, και δη σε εκείνον που αφορά στους τρόπους επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης μπαταριών, η Honda δεσμεύεται ότι τα προσεχή χρόνια θα εξελίξει λύσεις και προϊόντα που θα είναι κατασκευασμένα κατά 100% από βιώσιμα υλικά.
Προκειμένου να πετύχει τους στόχους της, η Honda σκοπεύει να αυξήσει την αναλογία των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (EV) και των ηλεκτρικών οχημάτων με κυψέλες καυσίμου (FCΕV) στις συνολικές πωλήσεις της. Πιο συγκεκριμένα, έως το 2030 το 40% των τελευταίων θα είναι ηλεκτρικά οχήματα, ΒΕV και FCΕV, ποσοστό που θα ανέλθει σε 80% έως το 2035.
Στη συνέχεια και με χρονικό ορίζοντα το 2040, η Honda θα είναι μια ηλεκτρική, κατά 100%, μάρκα.
Στη Β. Αμερική και την Κίνα, και με τα ίδια χρονικά ορόσημα, το ποσοστό των EV/FCΕV στο σύνολο των πωλήσεων της Honda θα ανέλθουν ποσοστιαία στο 40%, 80% και 100%.
Στην αγορά της Ιαπωνίας, τα ως άνω ποσοστά αναμένεται να διαμορφωθούν σε 20%, 80% και 100%.
«Προκειμένου να διασφαλίσουμε την υψηλή ανταγωνιστικότητα των EV μας στο μέλλον, η Honda διεξάγει τη δική της έρευνα στον τομέα των solid state μπαταριών που θα έχουν υψηλή χωρητικότητα και χαμηλό κόστος».
Και προσέθεσε:
«Θα αρχίσουμε να επιταχύνουμε αυτήν την έρευνα με στόχο να διαθέσουμε τις μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη στα νέα μοντέλα μας που θα εισαχθούν στην αγορά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020».