WRC: Απορίες και ερωτηματικά…
Με απορίες και ερωτηματικά «επιστρέψαμε» από την Σαρδηνία και παριστάνοντας το θηρίο, τον Νικόλα Καττίκη, ετοιμάζουμε βαλίτσες για την Πολωνία . Μέχρι τότε, ο Σ.Χ. απλά αναρωτιέται…
Με ξεπερνάει όλο αυτό, που αφορά στην εξέλιξη του WRC.
Με τη γλώσσα στο μάγουλο, ως πολύ παλιός: Σε σχέση με το «0,2» της διαφοράς που γράφτηκε στη ιστορία.
Αγαπητέ Seb…
Ξεκινήσατε με διαφορά 17 δλ. και ο αγώνας εξελίχθηκε σε ντέρμπι, με τα περίπου 10 χαμένα δεύτερα, στις δύο πρώτες ε.δ της Κυριακής.
Μας έχετε μάθει αλλιώς και με σεβασμό, αναρωτιέται όποιος σας ακολουθεί, γιατί το φτάσατε σε επίπεδα ρώσικης ρουλέτας στην PS.
Λάστιχο; Κάποια ήμερα για την ιστορία να εξηγήσουμε τι σημαίνει λάστιχο σε χωματόδρομο, δεύτερο πέρασμα και μάλιστα σε PS, με γεγονός πως ο καθένας ακόμα και σε αυτό το επίπεδο, στο motorsport την τύχη του τη φτιάχνει μόνος του.
Αλήθεια τώρα; Σας ενδιαφέρει το ένατο πρωτάθλημα; Είναι εφικτό; Σας απασχολεί ότι έτσι ισοφαρίζετε τους τίτλους του φίλου σας (;) Sebastien Loeb;
Το κυριότερο: Τι λέει ο Latvala μετά τη Σαρδηνία; Πως θα αναθεωρήσει; Τι απαντάει, πως με συμφωνημένο το κατά περίπτωση πρόγραμμα του Ogier αό τον περασμένο χρόνο, γιατί δέχτηκε τα καπρίτσια του Rovanpera; Ο δις Παγκόσμιος τη μια Κυριακή εδώ, την άλλη εκεί και παρά το ταλέντο του, θα του στοιχίσει όλο αυτό.
Αγαπητέ Jari–Matti
Τοποθετήσατε απέναντι στους δύο από τους τέσσερις καλύτερους στο WRC την ομάδα οδηγών «δεύτερο βιολί», που είναι σε δυσκολία ακόμα και όταν τα Hyundai που κρίνονται ισοδύναμα με τα Toyota, οδηγούν οι Lappi και Sordo, που υπερέχουν των Katsuta–Evans, με γεγονός πως ο Ουαλλός παραμένει εκτός ρυθμού.
Με Tanak–Neuville που πετούσε ακόμα και όταν άνοιγε δρόμο την Κυριακή απέναντι σε συνδυασμούς της Toyota που δεν συνάδουν με τη λογική, είναι στιγμές που νιώθεις πως κάτι προσπαθούν να χαρίσουν οι Ιάπωνες στον Κορεάτη για να μείνει στο θεσμό. Υπερβολικό εκτός πραγματικότητας το σχόλιο και απλά αναζητούμε εξήγηση για τις επιλογές των πρωταθλητών που η αγωνιστική ιστορία δεν τους κατατάσσει στους αλαζόνες, αλλά στους σεμνούς, στους έντιμους και αποτελεσματικούς…
Αναμένουμε λοιπόν τη σύνθεση της Toyota για τη συνέχεια και μόνο για καλύτερη προετοιμασία που αφορά στο μέλλον, κρίνεται η επιλογή του Pajari, ώστε να οδηγήσει το «μεγάλο» GR Yaris με τον κωδικό Rally1.
Μέχρι τότε…
Ουδέν σχόλιο για την «απουσία» των Ford Puma στην Ιταλία. Ίσως στη συνέχεια…
Σημαντικό, ότι υποδειγματικά εξελίσσεται η κατηγορία WRC2, όπου εμπλέκονται ουσιαστικά τρεις κατασκευαστές. Τα Toyota εξελίσσονται υποδειγματικά, ενώ τα Skoda παραμένουν η σταθερή αξία της κατηγορίας με το RS να λάμπει στα χέρια του φιλόδοξου ιδιώτη. Αντίστοιχα ότι ο Rossel προηγείται στη βαθμολογία και ο Gryazin, σε ταχύτητα πιστοποιούν την κλάση των παντός εδάφους Citroen C3-R2!
Τι να σημειώσουμε για την JWRC, θεσμός ενιαίο της Ford με Fiesta Rally3, όπου κέρδισε ο 24χρονος Dominguez από την Παραγουάη, που πιέστηκε από τον Τούρκο Ali Turkkan. «Οδηγάρα ο Τούρκος», σχολίασε πραγματικά ειδικός από τους λίγους σοφούς της δικής μας κοινότητας.
Όσο αναπνέεις ελπίζεις και για επίλογο αναρωτιόμαστε το πως θα ωφελήσει ο αγώνας στη Σαουδική Αραβία έναν γήινο θεσμό που υποστηρίζεται από την ομαδική προσπάθεια, καθρέπτης της αξιοπιστίας ανθρώπων και μηχανών. Θεσμός όπου το θέαμα, αποτέλεσμα και του ταλέντου των οδηγών που διαφέρον άλλωστε μεταξύ τους, συνδέεται και με στρατηγική. Ό,τι συναρπάζει πλέον και τον λιγότερο ειδικό, με τις ταχύτητες να έχουν ξεφύγει από ρυθμούς της λογικής.
Θα φορτώσει τους λογαριασμούς του promoter η Σαουδική Αραβία και η όποια αντίστοιχη παρουσία στο WRC.
Σε καλή μεριά…
Ουδέν σχόλιο όμως για το πως θα ισορροπήσει το WRC, απογειώνοντας το ενδιαφέρον με στιλ χωρίς να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας των events όπως εμείς τα καταφέρνουμε.
Η αλλαγή; Με παραπάνω κατασκευαστές, αφού τα δύο μεγάλα γκρουπ απέχουν, ενώ οι Κινέζοι απαιτούν ρεύμα και σταθερότητα στις τεχνικές προδιαγραφές που θα πρέπει να καταγράφουν με σεβασμό τις ευρύτερες τάσεις που χαρακτηρίζουν την αυτοκινητοβιομηχανία.
Ανανεώνουμε για την Πολωνία, με Ogier και Lappi αντίστοιχα σε Toyota-Hyundai και ποιος δεν θέλει όλο και πιο συχνά αγώνες που κρίνονται στο δευτερόλεπτο, με το συναγωνισμό στο νήμα, να σκοτώνει την πολιτική.
Καμία ανησυχία για το δικό μας ΡΑ σε βάθος χρόνου. Άλλωστε ισορροπεί και το rotation η ποιότητα της οργάνωσης. Το ατού, σε συνδυασμό με το περιβάλλον και με την πολιτική βούληση μιας κυβέρνησης ευρείας πλειοψηφίας, που το στηρίζει. _ Σ.Χ.
Και τα μάτια του βουρκώναν και όλο κλαίγανε | Speedzone Podcast EP53