Morgan και Pininfarina ενώνουν τις δυνάμεις τους για ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα
Μια νέα ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής, μόλις 50 αυτοκινήτων, το Middsummer δημιούργησαν από κοινού Morgan και Pininfarina.
Όταν δυο δυνατά ονόματα στο χώρο του αυτοκινήτου συνεργάζονται, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Εδώ έχουμε να κάνουμε με Morgan και Pininfarina, με τον ιταλικό οίκο να δημιουργεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του Plus Six, ενός μοντέλου που κυκλοφορεί από 2019, αλλά τώρα αποκτά αύρα καλοκαιριού (Midsummer) και μια άκρως σαγηνευτική εμφάνιση.
Το βρετανικό roadster σε αυτή την εκδοχή του αντλεί έμπνευση από μοντέλα της δεκαετίας του 1930 και 1940, με στιλ barchetta. Το παραδοσιακό παρμπρίζ έδωσε τη θέση του σε δύο μικρούς ανακλαστήρες, για να τονιστεί η πιο πάνω φιλοσοφία, ενώ τη μεγάλη διαφορά κάνει η «ουρά».
Μακρύτερη σε μήκος, δίνει επιβλητικότητα στην εμφάνιση και μαζί με τους επίσης μεγαλύτερους στρογγυλούς προβολείς εμπρός, που ενσωματώτουν τα φλας και τα φώτα ημέρας, αποτελούν την ταυτότητα του μοντέλου.
Οι ειδικά σχεδιασμένοι τροχοί 19 ιντσών φροντίζουν πέρα από την αναβάθμιση της αισθητικής και για τη βελτίωση της αεροδυναμικής του αυτοκινήτου. Σε σχέση με αυτούς του Plus Six ζυγίζουν 3 κιλά λιγότερο, με το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου να περιορίζεται στον ένα περίπου τόνο.
Για την ολοκλήρωση του αμαξώματος από αλουμίνιο απαιτούνται 250 ώρες εργασίας. Επιπλέον, στο χρόνο παραγωγής του προσθέστε και τις 30 ώρες που απαιτούνται για την εφαρμογή του ξύλου τικ. Ενδεικτικά, το ταμπλό αποτελείται από 126 στρώσεις τικ και κάθε πόρτα από 120. Η χρήση πολλών στρώσεων τικ κάνει το εσωτερικό πιο ανθεκτικό, σε σύγκριση ενός μεγαλύτερου κομματιού ξύλου.
Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Midsummer, δεν ανακοινώθηκαν, αλλά αναμένεται να εφοδιάζεται με το ίδιο σύνολο που έχει το Plus Six. Έτσι, κάτω από το καπό του θα υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της BMW, 3,0 λίτρων, με 6 κυλίνδρους στη σειρά και απόδοση 335 ίππων και 500 Nm ροπής.
Η ισχύς περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF. Ενδεικτικά το Plus Six επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ το Midsummer πιθανότατα λόγω χαμηλότερου βάρους να είναι πιο γρήγορο.
Η παραγωγή του μοντέλου ξεκινάει φέτος και θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2025. Τιμή δεν έχει ανακοινωθεί, καθώς και τα 50 αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν, έχουν ήδη πουληθεί. Η πρεμιέρα του αναμένεται να γίνει λίγο αργότερα φέτος στο Goodwood Festival of Speed.