Η Ford θα συνεχίσει με θερμικούς κινητήρες εφόσον υπάρχει ζήτηση

Το αρχικό πλάνο της Ford για αποκλειστική γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων από το 2030 αλλάζει, με την εταιρεία με σήμα το μπλε οβάλ, να αναθεωρεί τη στρατηγική της.

Εφόσον υπάρχει έντονη ζήτηση για μοντέλα όπως για παράδειγμα τα Plug-in Hybrid, τότε η Ford θα συνεχίσει να τα προσφέρει. Αυτή είναι η νέα προσέγγιση της εταιρείας με σήμα το μπλε οβάλ, όπως διαμορφώνεται με τα δεδομένα της αγοράς και τις χαμηλές… πτήσεις των ηλεκτρικών.

Έτσι, αναθεωρείται, ως ένα βαθμό, το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας, που ήθελε από το 2030 να διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη. Αυτό προέκυψε από τη χαμηλότερα από το αναμενόμενο, ζήτηση στην αγορά για τα ηλεκτρικά μοντέλα, που δεν επέτρεψε στις αυτοκινητοβιομηχανίες να πετύχουν το στόχο που είχαν θέσει.

Ωστόσο, η Ford δεν χάνει την πίστη της στα ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά όπως φαίνεται θα πρέπει να πάει λίγο πιο κάτω χρονιά το πλάνο της για την απεξάρτηση από μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.

Από την άλλη τα πλάνα της περιλαμβάνουν την παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού Explorer, το οποίο θα κατασκευάζεται στη Γερμανία, αλλά και το επερχόμενου ηλεκτρικού Puma που θα παράγεται στο εργοστάσιο της Craiova στη Ρουμανία, παράλληλα με την συμβατική έκδοση του μοντέλου. Όσον αφορά τη γκάμα της Ford, το Fiesta ήδη μας έχει χαιρετήσει, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα ο αντικαταστάτης του, που πιθανότατα θα είναι ηλεκτρικός.

Ένα ακόμα μοντέλο που θα κατασκευάζεται στη Βαλένθια της Ισπανίας, εκεί που το Ford Kuga συναρμολογείται, θα είναι, χωρίς ακόμα να έχει ανακοινωθεί επίσημα, διαθέσιμο σε πολλές εκδόσεις, με ηλεκτρικό και θερμικό κινητήρα.