Ένα πρωτότυπο Toyota από τα παλιά επιστρέφει να γίνει ο ανταγωνιστής του MX-5
Από το 2015 το concept S-FR επιστρέφει στην επικαιρότητα με στόχο να βγει στην παραγωγή, ως ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο, με την κίνηση πίσω.
Πίσω στο χρόνο και στο 2015, τότε που η Toyota είχε παρουσιάσει ένα προχωρημένο πρωτότυπο, με επιθετική εμφάνιση, compact διαστάσεις και υποσχέσεις για διασκεδαστική οδήγηση. Το SF-R concept προορίζονταν να γίνει το αντίπαλο δέος του Mazda MX-5, κάτι που δεν άλλαξε.
Αυτό που άλλαξε, σύμφωνα με το Best Car Magazine, είναι το γεγονός ότι η Toyota ανασύρει το συγκεκριμένο πρωτότυπο από τα συρτάρια της, που έχει μείνει ως σχέδιο και ετοιμάζεται να το βάλει στη γραμμή παραγωγής. Αυτό γιατί ακόμα και σήμερα συνεχίζει να ενθουσιάζει το κοινό το οποίο θα ήθελε να το δει στο δρόμο.
Έτσι, η Toyota σκοπεύει να το ετοιμάσει για παραγωγή, σε συνεργασία με τις Daihatsu και Suzuki. Μάλιστα δεν θα είναι coupe, αλλά roadster, ενώ δεν θα είναι ηλεκτρικό. Η κίνηση θα περνάει στους πίσω τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων. Η καρδιά του μικρού roadster θα είναι ένας 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης με 150 ίππους.
Στην παραγωγή αναμένεται να φτάσει με πιο εκλεπτυσμένη αισθητική, χωρίς τις υπερβολές που συνοδεύουν το πρωτότυπο και αφορούν την μεγάλη εισαγωγή στο εμπρός μέρος. Φυσικά δεν είναι γνωστό αν θα είναι διαθέσιμα ως αξεσουάρ, τα στοιχεία που βλέπουμε στο S-FR Racing concept (λευκό αυτοκίνητο στις φωτογραφίες), όπως είναι η μεγάλη πίσω αεροτομή και οι «φούστες» στο πλάι.
Όσον αφορά τις διαστάσεις αναμένεται να είναι compact, με μήκος κοντά στα 4 μέτρα, ενώ βασικός στόχος είναι να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά, κάτω από τον ένα τόνο, έτσι ώστε να αναδειχθούν οι επιδόσεις και η οδική συμπεριφορά του μοντέλου.
Εφόσον το πλάνο για το S-FR προχωρήσει, αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2026 με 2027, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστό αν το συγκεκριμένο μοντέλο της Toyota θα προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας ή θα έρθει και προς τα μέρη μας, στην Ευρώπη.