WRC: Η M-Sport απειλεί με αποχώρηση αν αναβληθεί η υιοθέτηση των υβριδικών το 2022
Ο Richard Millener ανέφερε πως σε ενδεχόμενη αναβολή ή ακύρωση της ενσωμάτωσης υβριδικών συστημάτων στα αγωνιστικά από το 2022, η M-Sport Ford δε θα συμμετάσχει στο θεσμό.
Η πρόσφατη ανάκληση του υβριδικού κιτ από τη γερμανική Compact Dynamics έφερε αναταραχή στις τάξεις του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Μιλώντας στο περιθώριο του Ράλλυ Κροατίας, 3ου γύρου του WRC που πριν λίγες ώρες περιλάμβανε το shakedown, ο επικεφαλής της M-Sport Richard Millener εμφανίστηκε κάθετα αρνητικός, στο ενδεχόμενο αλλαγής πλάνων ενόψει 2022.
Η ανάκληση του υβριδικού κιτ από την Compact Dynamics, επέφερε προσωρινή παύση των δοκιμών του για όλες τις ομάδες (M-Sport Ford, Toyota, Hyundai). Αυτή η εξέλιξη, πυροδότησε φήμες για πιθανή αναβολή, ή ακόμη και ακύρωση της χρήσης του υβριδικού συστήματος στην κορυφή κατηγορία (Rally1) του WRC.
Με δηλώσεις του στο DirtFish, ο Millener τόνισε πως εφόσον συμβεί κάτι τέτοιο η ομάδα του δε θα συμμετάσχει στο θεσμό. Ο κύριος λόγος είναι πως η εισαγωγή των υβριδικών κινητηρίων συνόλων, είναι ακρογωνιαίος λίθος για τη στήριξη της Ford, η οποία συμμετέχει υπό αυτόν τον όρο στην προσπάθεια.
“Διαβάζω τις ιστορίες που λέγονται, όμως δεν υπάρχει περίπτωση γιατί δε θα είμαστε εκεί αν αυτό συμβεί και στο τέλος της ημέρας, τα καλύτερα αποτελέσματα έρχονται όταν όλοι έχουν πίεση για να δημιουργήσουν ένα καλό αυτοκίνητο”, δήλωσε ο Richard Millener.
Ταυτόχρονα, ο Βρετανός επιβεβαίωσε πως η συνεισφορά της Ford είναι ζωτικής σημασίας για τη συνέχιση της παρουσίας της M-Sport στο WRC, ειδικά λόγω της ευθείας συμμετοχής στην εξέλιξη του νέου αυτοκινήτου ενόψει 2022. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το αυτοκίνητο της M-Sport Ford στο WRC την επόμενη χρονιά θα είναι το Puma, αντί του Fiesta, ωστόσο αυτό δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί επισήμως.
“Ένα πράγμα που έχουμε δει είναι πως χωρίς τη βοήθεια και τη γνώση της Ford, πραγματικά θα δυσκολευόμασταν. Είναι ειδικοί στην τεχνολογία μπαταριών και η εμπειρία τους ήταν πραγματικά βοηθητική για εμάς. Οπότε η συνεργασία που έχουμε μαζί τους είναι ζωτικής σημασίας και αυτό φάνηκε περισσότερο από ποτέ φέτος”, επισήμανε ο Millener.
Παρά την ανάκληση των υβριδικών εξαρτημάτων, οι δοκιμές δεν έχουν σταματήσει, αφού οι M-Sport και Toyota εξελίσσουν άλλα σημεία των αυτοκινήτων.
“Το αρχικό στάδιο εξέλιξης αφορά να είμαστε βέβαιοι πως άλλες μηχανικές πλευρές του αυτοκινήτου είναι εντάξει, χωρίς προβλήματα, κάτι που έχουμε πετύχει στις τελευταίες δοκιμές που κάναμε στο Ηνωμένο Βασίλειο”, πρόσθεσε ο επικεφαλής της M-Sport Ford.