Η Alfa Romeo του αύριο είναι ηλεκτρική
Ο Jean-Philippe Imparato προανήγγειλε μεταξύ άλλων ότι οι μελλοντικές Alfa Romeo θα αγκαλιάσουν και αυτές με τη σειρά τους το δόγμα της ηλεκτροκίνησης.
Στην πρώτη του διαδικτυακή συνάντηση με μια ομάδα δημοσιογράφων, ο 54χρονος σήμερα Jean-Philippe Imparato, πρώην επικεφαλής της Peugeot και ένας από τους πιο στενούς συνεργάτες του ισχυρού άνδρα της Stellantis, Carlos Tavares, ο οποίος του εμπιστεύτηκε την ιταλική μάρκα μετά τη συγχώνευση των FCA και Groupe PSA, φωτογράφισε τις επόμενες κινήσεις της Alfa Romeo δίνοντας έμφαση στο μοναδικό χαρακτήρα της μάρκας.
«Αυτό που με εντυπωσίασε όταν ήρθα στην Alfa Romeo είναι η φήμη της μάρκας. Πρόκειται για μια παγκόσμια μάρκα, γνωστή σε όλο τον κόσμο. Με τεράστιες δυνατότητες. Μπορεί πραγματικά να γίνει η ναυαρχίδα των premium μαρκών μας».
Και προσέθεσε:
«Χρειάζεται σταθερότητα, και μια διαχείριση που δεν θα αλλάζει στρατηγική κάθε μέρα».
Αναφερόμενος στις πρώτες κινήσεις του από τη θέση του επικεφαλής της Alfa Romeo, ο Jean-Philippe Imparato ήταν σαφής:
«Δεν νομίζω ότι πρέπει να μιλάμε για επαναλανσάρισμα της μάρκας με το αυστηρό της νόημα. Οφείλουμε να ξεκινήσουμε από τα δύο προϊόντα μας, τις Giulia και Stelvio, και από τις εξαιρετικές ιδιότητες τους σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς».
Σε σχέσεις με τις προκλήσεις της νέας ηλεκτρικής εποχής που ήδη ξεπροβάλει στο σύγχρονο αυτοκινητικό στερέωμα, ο Jean-Philippe Imparato επιβεβαίωσε ότι η μιλανέζικη φίρμα θα ακολουθήσει και αυτή με τη σειρά της τα μονοπάτια της… πρίζας, για ευνόητους λόγους.
«Πρέπει να κερδίσουμε την πρόκληση της ηλεκτροκίνησης. Αλλιώς, με τη μείωση των ορίων εκπομπών CO2 κατά 60% που επέβαλε η ΕΕ έως το 2030 και τα πρόστιμα που καραδοκούν για όσους δεν τα σέβονται, είσαι νεκρός».
Σύμφωνα με τον Jean-Philippe Imparato , οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους εργάζεται αυτή τη στιγμή η ομάδα του είναι τρεις. η προϊοντική γκάμα, τα ζητήματα ποιότητας και –πάνω απ’ όλα- η ηλεκτροκίνηση. Όπως αποκάλυψε ο Γάλλος μάνατζερ, η γκάμα της Alfa Romeo θα πρέπει να εξηλεκτριστεί προοδευτικά, μέσω της κυκλοφορίας υβριδικών εκδόσεων αλλά και ηλεκτρικών.
«Είναι ακόμα πολύ νωρίς για να το συζητήσουμε, αλλά τώρα σκεφτόμαστε την εξέλιξη συσσωρευτών ικανών να εγγυηθούν αυτονομία 700-800 χιλιομέτρων, και η Alfa Romeo δεν μπορεί παρά να είναι μέρος του παιχνιδιού. Προφανώς αυτό θα γίνει με τον δικό της τρόπο, με την προσωπικότητά της, μέσα από την προσφορά μέγιστης οδηγικής απόλαυσης και υπέροχων συναισθημάτων».
Και προσέθεσε:
«Το προϊοντικό μας πλάνο προβλέπει την εξέλιξη των Quadrifoglio εκδόσεων και η πρόκληση για εμάς είναι να τις προσφέρουμε με εξηλεκτρισμένα χαρακτηριστικά».
Η πρώτη Alfa Romeo της νέας αυτής εποχής, εξηγεί ο Jean-Philippe Imparato, είναι η Tonale, το μεσαίο SUV της μιλανέζικης φίρμας που θα είναι plug-in υβριδικό και θα μπει στην παραγωγή στο Pomigliano d’Arco τον Μάρτιο του επόμενου έτους, ενώ θα είναι διαθέσιμη από τα μέσα του 2022 και μετά.
«H Tonale θα απολαμβάνει όλες τις ενημερώσεις που παρέχονται από τον όμιλο Stellantis, κάτι που είναι θεμελιώδες όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη που σχετίζεται με τον εξηλεκτρισμό των διαφόρων εμπορικών σημάτων», δηλώνει με νόημα ο Jean-Philippe Imparato.
Όσον αφορά τις πλατφόρμες (σ.σ.: οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν την Tonale να βασίζεται σε εκείνη του Jeep Compass) και το μέλλον του δαπέδου Giorgio, ο Γάλλος μάνατζερ δήλωσε:
«Μπορώ μόνο να πω ότι ο όμιλος Stellantis θα έχει τρεις πλατφόρμες, τη μικρή, τη μεσαία και τη μεγάλη, που θα εξυπηρετεί όλα τα μοντέλα όλων των εμπορικών σημάτων μας».
Αυτό που είναι επιβεβαιωμένο ωστόσο είναι ότι ένα νέο αυτοκίνητο με τα σήματα της Alfa Romeo θα κατασκευάζεται στη γραμμή παραγωγής του πολωνικού εργοστάσιο στο Tichy.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τον Jean-Philippe Imparato, η παγκόσμια διάσταση της μάρκας καθιστά… αδιανόητη την απόσυρσή της από την αμερικανική αγορά.
«Στην αγορά των ΗΠΑ είναι εξαιρετικά δύσκολο να μπεις, αλλά όταν είσαι σε αυτή με ένα όνομα αυτού του διαμετρήματος, πρέπει να το παλέψεις», δήλωσε ο Γάλλος.
Αναφερόμενος στις προοπτικές της Alfa Romeo στην Κίνα και την ευρύτερη περιοχή της Ασίας, ο Jean-Philippe Imparato είπε:
«Στην Ασία η δυναμική μας είναι τεράστια, αλλά πρώτα πρέπει να είμαστε σταθεροί στην Ευρώπη και έξω από αυτή».
Βασική πάντως στρατηγική για το σύνολο της μάρκας, σύμφωνα με τον επικεφαλής της, θα είναι η επίτευξη κερδοφορίας.
«Θα πρέπει να έχουμε κέρδη. Δεν δημοσιοποιώ τους στόχους πωλήσεων που θα μας επιτρέψουν να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο. Λέω όμως ότι στο μείγμα των πωλήσεων τα αυτοκίνητα που προορίζονται για στόλους δεν θα πρέπει να ξεπερνούν το 45%.»
Και προσέθεσε:
«Πάνω απ ‘όλα θα πρέπει να εργαστούμε σοβαρά για την ποιότητα και τη σταθερότητα της υπολειμματικής αξίας των αυτοκινήτων μας, με στόχο τα επίπεδα των Γερμανών κατασκευαστών».