Πρεμιέρα για τη νέα Porsche Cayenne GTS
Η Porsche παρουσιάζει τη νέα Cayenne GTS, σε δύο τύπους αμαξώματος.
Η Porsche προχώρησε στην ανανέωση της Cayenne GTS ενσωματώνοντας σε αυτή τις αλλαγές που είδαμε στο νέο μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2023.
Για την περίσταση, η έκδοση GTS (Grand Tourismo Sport) εστιάζει περισσότερο στις σπορ επιδόσεις και λιγότερο στην off-road απόδοση υιοθετώντας ουκ ολίγα στοιχεία από την Cayenne Turbo GT.
Σχεδιαστικά, η Cayenne GTS ξεχωρίζει για το διαφορετικό εμπρός μέρος με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα ψύξης και τους σκουρόχρωμους προβολείς να δεσπόζουν – κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τα πίσω φώτα, ενώ χαρακτηριστικές είναι και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Την ίδια στιγμή, πολλά διακοσμητικά στοιχεία του αμαξώματος, όπως οι πλαϊνές ποδιές, τα εμπρός ένθετα, οι επενδύσεις στα πλαϊνά παράθυρα και οι προεκτάσεις των θόλων των τροχών, που αποτελούν όλα μέρος του στάνταρ πακέτου Sport Design, κατασκευάζονται τώρα σε High-Gloss Black.
Το εσωτερικό της νέας Cayenne GTS διαθέτει στάνταρ θερμαινόμενο σπορ τιμόνι. Το υψηλής ποιότητας υλικό Race-Tex απαντάται επίσης σε όλες σχεδόν τις εσωτερικές επιφάνειες. Το ύφασμα που μοιάζει με σουέτ καλύπτει την επένδυση της οροφής, τα υποβραχιόνια και τα πάνελ των θυρών, καθώς και τα κεντρικά πάνελ των ρυθμιζόμενων σπορ καθισμάτων. Ταυτόχρονα, η νέα Cayenne GTS εξοπλίζεται με το Porsche Driver Experience – τον κυρτό, με άλλα λόγια, ψηφιακό πίνακα οργάνων που περιλαμβάνει και την προαιρετική οθόνη συνεπιβάτης. Εκτός από το πακέτο Sport Design και τους σκουρόχρωμους προβολείς HD matrix LED, η Cayenne GTS διαθέτει επίσης σύστημα ήχου surround της Bose και φωτισμό περιβάλλοντος.
Η νέα Porsche Cayenne διαθέτει αμάξωμα με χαμηλότερο κατά 10 χλστ. ύψος σε σχέση με το έδαφος και είναι πλέον εξοπλισμένη στάνταρ με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση. Στάνταρ είναι και τα Porsche Active Suspension Management (PASM), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) και Porsche Traction Management (PTM), ενώ προαιρετικό είναι το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).
Κάτω από το καπό ο γνωστός twin-turbo V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων, που αναπτύχθηκε από την Porsche και κατασκευάζεται στο Zuffenhausen, φέρει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν, με αποτέλεσμα να αποδίδει τώρα τώρα 368 kW (500 ίππους) – αύξηση 30 kW (40 PS) σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Η μέγιστη ροπή διαμορφώνεται στα 660 Nm – αύξηση 40 Nm. Ο V8 συνδυάζεται με το 8τάχυτο κιβώτιο Tiptronic S της Porsche διαθέτοντας δύο modes λειτουργίας, τα Sport και Sport Plus.
Η νέα Cayenne GTS επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 275 χλμ./ώρα. Μια περαιτέρω τεχνική καινοτομία είναι ότι το κιβώτιο μεταφοράς για την τετρακίνηση Porsche Traction Management (PTM) διαθέτει τώρα ένα ανεξάρτητο κύκλωμα ψύξης νερού, τεχνολογία που υιοθετείται επίσης από στην έκδοση Turbo GT.