Το GR Supra κοσμεί τον ανανεωμένο εκθεσιακό χώρο της Toyota

Οι πελάτες που θα επισκεφτούν τον ανανεωμένο εκθεσιακό χώρο της Toyota στη Λευκωσία, έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν τις κομψές, αεροδυναμικές γραμμές του νέου GR Supra, που κοσμεί με περηφάνια το τμήμα Toyota Gazoo Racing.

Το Toyota GR Supra διατίθεται στην κυπριακή αγορά με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 340 ίππων. Το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο αποδίδει την πιο πάνω ιπποδύναμη από τις 5.000 έως τις 6.500 σ.α.λ., την ώρα που η ροπή των 500 Nm από τις 1.600 έως τις 4.500 εντυπωσιάζει.

Συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF, με τις επιδόσεις του να είναι εντυπωσιακές, αφού με χρήση launch control τα πρώτα 100 χλμ. από στάση έρχονται σε 4,3 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Η βασική φιλοσοφία της Toyota, για την κατασκευή ενός πραγματικά σπορ αυτοκινήτου, εστίασε σε τρία σημεία: στα μετατρόχια, στο μεταξόνιο και στο κέντρο βάρους. Τα πρώτα είναι ιδιαίτερα φαρδιά, ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.470 χλστ., όντας μικρότερο ακόμα και από αυτό του GT86, την ώρα που το πλάτος της Supra είναι 79 χλστ. μεγαλύτερο. Με αυτόν τον τρόπο επιτεύχθηκε η χρυσή αναλογία αναφορικά με τις διαστάσεις μεταξονίου-μετατροχίου. Πάντα σε σχέση με το GT86, ακόμα χαμηλότερο είναι το κέντρο βάρους, ενώ έχει επιτευχθεί η ιδανική κατανομή, με το απόλυτο 50:50 ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς. Παράλληλα, η στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος είναι μεγαλύτερη και από του Lexus LFA, ενώ το συνολικό βάρος είναι 40 κιλά χαμηλότερο από αυτό της BMW Z4.

Οι σημαντικότερες παρεμβάσεις από Ιαπωνία μεριά έγιναν στη ρύθμιση της ανάρτησης και στο στήσιμο της Supra, χρησιμοποιώντας την εμπειρία του τμήματος Gazoo Racing από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και φυσικά από το αντίστοιχο Αντοχής. Τα αμορτισέρ είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα, αλλά με σημαντικές αλλαγές σε κάμπερ, κάστερ και αντιστρεπτικές, ενώ δεν πρέπει να παραβλέψουμε πως τα περισσότερα χιλιόμετρα εξέλιξης έγιναν στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring.

Toyota GR Supra

Η βασική έκδοση προσφέρεται με 18άρες ζάντες, σπορ καθίσματα με αλκαντάρα, ηχοσύστημα με 4 ηχεία και οθόνη 8,8 ιντσών. Η πιο πλούσια θα είναι εξοπλισμένη και με ηλεκτρονικά στοιχεία που άπτονται της ασφάλειας και της υποβοήθησης της οδήγησης, όπως το Pre-Crash Safety με Braking Function, Lane Keep Assist κ.α. Η βασική έκδοση εξοπλίζεται με σύστημα πλοήγησης, η Sport με μπλοκέ διαφορικό, σπορ φρένα και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, με την Premium να διαθέτει ηχοσύστημα της JBL με 12 ηχεία, head-up display, ασύρματη φόρτιση κινητού κ.α.

Το Τοyota GR Supra διατίθεται στην κυπριακή αγορά στην έκδοση Sport και Premium στην τιμή των 71.900 και 74.300 αντίστοιχα. 

Οι δικές σας αγαπημένες κούρσες και άλλη μια νίκη του Max | Speedzone Podcast EP49