Maserati GranCabrio Folgore: Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό cabrio των 830 ίππων
Η Maserati συμπλήρωσε την γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων, με ένα πολυτελές cabrio που εφοδιάζεται με τρεις κινητήρες και έχει μέγιστη ισχύ 830 ίππων.
Η Maserati παρουσίασε και επίσημα την GranCabrio Folgore. Ένα ηλεκτρικό cabrio 4θέσιο μοντέλο, που συμπληρώνει την γκάμα των μοντέλων του «είδους» της ιταλικής φίρμας και στέκεται δίπλα στην GranTurismo Folgore την κουπέ εκδοχή της, με την οποία μοιράζεται αρκετά στοιχεία.
Εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, με τους δύο να είναι πίσω και τον ένα μπροστά. Σύμφωνα με την Maserati καθένας αποδίδει 300 kW, που αθροιστικά δίνουν 900 kW (1.224 ίππους). Στην πράξη η μπαταρία δεν υποστηρίζει τέτοιο ποσό ισχύος, με την εταιρεία να ανακοινώνει 560 kW (762 ίππους) και 610 kW (830 ίππους) σε λειτουργία MaxBoost.
Οι επιδόσεις της Maserati GranCabrio Folgore είναι εκρηκτικές, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 290 χλμ./ώρα, ενώ όσον αφορά την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, αυτή ολοκληρώνεται σε 2,8 δευτερόλεπτα και το 0-200 χλμ./ώρα σε 9,1 δευτερόλεπτα.
Η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου και βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα, χωρίς να αλλοιώνει την αρχιτεκτονική του εσωτερικού. Η χωρητικότητά της είναι 92,5 kWh (83 kWh ωφέλιμη). Η αυτονομία είναι 419 – 447 χιλιόμετρα, ενώ όσον αφορά τη φόρτιση με ισχύ 270 kW προσφέρει αυτονομία έως και 100 χιλιόμετρα σε 5 λεπτά της ώρας.
Ανάλογα με 50 kW στον ίδιο χρόνο ανακτά ενέργεια για 25 χιλιόμετρα κίνησης. Σε ταχεία φόρτιση 270 kW για το 20% έως 80% χρειάζεται μόλις 18 λεπτά της ώρας. Επιπλέον με φορτιστή 22 kW μπορεί να ανακτήσει ενέργεια για 100 χιλιόμετρα σε μία ώρα.
Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης περιλαμβάνει διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Ανάλογα το σύστημα πέδησης είναι της Brembo με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και πίσω με διάμετρο 380 χλστ. και 350 χλστ. αντίστοιχα, ενώ οι δαγκάνες είναι 6πίστονες εμπρός και 4πίστονες πίσω.
Το εσωτερικό της GranCabrio Folgore διακρίνεται για την ποιότητα και την πολυτέλεια που προσφέρει. Διαθέτει μεταξύ άλλων ένα ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας με 16 ηχεία, αλλά και αεραγωγούς στα καθίσματα που παροχετεύουν ζεστό αέρα στον αυχένα κάθε επιβάτη. Όσον αφορά την τιμή και το πότε θα είναι διαθέσιμη στην αγορά, η Maserati δεν έχει κάνει ακόμα κάποια σχετική ενημέρωση.
Οι δικές σας αγαπημένες κούρσες και άλλη μια νίκη του Max | Speedzone Podcast EP49