To νέο «πρόσωπο» της ηλεκτρικής Mercedes EQS
Νέα σχεδίαση για την ηλεκτρική Mercedes EQS αλλά και αναβαθμίσεις «περιεχομένου» με μεγαλύτερη μπαταρία και πρόσθετα καλούδια άνεσης και τεχνολογίας.
Η Mercedes προχωρά στην «ενίσχυση» της ηλεκτρικής EQS με νέα στοιχεία αισθητικής και άνεσης, καθώς και με περεταίρω αναβαθμίσεις που ενισχύουν την αυτονομία. Και όχι μόνο.
Συγκεκριμένα, η ηλεκτρική ναυαρχίδα των Γερμανών από τη Στουτγάρδη παρουσιάζεται στο κοινό με έως και 82 χιλιόμετρα μεγαλύτερη αυτονομία, νέο κάλυμμα στην εμπρός μάσκα με εφαρμογές χρωμίου και όρθιο το αστέρι Mercedes στο εμπρός καπό, καθώς και ακόμη μεγαλύτερη άνεση στο πίσω μέρος.
Η EQS ήταν ήδη ένα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη αυτονομία. Ωστόσο, από εδώ και πέρα, οι επίδοξοι αγοραστές θα μπορούν να διανύουν ακόμη μεγαλύτερη απόσταση χωρίς να σταματήσουν για φόρτιση. Χάρη στην αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας – από 108,4 σε 118 kWh – η μέγιστη αυτονομία της EQS 450+ υπερβαίνει στο πρωτόκολλο WLTP τα 800 χλμ.
Λόγω του υψηλού ποσοστού ανάκτησης κατά την καθημερινή λειτουργία του οχήματος, οι δίσκοι των φρένων χρησιμοποιούνται λιγότερο συχνά από ό,τι στα συμβατικά οχήματα. Στο μέλλον, μια ειδική λειτουργία στην EQS θα κρατά «ζωντανό» το μηχανικό σύστημα πέδησης εφαρμόζοντας αυτόματα πίεση στα τακάκια των δίσκων ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Mercedes EQS: Οι υπόλοιπες αλλαγές
Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των οχημάτων της σειράς EQ της Mercedes είναι η μαύρη μάσκα ψυγείου (μαύρο πάνελ), η οποία συνδέεται με τους προβολείς. Οι σχεδιαστές έχουν πλέον διαφοροποιήσει τη συγκεκριμένη «τεχνοτροπία» με την φρεσκαρισμένη για το 2024 EQS να είναι εξοπλισμένη με ένα νέο κάλυμμα με εφαρμογές χρωμίου στάνταρ στη σειρά Business Class.
Η αίσθηση των λεπτομερειών υψηλής ποιότητας αντανακλάται και στο εσωτερικό: τα ακροφύσια του συστήματος εξαερισμού στις κολόνες Β διαθέτουν πλέον πλαίσιο από γαλβανισμένο χρώμιο.
Πλέον, οι EQS που είναι εξοπλισμένες με το προαιρετικό Extended Rear Luxury Lounge Pack, διαθέτουν ένα υποπόδιο, λοξά διατεταγμένο, στη δεξιά πλευρά στο πίσω κάθισμα. Επίσης, το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να αναδιπλωθεί προς τα εμπρός ενώ η πλάτη του πίσω καθίσματος μπορεί να ρυθμιστεί έως και 38 μοίρες. Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης θέρμανση καθισμάτων Plus και θέρμανση λαιμού και ώμων στο πίσω μέρος, καθώς και πνευματική ρύθμιση του βάθους του καθίσματος.
Οι δικές σας αγαπημένες κούρσες και άλλη μια νίκη του Max | Speedzone Podcast EP49