Alfa Romeo Milano: Γιατί δεν κατασκευάζεται στην Ιταλία
Σφοδρή ήταν η κριτική της ιταλικής κυβέρνησης για την απόφαση της Alfa Romeo να κατασκευάσει τη νέα Milano εκτός Ιταλίας.
Ο υπουργός βιομηχανίας της Ιταλίας, Adolfo Urso, επέκρινε την Stellantis για την απόφασή της να κατασκευάσει την Milano – το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Alfa Romeo – εκτός των συνόρων της χώρας, λέγοντας ότι η κίνηση αυτή παραβιάζει την ιταλική νομοθεσία.
Η Alfa Romeo, που από το 2021 αποτελεί μέλος του ομίλου Stellantis, παρουσίασε την περασμένη Τετάρτη το νέο μικρό της SUV, το οποίο πήρε το όνομά του από τη εμβληματική πόλη του Μιλάνου στη Β. Ιταλία, όπου ιδρύθηκε η Alfa Romeo το 1910.
Η Milano κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Stellantis στο Tychy της Πολωνίας μαζί με τα ομογάλακτα Jeep Avenger και Fiat 600. Και ως εκ τούτου, είναι η πρώτη Alfa Romeo που παγάγεται εξ ολοκλήρου εκτός Ιταλίας.
«Ένα αυτοκίνητο που ονομάζεται Milano δεν μπορεί να κατασκευάζεται στην Πολωνία. Αυτό απαγορεύεται από την ιταλική νομοθεσία», είπε ο Alfonso Urso στο Τορίνο, αναφερόμενος στη νομοθεσία του 2003 που στοχεύει σε προϊόντα που ψευδώς ισχυρίζονται ότι είναι ιταλικά.
«Αυτός ο νόμος ορίζει ότι δεν μπορούν να παραπλανούνται οι καταναλωτές. Επομένως, ένα αυτοκίνητο που ονομάζεται Milano πρέπει να παράγεται στην Ιταλία. Διαφορετικά, δίνει μια παραπλανητική ένδειξη που δεν επιτρέπεται σύμφωνα με την ιταλική νομοθεσία» δήλωσε την Πέμπτη o Alfonso Urso.
Τα… παράπονα του υπουργού βιομηχανίας της χώρας έρχονται να προστεθούν σε έναν πόλεμο διαρκείας μεταξύ της εθνικιστικής κυβέρνησης της πρωθυπουργού Giorgia Meloni και της Stellantis, καθώς οι δύο πλευρές συζητούν για ένα σχέδιο για την αύξηση της εγχώριας παραγωγής αυτοκινήτων σε 1 εκατομμύριο μονάδες σε ετήσια βάση.
Από τη μεριά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε στους δημοσιογράφους κατά την παρουσίαση της Milano στο… Μιλάνο την Τετάρτη ότι η απόφαση για την κατασκευή του νέου SUV στην Πολωνία αντί για την Ιταλία θα μειώσει τη λιανική τιμή κατά 10.000 ευρώ, η οποία ξεκινά από κάτω από 30.000 ευρώ για τη φθηνότερη υβριδική εκδοχή του μοντέλου.
«Εάν κατασκευαζόταν στην Ιταλία, η τιμή της Milano θα ξεκινούσε από περίπου 40.000 ευρώ αντί για 30.000 ευρώ, περιορίζοντας τις δυνατότητές της στην αγορά», είπε ο Carlos Tavares κατά την παρουσίαση του νέου μοντέλου της Alfa Romeo.
Μέχρι στιγμής, η Milano είναι το μόνο μοντέλο της Alfa Romeo που προορίζεται για παραγωγή εκτός Ιταλίας. Ο Carlos Tavares επιβεβαίωσε ότι η νέα Stelvio, που αναμένεται το 2025, και η νέα Giulia, που θα παρουσιαστεί το 2026, θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στο Cassino, στην κεντρική Ιταλία.
Οι δικές σας αγαπημένες κούρσες και άλλη μια νίκη του Max | Speedzone Podcast EP49