Επίσημο: Αποκαλύφθηκε η Alfa Romeo Milano με έως 240 ίππους

Η πολυαναμενόμενη Alfa Romeo Milano αποκαλύφθηκε στη γενέτειρα πόλη της μάρκας, εμπρός σε λίγους δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο και οι 4Τροχοί είχαν την τιμή και τη χαρά να είναι εκεί.

Η ώρα της αποκάλυψης έφτασε για την Alfa Romeo Milano, που τόση «φασαρία» έκανε πριν ακόμα παρουσιαστεί. Η ανυπομονησία μεγάλη, τόσο για το κοινό, όσο και για εμάς, -δεν το κρύβουμε-, που περιμέναμε την ημέρα του ταξιδιού στη γενέτειρα πόλη της ιταλικής μάρκας, σαν παιδάκι που ανυπομονεί για τις διακοπές τού καλοκαιριού.

Η πρώτη, «γαλατάδικη» πτήση, όπως συνηθίζεται να λέγεται αυτή που απαιτεί να είσαι στο αεροδρόμιο λίγο μετά τις 5 το πρωί, δεν ήταν ικανή να μετριάσει την ανυπομονησία μας για τη γνωριμία με το σπουδαίο, -όπως όλα δείχνουν-, μοντέλο της Alfa Romeo. Η απευθείας πτήση μετριάζει την κούραση, με το πρόγραμμα να είναι αρκετά σφιχτό, καθώς από τις 4 μ.μ. τοπική ώρα θα πρέπει να είμαστε στο χώρο της παρουσίασης.

Το επίσημο ένδυμα είναι προαπαιτούμενο, όχι μόνο γιατί είμαστε στο Μιλάνο, στην πόλη της μόδας, αλλά διότι έτσι αρμόζει σε κάθε σπουδαίο γεγονός. Και αυτή είναι δίχως άλλο μια μεγάλη παρουσίαση για την Alfa Romeo. Η Milano είναι το μοντέλο επάνω στο οποίο η ιταλική φίρμα θα χαράξει τη νέα της πορεία, κάνοντας νέα βήματα, με τις προσδοκίες να είναι υψηλές.

Οι δικές σας αγαπημένες κούρσες και άλλη μια νίκη του Max | Speedzone Podcast EP49

Ξεχωριστή…

Μπορεί να είναι τα φώτα που πέφτουν επάνω της, μπορεί ο ενθουσιασμός μας, που την αντικρίζουμε για πρώτη φορά από κοντά, αλλά η Milano τιμά το ιστορικό όνομα της Alfa Romeo, υιοθετώντας στοιχεία που την καθιστούν αναμφίβολα ξεχωριστή και παράλληλα αναγνωρίσιμη, σαν γνήσιο παιδί των Ιταλών.

Οι compact διαστάσεις που εναρμονίζονται με την κατηγορία B-SUV έχοντας μήκος 4,17 μ., πλάτος 1,78 μ. και ύψος 1,5 μ., την κάνουν να μοιάζει ακόμα πιο κομψή από κοντά. Ο δυναμισμός παντρεύεται με τις χυτές, ρέουσες γραμμές, που τονίζουν τις καμπύλες και συνθέτουν ένα σύνολο ακαταμάχητο και δίχως άλλο ξεχωριστό.

Υποκειμενική θα πείτε η εμφάνιση και δεν χωρά συζήτηση περί αυτού, αλλά η Alfa Romeo δεν στέκεται μόνο εκεί. Έχει εξελίξει τη Milano σε κάθε της λεπτομέρεια, περνώντας πολλές ώρες μέσα στην πίστα, για να πετύχει το ιδανικό ζύγισμα στο αμάξωμα και τις τέλειες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, προκειμένου να της δώσει τον πολυπόθητο σπορ χαρακτήρα, που συνοδεύει κάθε κατασκευή της.

Στο εσωτερικό…

Η σπορ διάθεση είναι παρούσα και στο εσωτερικό της Milano, όπου ξεχωρίζει η προσοχή στην λεπτομέρεια, τα υλικά υψηλής ποιότητας και η προσεκτική τοποθέτηση όλων των χειριστηρίων στην ιδανική θέση με σκοπό την τέλεια εργονομία. Σημαντική είναι η παρουσία του ψηφιακού και πλήρως διαμορφώσιμου πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών.

Εκεί προβάλλονται όλες οι πληροφορίες και οι ρυθμίσεις που αφορούν στην οδήγηση, ενώ η πληροφόρηση συμπληρώνεται από την οθόνη του infotainment που έχει διαγώνιο επίσης 10,25 ίντσες και είναι τοποθετημένη στο ταμπλό. Το interface βασίζεται σε widgets και διαδραστικά γραφικά που διαμορφώνονται πανεύκολα μέσω λογικής «Drag and Drop» προκειμένου ο κάθε χρήστης να προσαρμόζει το σύστημα στα μέτρα του και να χτίζει τη δική του homepage.

Τη δική τους πινελιά βάζουν οι αεραγωγοί στο ταμπλό που έχουν το σχήμα του πλέον αναγνωρίσιμου συμβόλου της σπορ οντότητας των Alfa Romeo, του τετράφυλλου τριφυλλιού. Την ίδια στιγμή, τα στιβαρά και ελαφριά μπάκετ καθίσματα της Sabelt με το ενσωματωμένο προσκέφαλο στηρίζουν άψογα το σώμα.

Αμιγώς ηλεκτρική…

Η Milano είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Alfa Romeo. Οι δεσμοί αίματος με το νέο Fiat 600, αλλά και το αδελφό Jeep Avenger, της επιτρέπουν να αξιοποιήσει το καλό DNA τους, παρουσιάζοντας ένα εξελιγμένο πρόσωπο, όπως συμβαίνει με κάθε νέο παιδί σε μια οικογένεια.

Πατάει στην πλατφόρμα CMP, που επιτρέπει τη χρήση ηλεκτρικών όσο και θερμικών κινητήρων. Εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 156 ίππων, που διακρίνεται όπως κάθε κινητήρας αυτής της φιλοσοφίας, για την άμεση απόκρισή του. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 51 kWh και προσφέρει στο ιταλικό SUV μεγάλη αυτονομία, που ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα.

Παράλληλα, η Milano θα εφοδιάζεται και με ήπια υβριδικές εκδόσεις 1,2 λίτρων turbo. Πρόκειται για ένα 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, με απόδοση 136 ίππων. Η δύναμη περνάει στους εμπρός τροχούς και για αυτό φροντίζει ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή ένα αυτόματο 6άρι διπλού συμπλέκτη.

Στην κορυφή της γκάμας θα τοποθετηθεί μια πανίσχυρη ηλεκτρική έκδοση 240 ίππων, παρόμοια με αυτή του Abarth 600e με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Επιπλέον θα υπάρχει μια υβριδική έκδοση της Alfa Romeo Milano με 136 ιππους στην οποία η μετάδοση της κίνησης θα περνάει και στους τέσσερις τροχούς, με το προσανατολισμό της έκδοσης να είναι ακόμα πιο εστιασμένος, αναδεικνύοντας το σπορ DNA της μάρκας.

Η νέα Alfa Romeo Milano αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Σεπτέμβριο, με τις πρώτες εκτιμήσεις που αφορούν την τιμή της να την τοποθετούν κάτω από τις 30.000 ευρώ, με εισαγωγική τιμή πιθανότατα τις 28.000 ευρώ περίπου (στην Ιταλία).