H Nissan πατάει τέρμα γκάζι με 30 νέα μοντέλα έως το 2026

Η Nissan αποκαλύπτει τα πλάνα της για το εγγύς μέλλον αλλά και με χρονικό ορίζοντα τα τέλη της δεκαετίας.

Η Nissan ανακοίνωσε χθες ένα νέο πλάνο με τίτλο «The Arc» στο οποίο ανακοινώνει και περιγράφει το είδος και τον αριθμό των νέων μοντέλων που πρόκειται να παρουσιάσει σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και ποιες θα είναι οι τεχνολογίες στις οποίες θα εστιάσει.

Όπως ανακοίνωσε ο Ιάπωνας κατασκευαστής, έως το 2026 θα παρουσιαστούν σε παγκόσμιο επίπεδο 30 νέα μοντέλα. Τα 16 από αυτά θα χρησιμοποιούν ηλεκτροκίνητα συστήματα μετάδοσης κίνησης, ενώ το 60% των σημερινών αυτοκινήτων της Nissan με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα ανανεωθεί.

Nissan

Στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσουν 6 εντελώς νέα μοντέλα, με τη Nissan να στοχεύει τα EV να αποτελούν το 40% των πωλήσεών της στην περιοχή μέχρι το 2026.

Η ιαπωνική εταιρεία πρόκειται να εντείνει σημαντικά τις προσπάθειές στην ηλεκτρική κινητικότητα, καθώς μετά το 2026 θα λανσάροντας επιπλέον 20 υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα.

Nissan

Η εταιρεία αναμένει ότι τα EV θα αντιπροσωπεύουν το 40% του παγκόσμιου μείγματος πωλήσεών της έως το 2026 και το 60% έως το 2030 – αύξηση κατά 5% σε σύγκριση με την πρόβλεψη που δημοσιεύθηκε τον Φεβρουάριο του 2023, η οποία με τη σειρά της ήταν 5% υψηλότερη από αυτή που δημοσιεύτηκε το 2021.

Ως μέρος του σχεδίου της «The Arc», η Nissan στοχεύει να φέρει στα ίδια επίπεδα το κόστος των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων σε σχέση με εκείνο των συμβατικών έως το 2030, χρησιμοποιώντας μπαταρίες επόμενης γενιάς και νέες τεχνικές ανάπτυξης και παραγωγής.

Το κλειδί για τη μείωση των τιμών θα είναι η ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε «οικογένειες» βασισμένες σε αρχιτεκτονικές ειδικά εξελιγμένες EV. Το πρώτο αυτοκίνητο που βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα θα κάνει την εμφάνισή του το 2027.

Nissan

Ταυτόχρονα, η εταιρεία δήλωσε ότι σκοπεύει να μειώσει τον χρόνο εξέλιξης των νέων αυτοκινήτων της κατά 20%.

Η εταιρεία πιστεύει επίσης ότι μπορεί να «βελτιώσει σημαντικά» τις μπαταρίες νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC), όπως αυτές που χρησιμοποιούνται στο τρέχον ηλεκτρικό Ariya, για να διπλασιάσει την ενεργειακή πυκνότητα και να μειώσει στο μισό τους χρόνους φόρτισης.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία εκτιμά ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα είναι έτοιμες για χρήση σε αυτοκίνητα της το 2028.

Nissan

Tags: