Πρεμιέρα για το νέο Audi Q6 e-tron με αυτονομία έως 625 χλμ.
Το νέο Audi Q6 e-tron θέτει νέα στάνταρ στους τομείς των επιδόσεων, της αυτονομίας, της φόρτισης και των δυναμικών χαρακτηριστικών.
Το νέο Audi Q6 e-tron είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας που κάνει χρήση της νέας πλατφόρμας PPE (Premium Platform Electric), που φέρνει πολλές τεχνολογίες και διαμορφώνει ένα νέο χάρτη στα premium ηλεκτρικά μοντέλα. Η νέα γενιά του Q6 e-tron διακρίνεται για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και παράλληλα για την αποδοτικότητά του, με τη μεγάλη αυτονομία, που αγγίζει έως και τα 625 χιλιόμετρα.
Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής εταιρείας, όσον αφορά στο εσωτερικό, μαζί με τη νέα τεχνολογία, κάνουν πρεμιέρα στο νέο Q6 e-tron. Η νέα πλατφόρμα PPE αποτελεί προϊόν εξέλιξης από κοινού με την Porsche και αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την Audi, καθώς επάνω της θα χτιστεί η μελλοντική γκάμα μοντέλων της, η οποία θα διαθέτει ηλεκτρικές εκδόσεις σε κάθε κατηγορία από το 2027.
Εντυπωσιακή αυτονομία
Ισχυροί, αλλά και με υψηλή αποδοτικότητα ηλεκτρικοί κινητήρες, μαζί με νέας γενιά μπαταρίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 94,9 kWh (100 kWh μικτή), προσφέρουν αυτονομία που αγγίζει τα 625 χιλιόμετρα. Το νέο Audi Q6 e-tron αποδίδει 285 kW (388 ίππους), με τη μέση εργοστασιακή κατανάλωση να είναι 19,4-17,0 kWh/100 χλμ. Η πιο σπορ και ισχυρή έκδοση SQ6 e-tron αποδίδει 380 kW (517 ίππους).
Στο λανσάρισμα του μοντέλου, το νέο Q6 e-tron θα είναι διαθέσιμο σε τετρακίνητες εκδόσεις και θα ακολουθήσουν, ανάλογα με την αγορά, οι πιο αποδοτικές εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς. Όσον αφορά τις επιδόσεις το τετρακίνητο Q6 e-tron απαιτεί 5,9 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, όταν για την ίδια διαδικασία το SQ6 e-tron θέλει 4,3 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα των δύο εκδόσεων είναι 210 και 230 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Στοιχεία για τις εκδόσεις με την κίνηση στους πίσω τροχούς θα ακολουθήσουν αργότερα.
Με τεχνολογία 800V προσφέρει δυνατότητα φόρτισης με ισχύ 270 kW. Έτσι, ενδεικτικά το νέο Q6 e-tron μπορεί να ανακτήσει ενέργεια για κάλυψη 255 χιλιομέτρων σε μόλις 10 λεπτά της ώρας φόρτισης. Επίσης, για το 10% έως το 80% χρειάζεται περίπου 21 λεπτά της ώρας, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία. Επιπλέον, η Audi έχει εξελίξει σημαντικά το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, με το 95% των καθημερινών φρεναρισμάτων να επιστρέφει ως ενέργεια στο σύστημα.
Μεγάλο στο μάτι…
Το μεσαίο SUV της Audi, έχει μήκος 4.771 χλστ., πλάτος 1.993 χλστ. και ύψος 1.648 χλστ. Με μεταξόνιο που αγγίζει τα 2.899 χλστ. υπόσχεται άπλετους χώρους στο εσωτερικό του και άνεση κορυφαίου επιπέδου για πέντε επιβαίνοντες και φυσικά τις αποσκευές τους.
Σχεδιαστικά, το γερμανικό SUV, διακρίνεται για τις δυναμικές γραμμές του, το σμιλεμένο εμπρός μέρος του, με τη μονοκόμματη τρισδιάστατη μάσκα, τις μελετημένες εισαγωγές, τα λεπτά φωτιστικά σώματα OLED, που έχουν μοναδική φωτεινή υπογραφή σε λειτουργία ημέρας και όχι μόνο, τεχνολογία που κάνει πρεμιέρα για την Audi, στο νέο Q6 e-tron. Οι μυώδεις ώμοι προσθέτουν στη δυναμική του μοντέλου, όπως επίσης το πάντρεμα της τελευταίας κολώνας με την οροφή.
Νέα φιλοσοφία…
Το νέο Q6 e-tron αποτελεί την «πλατφόρμα» στην οποία η Audi παρουσιάζει το νέο εσωτερικό της. Η τρισδιάστατη, με έντονα στοιχεία σχεδίαση, δίνει έμφαση στην αισθητική, αλλά και την εργονομία, καθώς όλα είναι τοποθετημένα εκεί που ο οδηγός περιμένει, κάνοντας την πρόσβαση στις επιμέρους λειτουργίες εύκολη.
Το νέο πανοραμικό Audi MMI περιλαμβάνει και μια έξτρα οθόνη εμπρός από τον συνοδηγό. Η γερμανική εταιρεία με το νέο εσωτερικό φιλοδοξεί να δώσει μια αίσθηση οικία στους επιβαίνοντες, που να προσομοιώνει στην άνεση του σπιτιού τους. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι υψηλής ποιότητας, αλλά παράλληλα και μέρος αυτών, ανακυκλωμένα, όπως αυτά που συναντάμε στα καθίσματα.
Το Audi MMI panoramic έχει κυρτή σχεδίαση, με τεχνολογία OLED και ψηφιακή οθόνη για τον πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών, ενώ αυτή του συστήματος πολυμέσων έχει διαγώνιο 14,5 ίντσες. Η οθόνη που βρίσκεται εμπρός από τον συνοδηγό είναι 10,9 ιντσών και έχει λειτουργία που επιτρέπει σε αυτόν να τη χρησιμοποιεί, παρακολουθώντας και ταινίες, χωρίς να αποσπά την προσοχή του οδηγού. Το AI δίνει το «παρών», ενώ ο νέος βοηθός που λειτουργεί με φωνητικές εντολές εκπαιδεύεται με τον καιρό και τη χρήση.
Οι χώροι είναι γενναιόδωροι για τους επιβάτες, αλλά και τις αποσκευές τους. Ο όγκος του τελευταίου αγγίζει τα 526 λίτρα σε κανονικές συνθήκες, ενώ με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, τα οποία πέφτουν και ξεχωριστά (40:20:40), η τιμή αυξάνεται στα 1.529 λίτρα. Ένας επιπλέον αποθηκευτικός χώρος υπάρχει στο εμπρός μέρος (frunk), κάτω από το καπό, που επιτρέπει την αποθήκευση μικρών σάκων.
Νέο αίμα στη Ferrari και «αναταράξεις» στη Mercedes | Speedzone Podcast EP47