O Thierry Neuville ξεκαθαρίζει το τοπίο γύρω από τα σενάρια απόσυρσης του από το WRC στα τέλη του 2024

Ο αναβρασμός που επικρατεί στους κόλπους των κατασκευαστών στο WRC μετά τη δημοσιοποίηση των νέων τεχνικών κανονισμών δεν θα μπορούσε παρά να «αγγίζει» και τους οδηγούς.

Τον γύρο του διαδικτύου έχει κάνει τα τελευταία δύο 24ωρα η «είδηση» που θέλει τον Thierry Neuville να σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να αποσυρθεί από το WRC στα τέλη του 2024. Η πραγματικότητα ωστόσο είναι κατά τι διαφορετική σε σχέση με τους πηχυαίους τίτλους που έκαναν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο τις τελευταίες ώρες…

Αναφερόμενος στα σχετικά δημοσιεύματα που πυροδοτήθηκαν μετά από συνέντευξή του στο AutoHebdo αυτή την εβδομάδα, ο Βέλγος οδηγός της Hyundai Motorsport, ο οποίος φέτος διανύει τον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου του με την ομάδα, ξεκαθάρισε ότι θα μπορούσε φανταστεί τον εαυτό του μακριά από το WRC από τα τέλη του 2024 και μετά μόνο στην περίπτωση που η Hyundai αποφασίσει να αποχωρήσει.

«Ποτέ δεν είπα ότι θέλω να αποσυρθώ, αλλά νομίζω ότι αν κάποιος κατασκευαστής αποχωρήσει, μάλλον θα αποσυρθώ. Αυτό είπα», δήλωσε 35χρονος οδηγός στο motorsport.com. Και προσέθεσε:

«Σίγουρα, αν η Hyundai αποφασίσει να αποχωρήσει, μάλλον θα συνταξιοδοτηθώ, αλλά όχι μόνο εγώ.

«Αν η Hyundai συνεχίσει και εξακολουθεί να με θέλει, τότε φυσικά και θα ήθελα να συνεχίσω».

Όλα τα παραπάνω έρχονται στο φως στον απόηχο της δημοσιοποίησης των προτάσεων-αποφάσεων της FIA για την «επόμενη μέρα» του WRC (διαβάστε περισσότερα εδώ). Και ενώ ο Thierry Neuville τάσσεται υπέρ των προτάσεων της FIA για τη βελτίωση της μορφής των αγώνων και της προώθηση του πρωταθλήματος, αντιτίθεται σθεναρά στα σχέδια για αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς των αυτοκινήτων Rally1 για την επόμενη χρονιά.

Thierry Neuville - WRC

«Για να είμαι ειλικρινής, εξεπλάγην όπως και πολλοί άλλοι, αυτό είναι σίγουρο. Θα προτιμούσα κάτι σταθερό μέχρι το τέλος του 2026. Το ερώτημα είναι απλό: ποιος είναι διατεθειμένος να μπει στο πρωτάθλημα το 2025 και το 2026 με τους τρέχοντες κανονισμούς, και μάλιστα σε μια μεταβατική περίοδο, οι οποίοι αλλάζουν κάθε χρόνο; Δεν το γνωρίζω.

«Ο λόγος που κάνω αυτή την ερώτηση είναι ότι εάν αλλάξουμε τους κανονισμούς για το 2025, θα επιφέρει πρόσθετο κόστος στους υπάρχοντες κατασκευαστές που ξοδεύουν εκατομμύρια εδώ και περισσότερα από 10 χρόνια.

«Τώρα οι κατασκευαστές καλούνται να τροποποιήσουν το αυτοκίνητο. Εντάξει, θα αφαιρεθεί το υβριδικό σύστημα – αλλά τι είναι το κόστος ενός υβριδικού συστήματος μπροστά στο συνολικό budget που είναι εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ; Αφαιρώντας περίπου 15 υβριδικά κιτ, που είναι περίπου δύο εκατομμύρια ευρώ ετησίως, ποια η διαφορά;

«Γιατί λοιπόν να μην κρατήσουμε κάτι σταθερό μέχρι τα τέλη του 2026 και να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την περίοδο τώρα για να αναπτύξουμε κάτι για το 2027; Καλέστε όλους τους κατασκευαστές γύρω από ένα τραπέζι και ρωτήστε τους “Ποιος ενδιαφέρεται να μπει στο WRC;”

«Από τους είκοσι, οι επτά θα παραμείνουν στη συζήτηση. Τότε δεν έχεις παρά να τους ρωτήσεις τι θέλουν».

Νέο αίμα στη Ferrari και «αναταράξεις» στη Mercedes | Speedzone Podcast EP47

Νέο SpeedZone podcast (ζέσταμα πριν από το Grand Prix της Αυστραλίας)

Tags: