VW ID.7 GTX Tourer: Το πιο ισχυρό station wagon της γερμανικής φίρμας
Με 340 ίππους, αυτή η έκδοση του VW ID.7 Tourer με τα διακριτικά GTX είναι η ισχυρότερη του είδους που έχει κατασκευάσει ποτέ η γερμανική εταιρεία.
Μαζί με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου σπορ VW ID.3 GTX, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε την αντίστοιχη έκδοση του οικογενειακού μοντέλου της, του ID.7 GTX Tourer. Μάλιστα, με απόδοση 340 ίππων, η συγκεκριμένη έκδοση είναι η πιο ισχυρή στην ιστορία της VW, όσον αφορά μοντέλα station wagon.
Εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, με τη μετάδοση να περνάει και στους τέσσερις τροχούς. Η μέγιστη ταχύτητα του VW ID.7 GTX Tourer περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Η λιγότερο ισχυρή έκδοση, με τον ένα κινητήρα και τη μετάδοση μόνο στους πίσω τροχούς, αποδίδει 286 ίππους. Διαθέτει ένα σύστημα υψηλής απόδοσης, που φροντίζει για τις επιδόσεις και την οικονομία. Μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 86 kWh βρίσκεται κάτω από το αμάξωμα και έχει δυνατότητα φόρτισης με ισχύ έως και 200 kW. Έτσι, μπορεί να ανακτήσει ενέργεια από 10% έως 80% σε μόλις 30 λεπτά της ώρας.
Σχεδιαστικά το ID.7 GTX Tourer διακρίνεται από την απλή εκδοχή του, για το ξεχωριστό εμπρός μέρος, με τη διαφορετική μάσκα, που έχει το χαρακτηριστικό σχέδιο των GTi, αλλά και τα γραφικά των φώτων που συνοδεύουν την έκδοση GTX. Μικρές αλλαγές έχουμε και χαμηλά στο πλάι, αλλά και στον πίσω προφυλακτήρα. Πατά σε νέες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών «Skagen», ενώ προαιρετικά διαθέσιμοι είναι και τροχοί 21 ιντσών.
Στο εσωτερικό την πιο σπορ εικόνα υπογραμμίζουν τα νέα καθίσματα ανάλογης φιλοσοφίας, με το λογότυπο GTX επάνω τους, τα οποία παράλληλα είναι και θερμαινόμενα. Επίσης, νέο είναι το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, με τις κόκκινες ραφές να δίνουν έναν ξεχωριστό τόνο στην καμπίνα.
Πέρα από τη σπορ διάστασή του, το ID.7 GTX Tourer, έχει την πρακτική του. Με άπλετους χώρους για τους επιβαίνοντες, αλλά και τις αποσκευές τους. Πιο συγκεκριμένα, προσφέρει όγκο 610 λίτρων, με τα καθίσματα στις θέσεις τους, ενώ αν αναδιπλωθούν τότε η τιμή εκτοξεύεται στα 1.714 λίτρα. Επιπλέον, χάρη στην τετρακίνηση, έχει μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης, η οποία ανέβηκε από τα 1.000 στα 1.400 κιλά.
Η προαιρετικά διαθέσιμη πανοραμική οροφή «Smart Glass» χάρη στο υλικό με το οποίο είναι επιστρωμένη Polymer Dispersed Liquid Crystal (PDLC) αλλάζει τη διαπερατότητά της και γίνεται από διάφανη σε σκούρα για μεγαλύτερη προστασία από τον ήλιο. Το επίπεδο εξοπλισμού είναι πλήρες και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τη βελτιωμένη οθόνη head-up display επαυξημένης πραγματικότητας και το νέο σύστημα πολυμέσων, με φωνητικό έλεγχο και προσωπικό βοηθό IDA με ChatGPT.
Νέο αίμα στη Ferrari και «αναταράξεις» στη Mercedes | Speedzone Podcast EP47
Νέο SpeedZone podcast (ζέσταμα πριν από το Grand Prix της Αυστραλίας)