WRC – Ράλλυ Σουηδίας: Ποιος να συγκριθεί μαζί τους;
Esapekka Lappi, με Hyundai και Oliver Solberg με Skoda, στη γενική και στο WRC2, οδηγούν με άνεση την «κούρσα» και το ενδιαφέρον περιορίζεται από εκεί και πέρα…
Δύσκολη και η σημερινή ημέρα στο Ράλλυ Σουηδίας, ειδικά το πρωί, στο πρώτο σκέλος των τριών ειδικών διαδρομών. Με τον πάγο να ευνοεί αυτή τη φορά όσους ανοίγουν δρόμο. Αξιοποίησαν τα ελαστικά τους με καρφιά στον πάγο οι Ott Tanak και Kalle Rovanpera, πρώτοι στο άνοιγμα των ειδικών διαδρομών. Είναι όμως άγνωστο, απίθανο με τη λογική να κερδίσουν βαθμούς και μένει αύριο να τους ευνοήσει το σύστημα βαθμολόγησης. Άλλωστε, το απόγευμα σε πιο καθαρές συνθήκες έδειξαν πεντακάθαρα ότι αμύνονται ενόψει της τελευταίας ημέρας, όντας σήμερα στο βάθος της κατάταξης.
Μέχρι τότε
Ο Esapekka Lappi σήμερα Σάββατο οδήγησε με μαεστρία το i20 N, με τον Takamoto Katsuta να αδυνατεί να τον ακολουθήσει με το Yaris. Ο Ιάπωνας, βγαίνει και εγκαταλείπει, οπότε και αναμένεται να δώσει αύριο Σάββατο τη μάχη στην PS και όχι μόνο.
Γενικότερα, το ενδιαφέρον αφορά στο βάθρο, με τη δεύτερη και τρίτη θέση να διεκδικούν ο Adrien Fourmaux με το Ford Puma και ο Elfyn Evans με το Toyota GR Yaris. Ο Γάλλος βλέπει βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα του, με ατού το Ford Puma και την εμπειρία του από την περσινή προσπάθεια με το Fiesta. Ο Evans; Έχει ακόμα δρόμο ο αγώνας για να κρίνουμε τις επιδόσεις του.
Με γεγονός ότι o Thierry Neuville στη γενική, όντας τέταρτος και Oliver Solberg στα WRC2 δεν απειλούν και δεν απειλούνται, μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί ο αγώνας για τις δύο θέσεις στο βάθρο, όπως και η αντίστοιχη κατάταξη στη μικρή κατηγορία, ανάμεσα σε στόλο από Toyota GR Yaris Rally2. Με πυροβολάρχες, που ακολουθούν το εξής ένα Skoda του νεαρού Σουηδού.
Την Κυριακή
Επίλογος, την Κυριακή το πρωί, σε λίγες ώρες με μια επαναλαμβανόμενη ε.δ. των 25,5 χλμ. και την Power Stage των 10,08 χλμ. Καθoριστική ημέρα και για τον υπολογισμό της βαθμολογίας._ Σ.Χ.