Αυτή είναι η επετειακή έκδοση «Edition 50» του νέου VW Golf
Με την επετειακή έκδοση «Edition 50» του νέου VW Golf η γερμανική εταιρεία δίνει το πράσινο φως για την έναρξη των προ-παραγγελιών για το δημοφιλές της «hatch».
Η νέα έκδοση Edition 50 αποτελεί ουσιαστικά το εναρκτήριο λάκτισμα για την εμπορική διάθεση του νέου Golf (διαβάστε περισσότερα εδώ), το οποίο φέτος συμπληρώνει ως μοντέλο μισό αιώνα ζωής, έχοντας καταγράψει όλα αυτά τα χρόνια πάνω από 37 εκατομμύρια πωλήσεις ανά τον κόσμο.
Επί της ουσίας, η Edition 50 είναι μια έκδοση του νέου Golf με πρόσθετο εξοπλισμό και στιλιστικά στοιχεία, περιλαμβάνοντας ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, φιμέ πίσω παράθυρα, φωτιζόμενη οριζόντια λωρίδα στην εμπρός μάσκα, φωτιζόμενο λογότυπο VW. καθώς και 3D σήμα «50» στις κολόνες Β.
Στο εσωτερικό, η αποκλειστικότητα αυτού του μοντέλου υπογραμμίζεται από λεπτομέρειες όπως τα λογότυπα «Edition 50» στα διακοσμητικά του εμπρός μαρσπιέ και στο κάτω μέρος του τιμονιού. Επιπρόσθετα, κοσμείται από πεντάλ με καλύματα από βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλι και μια μαύρη επένδυση στο εσωτερικό τμήμα της ορoφής. Επιπλέον, το νέο σύστημα ψυχαγωγίας «Discover» με λειτουργία πλοήγησης, το Keyless Access, ο φωνητικός βοηθός IDA και ο συναγερμός αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού της έκδοσης Edition 50.
Σύμφωνα με την VW, η έκδοση θα διατίθεται σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.5 TSI 150 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων στην τιμή των 36.820 ευρώ (τιμή στη Γερμανία). Διατίθεται επίσης το προαιρετικό πακέτο Plus, το οπο’ιο περιλαμβάνει πανοραμική ηλιοροφή, προβολείς IQ. LIGHT matrix LED και head-up display.
H γκάμα κινητήρων του νέου VW Golf
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει γνωστές και μη επιλογές, όλες με μηχανικά σύνολα 4 κυλίνδρων της VW και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Την αφετηρία συνθέτουν οι εκδόσεις με και χωρίς mild hybrid σύστημα, οι οποίες αποδίδουν 115 και 150 ίππους και έχουν ως σημείο αναφοράς τον 1.500άρη TSI βενζινοκινητήρα (1.5 TSi και 1.5 eTSI). Υπάρχει επίσης ένας αναβαθμισμένος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 2,0 λίτρων που αποδίδει 204 ίππους και 265 ίππους στο Golf GTI, το οποίο δεν διατίθεται πλέον με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Από εκεί και πέρα, η γκάμα των κινητήρων ντίζελ περιλαμβάνει μια εξελιγμένη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου 2.0 TDI, που αποδίδει τώρα 115 και 150 ίππους.
Τα υπάρχοντα plug-in υβριδικά μοντέλα έχουν ενδυναμωθεί με ένα βενζινο-ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης δεύτερης γενιάς. Αποτελούμενο από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,5 λίτρων (στη θέση της προηγούμενης μονάδας των 1,4 λίτρων) και έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδει 204 ίππους στο νέο 1.5 TSI eHybrid και 272 ίππους στην έκδοση GTE. Αμφότερα διαθέτουν μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητκότητα 19,7 kWh.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μοντέλα 2.0 TDI 115 PS και τα μη υβριδικά 1.5 TSI συνεχίζουν να πωλούνται με μηχανικό κιβώτιο 6σχέσεων. Όλα τα άλλα μοντέλα διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 ή 7 σχέσεις.