Ώρα ανανέωσης για το Nissan Juke
Νέοι χρωματισμοί, εκτενώς αναβαθμσμένο εσωτερικό και περισσότερα συστήματα και καλούδια ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης για το ανανεωμένο Nissan Juke,
Η προσθήκη από τη Nissan του εντυπωσιακού κίτρινου στην παλέτα των εξωτερικών χρωμάτων του ανανεωμένου Juke που αποκαλύφθηκε σήμερα δεν αποτελεί παρά την απαρχή μιας σειράς εκτενέστερων -και πιο ουσιαστικών, θα προσθέταμε- αλλαγών στο δημοφιλές «μικρό» crossover του Ιάπωνα κατασκευαστή.
Στο εσωτερικό του, η πρώτη αλλαγή από το επίπεδο εξοπλισμού Acenta και πάνω είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης του συστήματος infotainment, που πλέον έχει διαγώνιο 12,3 ίντσες και έχει κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες για ακόμα καλύτερη θέαση και χειρισμό των λειτουργιών που προσφέρει.
Εκτός από την νέα επένδυση στη στεφάνη του τιμονιού –που μοιάζει με δερμάτινη– ο πίνακας οργάνων εμπρός από τον οδηγό είναι πλέον ψηφιακός, χάρη σε μια οθόνη TFT 12,3 ιντσών, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να διαμορφώσει την απεικόνισή της ώστε να εμφανίζει τον συνδυασμό πληροφοριών που ο ίδιος επιθυμεί. Το αναβαθμισμένο δε σύστημα infotainment διαθέτει τώρα βελτιωμένες δυνατότητες αναγνώρισης φωνής και «κατανόησης φυσικής γλώσσας», ενώ η ασύρματη συμβατότητα με Android Auto είναι επίσης διαθέσιμη, μαζί με την υπάρχουσα με Apple CarPlay.
Από εκεί και πέρα, το ντουλαπάκι διαθέτει αυξημένη στα 7,8 λίτρα χωρητικότητα (6,6 λίτρα για τις εκδόσεις RHD), ενώ επανασχεδιασμένο είναι και το υποβραχιόνιο. Επίσης, όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου Juke είναι πλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο – στην παραλλαγή Hybrid, τα κουμπιά e-Pedal και EV Mode έχουν αλλάξει θέση για μεγαλύτερη ευκολία.
Από το επίπεδο εξοπλισμού N-Connecta και πάνω, όλες οι εκδόσεις είναι πλέον εξοπλισμένες με μια ασύρματη βάση φόρτισης που μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone τόσο μεγάλο όσο ένα iPhone 12 Pro Max. Επιπλέον, υπάρχουν και δύο υποδοχές USB-A και USB-C για χρήση από τους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων – όπως και πίσω.
Σε ότι αφορά τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, το Lane Departure Warning είναι πλέον στάνταρ, με το Emergency Lane Keep να είναι προαιρετικό από την έκδοση Tekna και κάτω. Χάρη στη νέα οθόνη υψηλής ευκρίνειας, η ανάλυση της κάμερας οπισθοπορείας έχει επίσης αυξηθεί από 0,3 σε 1,3 megapixel. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κάμερα οπισθοπορείας είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, ενώ το Around-View Monitor διατίθεται από την έκδοση Ν. -Connecta και πάνω.
Εξωτερικά, οι διαφοροποιήσεις είναι αισθητικού… περιεχομένου. Εκτός από την επιστροφή του κίτρινου, το ανανεωμένο Juke προσφέρει επιπλέον αλλαγές στις επιλογές της εξωτερικής παλέτας χρωμάτων. Συγκεκριμένα, το προηγούμενο λευκό περλέ χρώμα έχει αντικατασταθεί από μια νέα απόχρωση, όπως και η αντίστοιχη μαύρη μεταλλική. Επίσης, νέες επιλογές υπάρχουν και στα σχέδια των ζαντών ελαφρού κράματος – και μάλιστα σε συνδυασμό με ελαστικά χαμηλής αντίστασης που είναι διαθέσιμα στην υβριδική έκδοση στις εκδόσεις Acenta και N-Connecta.
Nissan Juke: Η γκάμα των κινητήρων
Το Juke, στην ανανεωμένη του εκδοχή, θα διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρων, όπως και πριν. Η ηλεκτροκίνητη είναι η Hybrid, η οποία τροφοδοτείται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα εσωτερικής καύσης της Nissan με απόδοση 69 kW (94 ίππους) σε συνδυασμό με έναν κύριο ηλεκτροκινητήρα 36 kW (49 ίππους) που υποστηρίζεται από μια μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW και μια υγρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh.
Κάτω από το καπό της μη ηλεκτροκίνητης εκδοχής του μοντέλου βρίσκεται ο γνωστός, 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης DIG-T, ο οποίος έχει χωρητικότητα 1,0 λίτρου, αποδίδοντας 117 ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque), σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή ένα 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη.