Πρεμιέρα για το νέο Ford Puma
Μικρές αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση και πολύ μεγαλύτερες στο εσωτερικό για το νέο Ford Puma, το best-seller μοντέλο της μπλε οβάλ εταιρείας στη γηραιά ήπειρο, που πλέον διατίθεται αποκλειστικά με ήπια υβριδικούς κινητήρες.
Το Ford Puma γυρίζει σήμερα σελίδα, στα πλαίσια της πρώτης ανανέωσής του από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2019.
Η μπλε οβάλ εταιρεία δεν χρειάστηκε να επέμβει δραστικά στον εξωτερικό σχεδιασμό του μικρού της crossover. Και όπως είναι προφανές από το σχετικό φωτογραφικό υλικό που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, οι οποίες αλλαγές περιορίζονται στη φωτιστική «υπογραφή» των εμπρός προβολέων LED, στο νέο logo της Ford που κοσμεί το εμπρός μέρος και στα στοιχεία… διακόσμησης των διαθέσιμων εκδόσεων Titanium, ST-Line, ST-Line X και ST Powershift.
Σε αντίθεση, το μεγαλύτερο πακέτο αλλαγών αφορά το εσωτερικό του νέου Puma. Που είναι πραγματικά νέο και ακόμα πιο συνδεδεμένο. Εδώ, πρωταγωνιστής είναι η νέα σχεδίαση του ταμπλό, που ενσωματώνει δύο οθόνες, μια εμπρός από τον οδηγό με διαγώνιο 12,8 ιντσών και μια δεύτερη, που «αιωρείται» ψηλά στην κεντρική κονσόλα 12 ιντσών, που υποστηρίζονται από αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα.
Το σύστημα infotainment διαθέτει διπλάσια υπολογιστική ικανότητα, ενώ περιορισμένος είναι πλέον ο αριθμός των φυσικών διακοπτών καθώς πολλές λειτουργίες έχουν «ενσωματωθεί» στην κεντρική οθόνη. Διαφορετικό είναι πλέον και το τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα της στεφάνης και τα δύο πλέον «μπράτσα», ενώ επιπλέον χώρος έχει εξοικονομηθεί στην κεντρική κονσόλα για την εγκατάσταση μιας βάσης ασύρματης φόρτισης κινητού.
Αναβαθμισμένη είναι και η σουίτα των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού που περιλαμβάνει τα Intersection Assist, Reverse Brake Assist και Predictive Speed Assist – το οποίο επιβραδύνει αυτόματα το αυτοκίνητο όταν πλησιάζει σε στροφή ή διασταύρωση.
Νέο Ford Puma: Η γκάμα των κινητήρων
Από τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων ο μεγάλος απών είναι ο 1.500άρης 3κύλινδρος με τους 200 ίππους της έκδοσης ST. Τη θέση του ωστόσο έχει πάρει ο 1.000άρης EcoBoost Hybrid της Ford, ο οποίος αποδίδει στην κορυφαία εκδοχή του 170 ίππους και 248 Nm, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift με επτά σχέσεις.
Από εκεί και πέρα, η παλέτα των διαθέσιμων κινητήρων περιλαμβάνει το ίδιο μηχανικό σύνολο, σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππους. Αμφότερες είναι διαθέσιμες με το αυτόματο κιβώτιο, ενώ η μικρότερη εκ των δύο και με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.